Hakutulokset

  1. A

    Syyskuiset 2019

    @Olivia_ Facebookiin on mahdollista tehdä salainen ryhmä, johon pääsee liittymään vain ylläpitäjän kutsusta, eikä kukaan ulkopuolinen näe ryhmän olemassaoloa. Jäsenet toki näkee, keitä ryhmässä on. :) Ilouutinen: tissit kipeytyneet :LOL:
  2. A

    Syyskuiset 2019

    Voi mä taas odotan faceryhmää kuin kuut nousevaa. Se on jotenkin paljon helpompi tapa kommunikoida ja mulla menee nää nimimerkit ja kaikki ihan sekaisin aina, en yleensä yhtään hahmota, kenen kanssa puhun saati muista, kenellä oli mitäkin. Tää myös toimii huonosti luurilla. :LOL:
  3. A

    Syyskuiset 2019

    Siis uusi oire: ummetus! :confused: Ollut muutaman päivän vatsa Super kovalla, kun normaalisti toimii hyvin. Tänään vasta tajusin et aivan, raskaus aiheuttaa ummetusta. Onks muilla? Täytyy kehitellä jotain muutoksia ruokavalioon vielä, et helpottaisi. Juomista oon yrittänyt kovasti lisätä...
  4. A

    Syyskuiset 2019

    @Meisje81 olen pahoillani :'( Oireettomuudesta vielä: mulla eka raskaus oli mennyt kesken rv 6, mikä huomattiin vasta rv 12 ultrassa. Mulla oli koko sen ajan kuitenkin ällötysoloja ja väsymystä ym.,eli ei todellakaan olis voinut päätellä keskenmenoa oireiden perusteella. Toinen keskenmeno taas...
  5. A

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija Älä googleta! Mitään! Mä oon ihan samanlainen googlettaja, eikä siitä tuu ku paha mieli! Kaikille ei tuu oireita ja joillekin vasta myöhemmin kuin näin alkuviikoilla. Kaikki on varmasti ihan mallillaan, kun hcg oli noin hienosti noussut. Ja jos jostain syystä ei olikaan, mitä en...
  6. A

    Syyskuiset 2019

    Muakin kiinnostaa pahoinvointirannekkeet! Aiemmin olen käyttänyt Primperania lääkärin määräämänä mutta en kokenut siitä olevan merkittävää apua. Oikeesti alla vähän paniikki hiipiä, pienen pientä ällötystä ja hajuherkkyyttä on nyt ilmassa, mutta joskus rv 6 pintaan on aina ihan räjähtänyt se...
  7. A

    Syyskuiset 2019

    @Zuviih mulla myös noin 20kg ylipainoa. Tietoisesti en ala laihduttamaan, mutta paino pudonnee koska raskaus todellakin motivoi syömään terveellisesti. Näin on käynyt kahdella edelliselläkin kerralla. Pahoinvointi kyllä laihdutti mua viimeksi - 8kg :ROFLMAO::ROFLMAO::sick:
  8. A

    Syyskuiset 2019

    @gemmy Naikkari on mulle joo hyvinkin tuttu, oon siellä aiemmissa raskauksissa tovin jos toisenkin pötkötellyt. Toivottavasti vältyn siltä tällä kertaa. :) Onko teidän muiden vaikea salailla raskautta? Mun tekis mieli kertoa kaikille  :LOL: toistaiseksi muut kuin kakkosen mammaryhmäläiset ei...
  9. A

    Syyskuiset 2019

    Ja jos joku koneella käyvä haluaa päivittää listaan niin mun miehen ikä on näköjään unohtunut. 12.8. Adii / minä 25, mies 28 / 3.lapsi
  10. A

    Syyskuiset 2019

    @Olivia_ mulla ei oo vielä mitään hajua, missä haluan synnyttää! Viimeksi tuli kovasti kiire ehtiä (ehdin olla sairaalassa 9 minuuttia kun oli vauva maailmssa...) Kättäri olis ollut ihan ässä tässäkin mielessä. En ehkä pääse ikinä yli sen lopettamisesta :LOL::cry: Ajallisesti taitaa olla se ja...
  11. A

    Syyskuiset 2019

    Mua kiinnostaa ehdottomasti salainen, kohtuullisen kokoinen fb-ryhmä! Tosi hyvät kokemukset kahden aiemman lapsen ryhmistä, jotka molemmat edelleen aktiivisia. Mistä päin porukka on? Onko täällä muita pk-seudulta? Mulla ei ole vielä mitään oireita, mutta perinteisesti olen kärsinyt kovasti...
  12. A

    Syyskuiset 2019

    Moikka! Minä kans ilmoittaudun mukaan. Aamulla tein haalean plussan, menkoista laskettuna 4+2, mutta todellisuudessa viikot lienee vähemmän, mulla on aina ollut taipumus lyhyeen luteaalivaiheeseen ja niinpä laskettua on aina siirretty vähän eteenpäin. Kolmatta siis odotellaan, lapset nyt (ihan...
  13. A

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Moikka! Mahtuisiko tänne mukaan vielä... :) Olen 21v. naimisissa oleva 2-vuotiaan tyttösen äiti Helsingistä. Toista lasta on yritetty 12/13 alkaen, 9kk yrityksen jälkeen plussa joka meni kesken 12+. En tiedä syytä, rv 7+0 ultrassa näkyi syke ja kaikki oli ihan normaalisti. Nyt uudestaan...
  14. A

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Veepu123 Nuo hinnat on siis molemmat parin vuoden takaa, mutta luulisin että suhde hinnoissa on sama jos nousua on tapahtunut.. Ainakin jos ihan perus ultraa yms. niin ihan hyvin voi mennä erikoistuvalle. Itseasiassa sama erikoistuva jolla kävin hoiti mua myöhemmin Naikkarilla, joten ihan...
  15. A

    Huhtikuun hurmurit 2015

    veepu123 Femedassa Brunolla pelkkä ultra 130€. Mehiläisessä erikoistuva gyne ultra+sisätutkimus+muutama minuutti keskustelua oli myös 130€. Joten ainakaan Brunolle ei kannata Femedaan mennä jos taloudellisesti haluaa käydä. :D
  16. A

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikkamoi! Pahoinvointi tekee selkeästi tuloaan kun vatsassa kiertää jatkuvasti. Esikoisesta päivittäinen oksentelu alkoi 6+4 ja loppui joskus rv 14-15. Toistaiseksi vielä ruoka maistuu, voisin syödä lähes mitä tahansa. Etenkin suolakurkkuja. :D Oireista muuten vaivaa ihan tolkuton väsymys...
  17. A

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikka! Täällä ilmoittautuisi toisen lapsen odottaja mukaan! Perheeseen kuuluu 1,5v. tyttö, minä ja mies. Mentiin itseasiassa just viime lauantaina naimisiin. :) Raskausaika on vähän jännää mulla nyt, kun edellisen lapsen odotuksessa oli aikamoisia ongelmia, mm. 2kk sairaalamakuu. Tyttö...
  18. A

    875 grammaa

    Laitoin 8,75e :)
  19. A

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    ONNITTELUT KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE :heart: Olin jotenkin unohtanut koko ryhmän, kun on ollut kaikenlaista. Anteeksi. :ashamed: Vauva on ja pysyy mahassa, vaan tää äiti ei enää oikein jaksaisi. Melkein päivittäin supistelee, ja jos supistuksiin yhtään tulee ytyä niin se on pari vielä ja...
  20. A

    Rehellisiä mielipiteitä nimistä Alma Helena Maria ja Aapo Markus Olavi?

    Kauniit perinteikkäät suomalaiset nimet. Tykkään.

Yhteistyössä