Hakutulokset

  1. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnea vauvan saaneille, jopa niitä alkaa putkahtelemaan :) Oma synnytys tuntuu välillä tosi kaukaiselta ja välillä taas tuntuu, että apua, ihan pian ollaan jo synnärillä punnaamassa :D Tänään 34+3 <3
  2. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Paljon onnea ruulle! Kuinkas siellä sujuu? :) Kyllä tulee mieleen, että se sairaalakassi ois tosiaan järkevä jo pakata. Ja onhan tässä vielä muutakin puuhaa, turvakaukalon päällisten pesu, sitterin tuunaus ja ja ja.... mut luotan siihen, että aikaa vielä on, nyt vasta 32+3 :) Kauheen pitkä...
  3. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Aijuu mä en ees tajunnu et toi sukupuolilupaus on päivitettävä asia mut oishan se kiva olla tuolla eli TYTTÖLUPAUS Tuli meille :) Ja kiitos päivittäjälle :) Helen85 ja pikkusisko 20+5 <3
  4. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Tänään oli rakenneultra vihdoinkin ja kaikki oli hyvin!! <3 kyllä helpotti kuulla että niin monet seikat näytti normaaleilta niin jospa sitä uskaltaisi vähän jo nauttia raskaudesta :) Ja tyttöä lupaili kovasti!!! Ihana saada pikkuinen tyttö kun kaksi isoveljeä jo on odottamassa uutta...
  5. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Pikahehkutus: tasan VIIKKO ultraan!!! :) Helen ja pikkuinen 19+4
  6. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Huh se ois helmikuu... Tervetuloa uusille! Rakenneultraan ois vielä 9päivää 17tuntia ja 30minuuttia ;) Sitä ennen kyllä ajatukset tökkii ja pahasti. Joka toinen ajatus nimittäin harhailee siihen hetkeen kun näkee taas pienen <3 Helen ja pikkuinen 19+1 :)
  7. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Joka päivä tai ainaki melkein, käyn lueskelemassa täällä.. nyt vaan tuntuu olevan tällasta oottelua nää viikot ennen ultraa ettei oikein ajatus luista et kirjottais mitään kummempaa :D 3viikkoa ja 1päivä siis ru:hun vielä. Parina iltana nyt tuntunu pikkuinen potku tai kaksi, ihanaa! Vielä...
  8. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Malsa: hyvä että positiivisissa tunnelmissa saat jatkaa odotusta ja toivotaan että mitään huolestuttavaa ei tosiaan asiassa ole eikä tule :) eihän noissa ultrissa ikinä voi kaikkea nähdä eli eteenpäin vain ja ajatukset kohti kesäkuuta ja pikkuista pehmoista poitsua <3
  9. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Paljon tsemppiä malsalle tähän päivään! Toivotaan parasta <3 Toukkamasullekkin toivon parempaa loppuodotusta ja että kaikki sujuisi lopulta hyvin. Muuta ei kun säännöllisiä ja isompia liikkeitä odotellessa... 16+3 <3
  10. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Kiitos reippaille päivittäjille, edelliselle ja tälle uudelle! :) Ite oon yksi faceen karanneista mut käyn kyllä täälläki ahkeraan :D Isompia liikkeitä odotan jo yli-innokkaasti.. oireina pahoinvoinnin loppumisen jälkeen oikeestaan paineen tunne alamahalla, selkäkivut, harkkasupparit jne...
  11. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Ihanaa joulunaikaa kaikille! :) Ps.liikkeitä odotellessa.. Helen ja murmeli nro3 13+3
  12. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Jee tänään np ultrassa kaikki pikkuisella hyvin! Oon aivan äärimmäisen helpottunut ja itkuhan se siellä tuli, eikä meinannu loppua <3 Touhukas heppu, nt 0.9mm, ja jalkoja 2 ja käsiä 2 :) Seulojen tulokset tullee ens viikolla joten niitä viel jännään vähän. Mitähän piti johonki kommentoia hmmm...
  13. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Unna <3 aivan mahtavia uutisia, olen niiiin onnellinen puolestasi! Nyt voitte taas keskittyä lähitulevaisuuteen ja mahdolliseen uuteen yritykseen, ihanaa!!! Mulla on np-ultra 3päivän päästä! Voi jännyys. Yritän rentoutua ja ajatella ettei se, mitä siellä selviää, ole minun käsissä. Toivon...
  14. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Selmiinalle paljon voimia :( <3
  15. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Täälki lueskellaan mut olo edelleen huonohko ja aika kuluu hitaasti. Yritän vähän siivoilla ja tehdä joulua kotiin pikkihiljaa kun vointi sallii. Ärsyttää jo hieman tää olo kun neljättä viikkoa etoo ja oksettaa. Varsinki illat on kamalia. Kuopuksen 1v synttäreitä pitäis jaksaa suunnitella...
  16. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Ultrassa käyty eilen perjantaina (epäilin kohdunulkoista hartiapistoksen vuoksi) ja kaikki oli kuitenkin hyvin, vastasi viikkoja ja sydänkin sykki <3 Tästä on ihana jatkaa odotusta :) Helen ja 7+6
  17. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Paljon voimia Unnalle <3 Täällä vaihtelevasti parempaa oloa ja välillä oksentelua. Kovasti ootan että sais dopplerilla sykkeet kuuluviin niin helpottais tätä epätietoisuutta ja sais konkreettisia todisteita että pikkuinen siellä kasvaa. 7+3..
  18. helena85

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Mun IKÄ on jääny pois listoilta eli 29v :) Ja la siis 28.6 helpompi löytää mihin lisätä! Voimia taas huonoja uutisia saaneille! Mulla sellanen doppleri missä ei näy syke joten mun vinkit sen käyttöön: virtsarakko suht täys, makaava asento, kuuntele ihan karvoituksen rajalta alhaalta ;) ja...
  19. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Nyt on kyllä paljon tullut huonoja uutisia, voimia kaikille niitä tarvitseville! Tääl hiukan huonoa oloa ja muita oireita. Mulla on aina alaselkäkipua eikä se oo tähän mennessä meinannu mitään pahaa. Valkovuoto myös runsasta ja just sellasta kyttäystä et mitä sieltä tuli.. Mulla doppleri...
  20. helena85

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mmoi! Mahtuuks vielä mukaan ???? Aamulla plussasin ja hiukan epätodelliset on fiilikset. Meillä ennestään 7/12 ja 12/13 poitsut. Olo on niin onnellisen järkyttynyt ja pelokkaan odottava, etten oikein näin alkuun muuta keksi kertoilla. Helen85 / 3.lapsi / oys / la 28.6 Helen & jasperi 4+1

Yhteistyössä