Hakutulokset

  1. S

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Pampersin vaipat on tosiaan siitä hyviä että eivät meillä useinkaan öisinkään mene läpi! (siis päivällä)?!:D Nyt on kiva testata voisiko noista vaipoista olla siihen apua, vai onko lasti vaan niin iso että sitä ei vaipat pitele :D JA sen kyllä oon huomannu että jos body on yhtään liian tiukka...
  2. S

    Lapsiperheet testaavat Pampers-vaippoja. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

    Hei kaikille! Täällä vaippatestailee pikkumies 4kk ja tietenki äiti ja isi myös :) Itsellä ikää 22 ja asustelemme pääkaupunki seudulla. Meillä vaippoja kuluu ihan mukavaan tahtiin pikkumiehen sekä isosiskon 1v 6kk toimesta. Ja muutenki äitillä kyllä hommaa riittää noiden kahden pienen...
  3. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Ajattelin itsekin pitkästä aikaa kirjoitella :D Elikkä ei tänne kummosempia, pieniä liikkeitä tuntunu jo muutaman viikon. Viime viikolla oli toinen neuvola, eipä sielläkän kummallisia. Oli kiva kun oli opiskelijakin mukana niin sai oikein kunnon kertauksen kaikesta kun kertaili sille...
  4. S

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    yv:tä eilen laitoin sinulle Cetinje :)
  5. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    sokerirasituksesta, tosiaan täällä Espoossa melkeen kaikki joutuu/pääsee sokerirasitukseen niinku joku täällä mainitsikin. Tosin itse en viimeksi joutunu varmaan iän vuoksi, ja ei ainakaan vielä oo mitään puhetta ollut :) Oisko raja 25? Joten ei toivottavasti joudu nytkään :) Mutta muuten...
  6. S

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Heippa, ilmoittaudun mukaan jos tapaamisia vielä on :) Isossa Omenassa me paljon pyöritään joten sopis tosi hyvin siellä :) Äiti 22 ja pikkuneiti 8kk :)
  7. S

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Hei! Löysin tämän keskustelun ja kuulosta kivalta idealta :) Olen 22 vuotias äiti Espoosta, jaloissa pyörii pikkuneiti 8kk ja vielä ehkä pienenä salaisuutena mahassa köllii kakkonen laskettu aika on lokakuun loppu puolella :) Haluaisin mielelläni rinkiin mukaan, kenelle siis yksäriä...
  8. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Vastailen itsekkin tähän kyselyyn :D Elikkä yksi raskaus ja synnytys takana, aikas tuoreessa muistissa vielä sillä tänään aika lailla tasan 7kk ja 10 päivää kun meidän neiti synty :) millä viikoilla edellinen on syntyneet? -40+3 synnytyksen kesto? -Papereiden mukaan 17h todellisuudessa...
  9. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Meillä oli tänään eka neuvola, ihan perusjuttua mutta onneksi meillä on niin mukava toi neuvolatäti eli sama tuttu :) Listaan voi merkitä meille (arvio) lasketuksi 22.10 :) Jotenki siitä tuli niin paljon todellisempaa kun on jo laskettupäiväki! Nyt ultraa odotelessa,sain just sen soitettua ja se...
  10. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Täällä suhteellisen oireettomina mennään, ei juurikaan pahoinvointia enään.. Turvotusta huomaa erityisesti iltaisin maha kyllä pulottaa, ja liekö syy myös aika pikaisesta uudesta raskaudesta niin tuntuu että maha tullut kauheen nopeesti esiin :) Meillä siis ikäeroksi tulee pikkusen yli 1v ja...
  11. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Täällä just viimeksi kirjoittelin että ihme kun ei väsytä tässä toisessa raskaudessa, mutta tietenki se alkoi vasta tällä viikolla.. Niin armoton väsymys, tulee oikeestaan ihan tiettynä aikana illasta niin ku viime kerrallakin :) Ja nyt kyllä vaikeuttaa tuo tyttö sitä että ei oikein voi vaan...
  12. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Viime ketjuun laitoinki tietoni mutta ei vielä tossa listassa :) Eli toinen raskaus täällä, ikää 21, synnyttämään tod.näk. Jorviin. LA: vielä hukassa (kuukautisten väli ei oikein vielä tasottunu edellisestä raskaudesta :D).
  13. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tänne tulee kyllä tosi paljon uutta tekstiä jokapäivä :) Täällä neuvolaan soittelin eilen, ja ensimmäinen käynti 21.3.. Ja ultrakin pitäis varmaan jo soittaa.. Tuntuu hassulta että taas ollaan tässä :D Onko täällä muita jotka vielä imettävät edellisiä? Tai kokemusta raskauden aikaisesta...
  14. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Nyt ehdin vähän selailla näitä tekstejä :) Täällä pientä pahoinvointia ilmassa, niinku ykkösenkin aikana.. Mutta helpolla oon siinä päässy, lähinnä vaan iltaisin etovaa oloa ja ittellä auttaa säännöllinen syöminen! Jos ruokaväli venyy pahaolo iskee, ja tietenki esim. likaiset haisevat tiskin...
  15. S

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei! Täälläkin yksi mitätodennäköisin lokakuussa pikkukirpun saaja :) En vielä ehtiny täysin lueskella näitä viestejä mutta ilmottaudun mukaan :) Elikkä meillä odotuksessa toinen lapsi, edellinen pikkuprinsessa 6,5kk ja hiukka yllätyksenä plussasin juuri imetyksestö huolimatta! Mutta...
  16. S

    Espoosta Saunalahdesta ja lähiympäristöstä

    Hei :) Me voisimme lähteä ainakin kävely seuraksi ja miksei kahvittelu seuraakin meistä olisi :) asumme ihan lähellä Saunalahtea ja olemme vailla seuraa myös, kotona päivät meinaa jo tulla tylsäksi.. Olen itse 21 vuotias äiti ja minulla pieni 5 kk tyttö :) Olisi kiva saada seuraa noin...
  17. S

    Toimitus kysyy: Toipuminen synnytyksen jälkeen

    1. Mikä kehoon liittyvä asia on jäänyt synnytyksen jälkeisestä elämästä eniten mieleesi tai mikä yllätti eniten? Miksi? Mua yllätti eniten ehkä se kuinka kauan keholla menee palautua raskaudesta/synnytyksestä. Vaikka itse olen nuori ja synnytyksestä jo 3kk niintavallaan nyt tuntuu että on...
  18. S

    Ilmakumirenkaat vai puhkeamattomat EVA-ilmakennorenkaat

    Ilmakumit meillä ollut vaunuissa, ja ihan ehdottoman hyvät! Kyyti paljon pehmeämpää ja esim. hiekalla paljon mukavampi työntää! Eikä se pumppaus mun mielestä liian iso homma ole, eikä ainakaan vielä oo mitään puhkeamis ongelmia ollut ja luulen että on kuitenki aika harvoin puhkee :) Meillä...
  19. S

    Äitejä espoosta?

    Hei en tajunnu tossa yllä että teillä oli jo valmiiks treffit jonne voi tulla mukaan :D Vaikutti mun viesti ehkä vähän tunkeilevalta :D Mutta voidaan siis tulla jos vain sopii :)
  20. S

    Äitejä espoosta?

    Hei! Meille sopii tuo aika oikein hyvin! Olemme paikalla näillä näkymin :) -Äippä 21 ja prinsessa 7 viikkoa-

Yhteistyössä