Hakutulokset

  1. Daisy De La Hoya

    Onko kastelli -talot pitkästä tavarasta tehtyjä?

    Eli helpommin ja HALVEMMIN muuteltavissa pohjia?
  2. Daisy De La Hoya

    Onko kellään vinkkejä miten saa hengityksen kulkemaan?

    Oon nyt ollu flunssassa pari päivää, ja en saa keuhkoja täyteen enkä tyhjiksi. Tuntuu kuin pidättäis hengitystä jatkuvasti ja pystyy hengittämään vain ihan hiukan. :( Onko tähän olemassa kotikonsteja, miten saisi hengitystiet auki? Vinkunaa ja rohinaa kuuluu, kun yrittää vetää syvään henkeä ja...
  3. Daisy De La Hoya

    Ukko palautui polttareistaan...

    Oli ihan "koomassa". :D Ei paljoa pukahtanut, tuijotti vain mietteissään eteensä. Sanaakaan sanomatta meni nukkumaan. Oli varmaan rankka reissu. :) Ja tiedän, turha alotus kyllä. :)
  4. Daisy De La Hoya

    Mitä veikkaatte, paljonko 7 kissan rokottaminen tulee maksamaan kunnallisella eläinlääkärillä?

    Mulla ei oo mitään käsitystä paljonko varaan rahaa mukaan. Unohdin kysyä, kun aikaa varasin ja nyt on puhelinaika jo mennyt, eikä siellä vastata. Aika on maanantaina aamun ensimmäinen, joten sillonkaan en ehdi kysymään. Oisko kellään tietoa kissojen rokotusten hinnoista ja nimenomaan...
  5. Daisy De La Hoya

    Jotain kivaa ohjelmaa häihin? Ideoita otetaan vastaan. :)

    Kaikki ihan auki vielä. Mitään rajoituksia ei ole. Ollaan rentoa porukkaa, niin myös vieraat. :)
  6. Daisy De La Hoya

    APUA! Mä menen naimisiin ens kuussa. (Ellen tuu hulluks ennen sitä.) Mitä mä voin tehdä etukäteen?

    Tuntuu että mitään ei oo tehtynä, vaikka onkin. Nään hirveitä painajaisia. Ei tää oo mun juttu lainkaan. Kunpa olis äkkiä ohi. Mä halusin kunnon bileet, miehelle olis riittänyt maistraattivihkiminen. Oon selannut kaiken maailman hääfoorumeita ja seonnut entisestään. Ei tän näin...
  7. Daisy De La Hoya

    Muuttuuko asunnon myyntivoiton verotus jollakin tavalla lähiaikoina?

    Kuulin kun jotkut ihmiset kaupungilla höpöttivät, että ei sillä ole enää väliä asuuko kaks vuotta vai viikon, samat verot joutuu maksamaan jos voittoa saa... Mikä homma tää nyt on? Oliko ne ihan pihalla maailman menosta vai onko tolla jotain faktapohjaa. Tai edes kaukaa haettua pohjaa? :/
  8. Daisy De La Hoya

    Mitä pahaa on teettää rotukissalla pentuja ilman papereita?

    Jos ei ole aikomusta myydä niitä, eikä kiinnosta näyttelyt? Meidän rotjake on raskaana onnellisesti ja ihan tarkoituksella. :) Ja ihan "omaan käyttöön" ollaan pentue tekemässä. :)
  9. Daisy De La Hoya

    Mitä kukkia hääkimpun lisäksi?

    Meillä häät elokuussa. Tuleeko morsiuskimpun ja sulhasen rintakukan lisäksi muille kukkia? Bestman? Morsiusparin isät? Kaaso? Ja tietääkö joku saako orkideaa kaikissa väreissä elokuussa ja onko ihan törkeän hintasta?
  10. Daisy De La Hoya

    Onko kellään ollut trubaduuria häissä?

    Ajattelin, että se voisi sittenkin olla kivempi, kuin bändi. Meillä on pienet häät, n.50 ihmistä. Ja ei mitään tanssiväkeä. Onko kellään kokemuksia ja tietoa missä hinnoissa pyörii?
  11. Daisy De La Hoya

    Montako lihapullaa kannattaa tilata häihin?

    Joissa 50 aikuista ja 10 lasta? Ruokana on siis perunat+kastike+lihapullat lohikiusaus jotain salaatteja ja mozzarellapalloja, kananmunia yms tilpehööriä kakku ja jotain keksejä
  12. Daisy De La Hoya

    Mikä istuin paras turvakaukalon jälkeen?

    Meidän 9kk poika ei enää mene talvitamineissa Logico S -kaukaloon, joten suositelkaa jotain hyvää istuinta. Hinnalla ei nyt tässä vaiheessa merkitystä. :)
  13. Daisy De La Hoya

    Onko tämä nyt sitä kielillä puhumista? Ihan vitsi koko show...

    Mitä helvettiä nuo hullut oikeen saa tosta? Ihan sairasta sakkia. :D:D Tervetuloa Facebookiin
  14. Daisy De La Hoya

    Takavuosien BB-asukas tulee tänään meille kylään. :D

    Arvatkaas kuka? :)
  15. Daisy De La Hoya

    Ihmettely ja ärsytys -pino. Kaikki avautumaan!

    Mä en tajua, miksi lööppeihin pitää tunkea jonkun ihmisen ISO, mutta sumennettu kuva, josta ihmistä ei siis voi tunnistaa? Esim. Arttu 20, outo kohtalo. Katosi Helsingistä - Löytyi kuolleena Lapista. Kyllä mä varmaan ilman sitä pikselimössöäkin tajuan, että kyseessä on ihminen ja vielä...
  16. Daisy De La Hoya

    Mun likka se tossa yks ilta paljasti todellisen älykkyytensä. :D

    Tyttö 8v tuli kertomaan: "Hyiiiiiiii, pelkokertoimessa syödään dinosauruksen aivoja!!" Mies vastasi: "Tuskin, kun dinosaurukset on kuollu sukupuuttoon n.65milj. vuotta sitten." Tyttö katto miestä ja sanoi kaikkitietävällä "pissis"äänellä: "No siis hei ehkä se ei ollukaa suora lähetys."...
  17. Daisy De La Hoya

    Kertokaas joitain vedenpitäviä talvivaatemerkkejä, koko 146.

    Ei mulla tuu muuta mieleen ku Reimatec.. :/ Ja tytölle siis hakusessa.
  18. Daisy De La Hoya

    Mitä mieltä tästä taulusta?

    Mun on aivan pakko saada se olkkarin tai makkarin seinälle. Musta se on jotenkin niin kaunis. :heart: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30173216
  19. Daisy De La Hoya

    Mikä ranneke 3-vuotiaalle linnanmäellä?

    pituutta on 102cm. Minihupirannekkeella pääsis huoltaja mukaan laitteisiin maksutta, mutta laitteet on ihan nössöjä? Pikkuhupirannekkeella olis kivemmat laitteet, mutta niihin ei uskalla varmaan yksin mennä, eikä isäntä halua mennä laitteisiin. Vaikeeta. Minkä rannekkeen te ottaisitte...

Yhteistyössä