KIERUKKAIHMISET!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:53 Venefica kirjoitti:
Mulla ei ole vielä mutta laitetaan ensi viikolla. Ja minulle sanottiin että voi käyttää, kun ne narut leikataan ihan lyhyiksi.. (mun suurin huolen aihe ja syy miksi en ole halunnu kierukkaa :whistle: )
Mäkin mietin että ois niin paljon vaivattomampaa jos ei tarvitsisi noiden siteiden kanssa läträtä, en ole koskaan tykännyt niistä! Mulla kyllä on aika lyhvät nuo narut...taidan kokeilla tai sitten yrittää jostain hankkia sellaisen kuukupin, sitä kai voi ainakin käyttää...?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:58 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 19:53 Venefica kirjoitti:
Mulla ei ole vielä mutta laitetaan ensi viikolla. Ja minulle sanottiin että voi käyttää, kun ne narut leikataan ihan lyhyiksi.. (mun suurin huolen aihe ja syy miksi en ole halunnu kierukkaa :whistle: )
Mäkin mietin että ois niin paljon vaivattomampaa jos ei tarvitsisi noiden siteiden kanssa läträtä, en ole koskaan tykännyt niistä! Mulla kyllä on aika lyhvät nuo narut...taidan kokeilla tai sitten yrittää jostain hankkia sellaisen kuukupin, sitä kai voi ainakin käyttää...?
Ikän en ole kuukuppia kokeillu saati sen toiminnasta mitään tiedä.. MIe vihaan siteitä. Ne on välttämätön paha sillon tällön. Ja olen oikein helpottunu ku sanottiin että voin käyttää tamppoonia. Ja mainitsi se terveydenhoitaja et voi olla et menkat jää kokonann pois. Oi mikä unelma!
 

Yhteistyössä