Hakutulokset

  1. Sarjavamma

    Amy vai Eimi?

    Jos yhtään englantia osaa, niin tietää, että Amy lausutaan Eimi, koska A alusutaan Ei.
  2. Sarjavamma

    G: Mauttomimmat toteutukset sisustuksessa / Karmivimmat sisustusideat

    Mua kiinnostais tietää, että mikä siinä muovimatossa sit on niin kamalaa? Se on ainakin meidän perheellä kaikkein käytännöllisin ja pois en kyl vaihda.
  3. Sarjavamma

    mitä suunnitelmia viikonlopuksi?

    Tehdään muuttoo.
  4. Sarjavamma

    Mistä löytyy pyllykuvioisia leggingsejä ja sukkiksia taaperolle?

    Luin eka, että "mistä löytyy pyllyvakoisia.." Mietis, että mikäs sairas persoona tääl nyt on :o
  5. Sarjavamma

    Mikä olis hyvä punainen hiusväri?

    Kyl se melkein niin on, että joka ainoo punanen hapeteväri haalistuu, toiset nopeemmin, toiset hitaammin. Suosittelen meneen kampaajalle, joka käyttää goldwellin värejä ja varmista aikaa varatessasi, että hänellä on Elumen -värejä. Ja muista mainita myös, että tahdot, että tukkasi värjätään...
  6. Sarjavamma

    Ottaisitko vastaan mitä työtä tahansa jos olisit ollut vuoden työttömänä?

    Luulin näin. Luulin, että mikä tahansa työ kelpaa. Mutta ei. Pari kuukautta jaksoin ja sit loppu. Palkka oli aivan mitätön tehtyyn työhön nähden ja tunteja päivässä välillä kymmenenkin. Sanoin itseni irti, ja hyvä niin, nyt voin rauhassa järjestää asioita tulevan elämänmuutoksen eteen ja uusi...
  7. Sarjavamma

    8-v. synttärijuhlaideoita pienelle vierasjoukolle?

    Ja tokihan siihen voi lisätä vaikka, että piirrä joku juttu ja sen jälkeen antaa seuraavan lapun :)
  8. Sarjavamma

    8-v. synttärijuhlaideoita pienelle vierasjoukolle?

    Ite muistan omista synttäreistäni, että ihan ehdottomasti paras juttu oli, kun annettiin lappu käteen, joss luki, esim. katso eteisen maton alta. Siellä oli taas uus lappu missä luki seuraava paikka. Mitä enemmän oli paikkoja niin sitä kivempaa se oli! Sit viimesessä paikassa oli joku kiva...
  9. Sarjavamma

    G: Kumpi vai kampi?

    keinu Vihta Kalja Potta Rätti Amme vai vanna? Sekäettä. hyttynen? Peitto
  10. Sarjavamma

    Muutamme pois Suomesta, PYSYVÄSTI!

    Oi kun hienoo! Pääsispä itekin joskus. Mihis meinaatte muuttaa?
  11. Sarjavamma

    Kysymys puolisonne perheestä

    Meillä on kummallakin vahemmat eronneet, joten oikeestaan perheitä olis neljä. Mutta tunnen kuuluvani vain mieheni äidin perheeseen. Edes omien vanhempieni kanssa en tunne olevani perhettä.
  12. Sarjavamma

    Kuinka kauan huuto.netissä käyttäjätunnuksen hyväksyminen kestää?

    Reipas viikko sit rekisteröidyin, enkä vieläkään voi laittaa tavaraa myyntiin :kieh: Ei muuten mitään kiirettä, mut meiltä myydään kaikki, koska muutetaan pois suomesta ja aika käy vähiin, eikä yhtään helpota tilannetta se, että siel kestää kestää kestää ja kestää -.- On mul tavaroi muuallakin...
  13. Sarjavamma

    Feikkikauneus!

    Miks sua sapettaa, et kaveris hankki piilarit? Mul on pitkä ja paksu tukka, eikä mua kyl ota päähän, jos joku hankkii itelleen tuuhennuksen tai pidennyksen tukkaansa. :o
  14. Sarjavamma

    oon nyt tajunnut et pukeudun liian nuorekkaasti, mut miten voi muuttaa tyyliä jos pitää uusia kaikki

    Nuorekkaasti? Okei. Mut mä en kyl nää farkkujen kulutuksia ja kuvioita nuorekkaana vaan lapsekkaana :D
  15. Sarjavamma

    Lapsilisät pois kaikilta.

    Onhan se tietty eriasia, että onko yks lapsi, josta saa sen satasen ja risat kuussa, vai onko kuus lasta. Tässä yhen lapsen taloudessa ei kyl juuri vaikuttais, vaikka se lakkautettaiskin.
  16. Sarjavamma

    Naapurihelvetti

    Siks me asutaankin omakotitalossa kaukana naapureista, ettei tarvi kestää sun laisias tiukkiksia ;)
  17. Sarjavamma

    Mikä on henkinen ikäsi? *testi*

    Henkinen 26, oikea 22.
  18. Sarjavamma

    G: Kuinka paljon painoa kertyi raskauden aikana?

    +30 kg. En taho mitään moraalisaarnoja siitä, kuinka noi kilot on ihan omaa vikaa. Tiedän sen itsekkin nimittäin. Ja annoin itselleni luvan syödä ja lihoo. Nyt kun synnytyksestä on kulunut vuosi, niin yhteensä on reipas 40 kiloo hävinny. Eli paino on noin 12 kiloo vähemmän kun raskautuessani.
  19. Sarjavamma

    Mä olin viikonlopun mun vanhempien luona lasten kanssa että mies sai levätä. No arvatkaa mitä!

    Mun on ehkä vähän vaikee ymmärtää koko ajatusta siitä, että muut lähtee kotoo pois, jotta isä saa levätä. :o
  20. Sarjavamma

    Minä inhoan ihmisiä, jotka....

    No sinä itse täydellisyys, löysää vähän sitä nutturaa.

Yhteistyössä