Hakutulokset

  1. Outo Päivä Onnelassa

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    Minulle laitettiin vajaa 2-vuotta sitten kuparikierukka. Elokuussa minun elämäntilanteeni muuttui aika tavalla ja olin erittäin stressaantunut. Joka päivä oli lämpöä jonka luonnollisesti laitoin stressin piikkiin. Viimeiset 2 kuukautta olivat omituisia kuukautisten osalta, ne tulivat noin 2...
  2. Outo Päivä Onnelassa

    Kiitos leppoisasta vapaapäiväseurasta!!

    Nyt se sitten on lopuillaan... :'( Toivon kaikille teille samanlaisia iloisia ja yllättäviä joutenolohetkiä!!! :flower:
  3. Outo Päivä Onnelassa

    Voi kunpa kaikilla olisi joskus tällaista!

    Mulla on VAPAAPÄIVÄ!! Siis ihan ennalta arvaamaton. Vein lapset päiväkotiin aamulla ja menin työpaikalle jossa selvisi ettei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ TÄLLE PÄIVÄLLE!!! :D Jee! Mä olen tänään saanut hiukset värjättyä ja juonut kotona rauhassa kahvia ja istunut tässä koneella, ihanan laiskaa!!!!! =)
  4. Outo Päivä Onnelassa

    Apua, milloin tulee Napoleon-ohjelman 2.osa??

    Katsoin käsittääkseni viime viikolla ensimmäisen osan Napoleonista kertovasta 2-osaisesta sarjasta mutta en löydä mistään ohjelmatietoja siitä, lähinnä kaipaan tietoa milloin se toinen osa tulee. En siis tarkoita sitä Suomeksi puhuttua ohjelmaa. Auttakkee :D
  5. Outo Päivä Onnelassa

    Mitä mä oon menny tekemään???!!!!!

    Olen heikoista heikoin! :( Menin syömään lahjaksi tarkoitetun suklaarasiallisen lounaaksi... :ashamed: On siis mentävä kauppaan ostamaan uusi...
  6. Outo Päivä Onnelassa

    Laitetaas vielä sektio-syntymäasiaa kerran kaupan päälle...

    Eli kysyisinkin vietätkö sektio- vai syntymäpäivää? Minä vietän syntymäpäivää ja muutamat tuttavani sektiopäivää. Meillä päin ei muuten ole tehty koskaan sektiota koska lehdessä on aina vaan ilmoituksia syntyneistä. Ja muuten, minkälaisesta sektio-tai syntymäpäiväkakusta pidätte eniten...
  7. Outo Päivä Onnelassa

    Tämä oli jopa tajuttoman hauskaa...

    En ole käynyt piiiiitkiin aikoihin kirjoittelemassa tänne mitään ja jos kirjoitan niin rekisteröidyn AINA. Etsiskelin tuolta haulla omia kirjoituksiani niiltä ajoilta kun esikoinen oli vauva, on aina jotenkin ihana lukea niitä pumpuliajatuksia :) . En löytänyt tosin niitä mutta jotain muuta :o...
  8. Outo Päivä Onnelassa

    Kotihoidontuki, työssäkäynti ja verot...kertokaas viisaat!

    Elikkäs lapset ovat kotihoidossa, itse saan kotihoidontukea ja palkkaa (kohta). Mites tuo verokorttiasia tässä tapauksessa toimii ettei tarvitse kikkailla lisäprosenttien kanssa? Varmaan joku tietää =) :flower:
  9. Outo Päivä Onnelassa

    Mitä olette tehneet tuttipulloille...

    ...kun niitä ei enää tarvita??? Siivoilin tuossa jossain ihmeen vimmassa keittiön laatikoita ja sain hirvittävästi tilaa kun otin tuttipullot ja tutit ja telineet pois mutta nyt ne sitten pyörii toisessa "väärässä paikassa", höh! :/
  10. Outo Päivä Onnelassa

    HUOMENTA !! =)

    Eka kertaa varmaan sitten esikoisen vauva-ajan teen huomenta-ajoituksen... Ihana hiljaisuus talossa!! Heräsin tihrustamaan kelloa koska en ollut varma onko se 5.45 vai 8.30 (viisarikello)....... ja tässä sitä ollaan nyt keskellä aamua ja omia ajatuksia, on nimittäin erittäin harvinaista herkkua...
  11. Outo Päivä Onnelassa

    kenkätaikurit!

    Onko kellään linkkejä nettikauppoihin joista sais erikoisia korkeekorkoisia kenkiä/saappaita, ei kuitenkaan seksikauppaosastoa vaan sellaisia joilla voi ihan kävelläkin :D Että kiitos vaan etukäteen mikäli joku vaivautuu =) :flower:
  12. Outo Päivä Onnelassa

    (huutis) onko tässä jotain vikaa?

    Kun ei tunnu kiinnostusta riittävän, kysynpä vaan nyt teiltä viisaammilta :flower: Voi tonttu..siis se kohde... :ashamed: :D http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53411029<br><br>
  13. Outo Päivä Onnelassa

    KIERUKKAIHMISET!

    Aloitan näin illan nasevalla kysymyksellä: Käytättekö koskaan tamppoonia vaikka teillä on kierukka?
  14. Outo Päivä Onnelassa

    Myykö joku 3-vuotiaalle pojalle

    Farkkuhaalarit tms, ei mitään kapenevia lahkeita. Vois olla muutakin kangasta kuin farkkua jos vaan ovat kivan näköiset! ...oonkohan mä kysynyt tätä jo täällä...
  15. Outo Päivä Onnelassa

    Vaatehuoneen siivous..nyt olis tarjolla...

    Poikavauvalle yli 55-osainen paketti koossa 50-68cm, muutama 70cm. Otin kuvia kun ajattelin laittaa huutonettiin mut en jaksa laittaa niitä kuvia sinne. Eli näitä vaatteita on 2 laatikollista. Saat kuvat sähköpostiin heti jos kiinnostaa. Tyttövauvalle on kans 50-62cm paketti mut ei ole vielä...
  16. Outo Päivä Onnelassa

    Hankala juttu arvata

    Mun pitäis varata aika yhteen erikoishoitoon kun sain ajat sitten "lahjakortin" (rahaa kuoressa) mutta en enää kuolemaksenikaan muista mitä juteltiin lahjan antajan kanssa (ei ole pitkään aikaan tavoitettavissa). Siis mun ongelma (voisi silläkin nimellä kutsua) on etten tiedä mihin aikaan olisi...
  17. Outo Päivä Onnelassa

    Hyvää yötä

    Se on nyt pakko luovuttaa kun on rankka nuhainen yö edessä, täytyy vielä varata supot, niistäjät ja nenätipat ennen kuin rumba alkaa... Hohhoijjaa, hauskaa lauantaihulinaa kaikille! =)
  18. Outo Päivä Onnelassa

    Nyt tää avautuu tai pää räjähtää!!!

    Siis mä olen NIIN vihainen tuolle ukolle!!!! \|O \|O ARGHARGHARGH!!!!! :headwall: Pitkä stoori mutta ainakin tällä meidän ukolla menee lapsiin hermot väsyneenä, oon itse ollut kipeenä ja väsynyt myöskin mutta mutta...laitettiin kerrankin yhdessä lapset nukkumaan kun tuo poika niin rakastaa...
  19. Outo Päivä Onnelassa

    Voi listo... (erittäin turha)

    :snotty: Kyllä se on uskottava että :snotty: -tauti tuli kuitenkin! Yritin sarvellakin huuhtoa käkätintä mutta olo vaan pahenee koko ajan, ajatus makuulle käymisestä ei nyt viehätä yhtään. Eiks ookkin mukavaa että jaoin tämän uutisen kanssasi =) =) Kauankohan tällainen muuten yleensä kestää...
  20. Outo Päivä Onnelassa

    Kierukasta yks asia

    Kävin yksityisellä laitattamassa kuparikierukan. Siellä tämä gyne kertoi että oli ihan viisasta olla ostamatta apteekista kierukkaa koska hinta on ihan järkyttävä verrattuna siihen mitä se maksaa jos ottaa heidän kaapistaan. Että ihan vaan tällainen huomio jos kellekkään on tarpeen tietää.

Yhteistyössä