Naapurihelvetti

  • Viestiketjun aloittaja vittumaista elämää
  • Ensimmäinen viesti
vittumaista elämää
Ootteko te vanhemmat näin kesällä vai jatkuvasti ihan sekaisin? Pennut saa lämiä lätkämailoillansa pienellä rivarin takapihalla, pomppia toisten pihoilla, karjua pihalla aamun koitosta yömyöhään vanhempien karjuessa siinä rinnalla jne. jne. Pahimpia ovat yh-äidit! En ihmettele enää, miksi nää eukot on yksinhuoltajia...
 
Silja.S
Huoh... Taas näitä. Usko jo, ettet voi elää ilman muita ihmisiä jos elät keskellä jotain helvetin rivarilähiötä. MUUTA MAALLE! Maalla on lukemattomia autiomökkejä, joista varmasti löydät omasi, vai oletko niin vellihousu, että uskallat kyllä itkeä KaksPlus-palstalla toisten elämästä, muttet uskalla muuttaa omaa elämääsi? Minä kun kyllästyin kaupunkielämään, otin ritolat ja lähdin. Tee sinä samoin jos on kanttia muuhunkin kuin ruikuttamiseen.
 
vittumaista elämää
Miksei lapset saisi pelata lätkää omalla takapihalla?
Jos piha on kantti kertaa kantti ja lätkä on koko ajan naapurin pihalla ja melkein päässä, niin tykkäisitkö itse? Ja toiselle vastaajalle, KYLLÄ, tämä asuinalue on muuttunut ihan PERSEEKSI viimeisen vuoden aikana, kun tänne on muuttanut uusia naapureita ihan älyttömästi...olemme kyllä koko ajan etsimässä uutta asuntoa, joten saavat jäädä riehumaan keskenään: lapsiperheet ja juoppohullut!
 
vittumaista elämää
Huoh... Taas näitä. Usko jo, ettet voi elää ilman muita ihmisiä jos elät keskellä jotain helvetin rivarilähiötä. MUUTA MAALLE! Maalla on lukemattomia autiomökkejä, joista varmasti löydät omasi, vai oletko niin vellihousu, että uskallat kyllä itkeä KaksPlus-palstalla toisten elämästä, muttet uskalla muuttaa omaa elämääsi? Minä kun kyllästyin kaupunkielämään, otin ritolat ja lähdin. Tee sinä samoin jos on kanttia muuhunkin kuin ruikuttamiseen.
Kuule, olen lähdössä niin nopeasti täältä kuin pääsen ja vittuako luet mun ruikutuksia, jos noin sapettaa? Vai oletko itse ainainen ruikuttaja? Ainakin monet vastauksesi ovat olleet melkoisen negatiivisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vittumaista elämää;26640787:
Jos piha on kantti kertaa kantti ja lätkä on koko ajan naapurin pihalla ja melkein päässä, niin tykkäisitkö itse?
En tykkäisi, mutta jos kiekko pysyisi omalla puolella niin ei mua haittaisi. Naapurin lapsilla on täysi oikeus nauttia kesästä omalla takapihalla, siinä missä mullakin.

Kiekon täytyisi lentää meidän puolelle ehkä kahdesti tai kolmesti, kun nappaisin sen pois :saint: ja esittäisin että ei se tänne tullut.
 
Silja.S
Alkuperäinen kirjoittaja vittumaista elämää;26640814:
Kuule, olen lähdössä niin nopeasti täältä kuin pääsen ja vittuako luet mun ruikutuksia, jos noin sapettaa? Vai oletko itse ainainen ruikuttaja? Ainakin monet vastauksesi ovat olleet melkoisen negatiivisia...
Olen vastannut moneen negatiiviseen ketjuun, mutta mielestäni vastaukseni ovat kyllä olleet melkoisen kannustavia. Tämänkin ketjun avasin, koska kuvittelin tämän koskevan jotain konkreettista ongelmaa, joista itsellänikin on kokemusta niiltä ajoilta, kun vielä kaupungissa asuin. Sitten huomasinkin, että tämähän onkin taas tällainen ruikutiruikuti -aloitus, jossa ainoa ongelma on aloittajan oma surkeus ja negatiivisuus. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kun itse olet mikä olet, muutkin suhtautuvat sinuun samalla tavalla. Jos oma asenteesi olisi kunnossa ja keskustelunavaus olisi ollut jotenkin rakentava, olisin vastannut siihen aivan erilaisella sävyllä kuin tähän ketjuun vastasin.
 
Keittiönoita
Sellasta se on, kun on lapsiperheitä naapureina :) Mulla on omat lapset jo aikuisia, mutta ei mua siltikään haittaa pihalla metelöivät naapurin lapset tai seinän takaa kuulunut vauvan itku. Elämän ääniähän ne vaan on.
 

Yhteistyössä