Onko tämä nyt sitä kielillä puhumista? Ihan vitsi koko show...

Leukistinen aksolotli
Mutta vauva parani? Eikö se ole hienoa? Pitää ottaa huomioon, että jenkkilässä on eri tyyli ihan kaikessa.

Ja oli se varmaan kielilläpuhumista. Kyllä sitä suomessakin kuulee, eikä sitä pelätä tartte.
 
inkeri täältä ylämaailmasta
Jaa-a,aika sikeesti toi beibi näytti nukkuvan vaikka sitä siliteltiin ja korvien juuressa huudettiin mutta luulis että jos koomasta herää niin vietäis nopsaa lääkäriin tarkastukseen tjs.?!?!!
 
Leukistinen aksolotli
täytyykö sitä uskoa kaikkeen mitä joku väittää ihmeeksi? jos oikean ihmeen näen niin toki uskon, mutta tuosta paistoi läpi jotain ihan muuta.
No minä en tiedä, mitä siitä paistoi. Ahdistiko huutaminen, taustalla soiva piano vai tyyli ylipäätään? Jenkkilässä Jumalanpalvelukset voi olla tuollaisia, se on niiden tyyli.

Todellisuudessa voi olla vaikea uskoa, vaikka näkisi ihmeen omin silmin. Voi tuntua karvaalta huomata, miten kyyninen on siltikin, vaikka jotain ihmeellistä tapahtuisi. Mä ajattelen niin, etten halua omalla kyynisyydellä ja epäuskolla tukkia sitä tilaa, mikä pitäs olla Jumalan ihmeille.

Jos on kyse huijauksesta, se on erittäin tuomittavaa, mutta en halua heti laittaa kaikkea huijauksen piikkiin, vaikka meno olisi minun mielestäni vähän turhan mahtipontista ja olisin tottunut erilaiseen.
 
"sasa"
[QUOTE="sasa";22004594]Hullut? Anteeksi vain, mutta tuo suloinen tyttö parani siinä rukouksen kautta. Täällä itkin, kun katsoin tuota.[/QUOTE]

Ja kiitos Daisy, kun laitoit tuon linkin :).
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="sasa";22004594]Hullut? Anteeksi vain, mutta tuo suloinen tyttö parani siinä rukouksen kautta. Täällä itkin, kun katsoin tuota.[/QUOTE]

Minuakin vähän itketti. Vaikka toisaalta oudoksutti jenkkityylinen kokousmeininki.
 
Leukistinen aksolotli
Tuo videohan tai ihme on todistettu huijaukseksi aikaa sitten jo.

Se lapsi oli herännyt koomasta jo ennen koko jumalanpalvelusta, jos oikein muistan.
No mutta tuokin perustuu nyt sinun muistikuvaasi. Mistä sait sen tiedon? Ja miksi aina jonkun huijaukseksi sanominen olisi luotettavampaa, kuin todeksi sanominen? Koska meidän omat ennakko-oletukset vaikuttaa asiaan.

Tosta nimenomaisesta jutusta en tiedä, onko se totta, mutta ihmeitä kyllä tapahtuu. Silti, vaikka huijareitakin on.
 
Leukistinen aksolotli
Tässä videossa tuo pastori myöntää sen asian, tosin yrittää kiertää sen faktan että hän antoi yleisön ymmärtää että lapsi on koomassa.

YouTube - Pastor Brady Admits There was NO Christmas Miracle
"Im not trying to tell you that child was in coma or comatose* 1:30min
Kiitti linkistä. Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että Jumala toimii. Video oli hyvä, vaikka kyyniset lappuset pompsahtelivatkin välillä. Samanlaisia kyynisiä pompsautuksia tulee jokaisen mieleen, mutta ne on juuri niitä, jotka haluan jättää omaan arvoonsa ja jatkaa vaan eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
:D olipa yllätys että tuo oli huijaus. ainakin tietylle hellarille tässä ketjussa..

ole sinä vaan hyväuskoinen ja sinisilmäinen. minä olen mielummin realistinen, enkä näe jumalan ihmettä paskanjauhamisessa. toki onhan se elämä ihanaa jos näkee jumalan armon pökäleessä pöntössäkin. :xmas:
 
Leukistinen aksolotli
:D olipa yllätys että tuo oli huijaus. ainakin tietylle hellarille tässä ketjussa..

ole sinä vaan hyväuskoinen ja sinisilmäinen. minä olen mielummin realistinen, enkä näe jumalan ihmettä paskanjauhamisessa. toki onhan se elämä ihanaa jos näkee jumalan armon pökäleessä pöntössäkin. :xmas:
No minusta ei tuossa tapahtunut mitään huijausta. Jos olet koskaan kokenut oikein kunnon ummetusta tai sulla on ollut suoliavanne, näet tasan tarkkaan Jumalan armon siinä pökäleessäkin. Enkä sano pahalla, vaan kannattaa miettiä eri kannalta asioita välillä. Kyynisyys ei tee ketään oikeasti onnelliseksi, vaikka saattaa ehkä saada ihmisen tuntemaan itsensä muita fiksummaksi.
 
No minusta ei tuossa tapahtunut mitään huijausta. Jos olet koskaan kokenut oikein kunnon ummetusta tai sulla on ollut suoliavanne, näet tasan tarkkaan Jumalan armon siinä pökäleessäkin. Enkä sano pahalla, vaan kannattaa miettiä eri kannalta asioita välillä. Kyynisyys ei tee ketään oikeasti onnelliseksi, vaikka saattaa ehkä saada ihmisen tuntemaan itsensä muita fiksummaksi.
olen erittäin onnellinen siitä, etten todellakaan usko ihmeparantumisiin tai vastaaviin ilman todisteita. sitä kutsutaan realismiksi. toinen tie on olla hyväuskoinen hölmö, joka kuulee jumalista puhetta siansaksassa ja uskoo "ihmeparantumisiin".
 
Leukistinen aksolotli
olen erittäin onnellinen siitä, etten todellakaan usko ihmeparantumisiin tai vastaaviin ilman todisteita. sitä kutsutaan realismiksi. toinen tie on olla hyväuskoinen hölmö, joka kuulee jumalista puhetta siansaksassa ja uskoo "ihmeparantumisiin".
No, ehkä kannattaa pitäytyä nimittelemästä muita palstailijoita hölmöiksi, vaikka ei aina olisikaan samaa mieltä. Ihan hyvässä hengessähän olen tässä yrittänyt keskustella ja kertoa, miten itse näen asian.
 
No, ehkä kannattaa pitäytyä nimittelemästä muita palstailijoita hölmöiksi, vaikka ei aina olisikaan samaa mieltä. Ihan hyvässä hengessähän olen tässä yrittänyt keskustella ja kertoa, miten itse näen asian.
en tainnut nimetä ketään hölmöksi. mutta jos uskoo kaiken mitä näkee, niin kyllähän sitä melko hyväuskonen on, siis hölmö. hyväksikäytettävissä helposti. ei se suurta viisautta vaadi olla kyseenalaistamatta.
 

Yhteistyössä