Hakutulokset

  1. S

    Tyttö tuli..

    viime viikon keskiviikkona syntyi tyttö mitoin 53cm/4670g.. harmi et jää viimeiseksi, raskausaikana meinas viikatemies viedä mamman.. kiitos Tays ja huippulääkärit, niin ei käynyt=). tänään myös lähti neitosen nimilappu maistraattiin, Aada Estelle tulee nimeks
  2. S

    playstation 2-ohjain

    mistä tampereelta kannattaisi tuollainen ostaa? mielelläni en tilaile nettikaupoista, en oikein luota niihin.. vinkkejä??? niin ja lauantaina ois tarkotus hakea
  3. S

    K-H KS vs TAYS

    Tää olis menossa elokuun alussa synnyttämään viidennen lapsensa, ja koska paikan saa valita niin noiden kahden välillä arvon... matka muutaman kilometrin erolla sama.. viimeaikaisia kokemuksia näistä siis kaipaisin
  4. S

    biisi..

    etsin täydellisiä sanoja Kurren biisiin "SYDÄN SYDÄMESSÄ" mistä mahtaa löytyä
  5. S

    Rahansäästövinkit pinoon huumorilla höystettynä

    nykyaikana eläminen on kallista, joten voisimme ehkä aloittaa ketjun, jossa jakaisimme vaikka hullultakin tuntuvia säästövinkkejä.. en halua ketjuun mitään mene töihin-kommentteja, vaan sellaisia joita voi toteuttaa tulotasosta riippumatta. ja emme unohda huumoriakaan tästä.. naurua ei koskaan...
  6. S

    Synnytyssairaalat

    Missä sairaalassa olette synnyttäneet? hyvät ja huonot puolet? Itse synnytin kaksi ensimmäistä Hämeenlinnassa, mukavan pienehkö paikka, hoitajilla oli aikaa kuunnella ja neuvoa, vuodet 99 ja 01.. Tays 05 ja 12, liukuhihnameininkiä, hoitajilla ei aikaa kuunnella. Ruoka oli parempaa ku...
  7. S

    Tänään

    .. Tuli kyllä niin hyvä mieli.. tyttären kaveri oli kylässä meillä, juteltiin jätskiä syöden naisten juttuja, ja äkkiä tää kaveri katsoo mua silmiin ja sano että suski, kiva ku edes sä jaksat kuunnella,, itkua nieleskelin ja sanoin että miksen jaksais, mukava nuori nainen olet
  8. S

    minkä painoinen työntökuula 13v pojalle

    .. joka on noin 175 pitkä ja hoikka mutta voimakasrakenteinen ja omaa hirmuiset käsivoimat? onko kellään tietoa tai linkkiä mistä löytyis tietoa? urheiluliikkeeseen en nyt vähään aikaan pääse niin en sieltä voi kysyä
  9. S

    12v tyttö vaatii itseltään ihan liikaa

    .. elikkä kokeista saa yleensä 7-8, mikä mun mielestä hyvä, mutta ei tunnu neitoselle itselleen riittävän.. lisäksi terkkari sanoi et paino kulkee tasaisesti +2 käyrällä, ja ettei tartte muuttaa ruokavaliota tms, niin neiti kuitenkin luulee olevansa liian lihava.. eikä usko vanhempiensa...
  10. S

    mikä kuuluu kouluaikaan?

    .. ja kyse siis peruskoulusta.. kuuluuko matkat kotoa kouluun ja koulusta kotiin? kaverini tytär hakattiin pahasti eilen kotiin tullessa, koulu ei halua olla koko asian kanssa tekemisissä, mutta silti kaverini ei sais viedä asiaa viranomaisten tutkittavaksi.. eli kuuluuko kouluaikaan jos lapsi...
  11. S

    Etanapostia minulle myös =)

    olen naimissa oleva 33v neljän lapsen äiti.. oletpa sitte minkä ikäinen ja mistäpäin vaan, olis kiva kirjoitella. etenkin jos ymmärrät sen elämän nurjan puolen myös.. laita yyveetä ensin=)
  12. S

    kantoliinan "käyttöohjeita" kaipaisin...

    sain tulokasta varten hyväkuntoisen kantoliinan käytettynä, mutta koska en ole isommilla lapsillani sellaista käyttänyt, niin kaipaisin vinkkejä, esim mistä löytyy sitomisohjeita yms?
  13. S

    kokemuksia Carena Easy-matkarattaista???

    olen ajatellut ostaa tulevalle pikkuiselle matkustuskäyttöön Carena Easyt.. millaiset ovat käytössä??
  14. S

    voiko lastensuojeluilmoituksen tehdä toisen paikkakunnan sosiaalitoimistoon?

    eräässä varsinaissuomen pikkukaupungissa asuu äiti, joka puhui kuulteni naapurilleen, että hän tukistaa lapsiaan niin paljon kuin haluaa ja antaa selkään mutta sossu ei mahda mitään hänelle. tokihan se sai minut huolestumaan. menin juttelemaan lastensuojelutyöntekijälle, jolloin hän ei ottanut...
  15. S

    kokemuksia Fragmin-hoidosta raskausaikana

    itselläni on nyt viikkoja 17 ja risat, ja aiemmin sektion jälkeisen infektion seurauksena tulleen veritulpan takia luultavasti joudun aloittamaan hoidon.. SPR-hyytymistekijätutkimuksessa tukoksille altistavaa geenivirhettä ei todettu. pistäminen ei hirvitä.. mutta onko sivuvaikutuksia ja minkä...
  16. S

    äitiysvaatteet ja imetysliivit...

    .. mistä niitä vois käydä tampereella etsimässä? mitä liikkeitä sellasia ois keskustan kupeessa?
  17. S

    etelä-pirkanmaan odottajat

    32v neljättä odottava mamma (l.a 7/12) kaipais uusia ystäviä eteläiseltä pirkanmaalta
  18. S

    14.7.2012 ja TAYS.. luultavasti

    onkohan mahdollisesti muita äitejä joilla laskettu aika osuisi tuohon 14.7 ainakin melkein ja jotka aikovat synnyttää taysissa? Tai jotka ovat viime aikoina siellä synnyttäneet? Itse synnytin siellä 1/05 ja jäi erittäin pahat muistot.. Kaipaisin rohkaisevia kokemuksia.. Kaksi ensimmäistä lastani...
  19. S

    Heinäkuussa TAYSiin..

    Kaipailisin viime aikoina taysissa synnyttäneiden kokemuksia.. itse synnytin siellä sektiolla 7v sitten... kohtelu silloin 3B:llä oli aivan ala-arvoista.. esim valitin laskimotukoksen oireita ja siihen sanottiin vain että ei siinä jalassa mitään ole, jos olis, et kävelisi.. ja kotiuduttua...
  20. S

    äitejä valkeakoskelta ja lähiseudulta???

    olen neljättäni odottava mamma, juuri muuttanut perheen kanssa valkeakoskelle.. uudet ystävät hakusessa.. toki kauempaakin saa vastailla.. meilithän kulkevat

Yhteistyössä