Hakutulokset

  1. S

    *Lokamassut 2009 Heinäkuussa*

    Moi, pitkästä aikaa, niin kiire ollut vaikka olen jo juhannuksesta asti selän vuoksi sairaslomalla ollut etten ole teidän juttujanne ehtinyt lukemaan, saati sitten itse kirjoittamaan :ashamed: Saimme oman rivitaloasunnon myytyä ja löysimme tilalle kivan tilavan omakotitalon, jonka kimpussa on...
  2. S

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Kauhia sitä ei ole jaksanu kahteen viikkoon lukea eikä kirjoitella :o Ja ny meni 3pv että sain jutut luettua!!! :hug: Menetyksen kokeneille :hug: Täällä västyi se kaikista pahin olo pois onneksi! mutta kyllä sitä vieläkin pönttöä halataan joka aamu ja ellei aamulla niin josain välissä...
  3. S

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Kiitos tuesta! Kyllä nyt on niin heikko olo ettei oikeen mitään saa alas laitettua ja sen vuoksi päätinkin että soitan neuvolaan, täti sanoi että kannattaa nyt olla 3pv pois ja jos vielä to jatkuu niin sitten soitto neuvolaan ja lääkärille. Täti kirjoittaa varoiksi nyt mulle sen 3pv mutta...
  4. S

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Moi pitkästä aikaa...ja toivotaan parasta niille joilla vuotoja ollut! (.) täällä tuntuu että olo vaan pahenee, viikon verran olen nyt oksentanut joka aamu suurinpiirtein kaikki ulos mitä olen syönytkin, välillä myös päivisin ja iltaisin! Nyt eilen aloin oksentamaan iltapäivällä ja viellä...
  5. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Tavicci Se ääni on juuri sellainen viuhke ja se hakkaa n.100krt/min kun omasi ei taas niin lujaa lyö, näin neuvolantäti sanoi kun kuuli sen saman ja sanoi ettei ole vauvan syke, koska istukka lyö hitaammin kuin vauvan syke tosin jostai luin että vauvan sydän näillä viikoilla sykkii n...
  6. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Noinhan se varmaan on että etuseinässä jälleen on, koska valemenkkoihin en usko... :) pojastakin oli etuseinämässä
  7. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Ihan alhaalta eli ns. karvoitusrajalta :D ei ihan keskeltä mulla kuulu hiukan oikealta niin ja kun neuvolassa vielä löydettiin myös se istukan ääni ni en kyl ihan haamuja voinu kuulla ja sen kyl erottaa omasta sykkeestä kun on sellanen viuh-viuh ääni eikä normaali pulssinääni... :laugh:
  8. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Just tämän vuoksi ihmettelenkin että miten voi olla että istukan äänet jo kuuluu??? Koska ei pitäisi olla pidemmällä... jätin ehkäisyrenkaan pois 3.12. ja 6.12 tuli täti kylään ja tämän jälkeen täti poikkesi vielä kerran 3.1. eli aika tasan oli tuo 28pv väli ja ihan kunnon vuoto sillon oli eli...
  9. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Kuulin tänään kun sisko tuli hakemaan meidän tyttöä uimaan että hänkin on raskaana!!! Ja la on 9.10 eli päivää mua ennen =D Aikas kiva juttu!!! Mun synnytyksistäni: Tyttö 2000: synnytys alkoi 41+0 vesien lorahduksella päivällä jolloin sairaalaan matkalla alkoivat oikeat poltot siinä sitten...
  10. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Niin mäkin luulin ja olin ihan ihmeissäni mutta kyllä se kuului ihan selvästi ja seuraavana päivänä jolloin vkoja 6+4 neuvolantäti varmisti että istukan ääni kuului, mutta ei vielä vauvan sykettä... jotenkin outoa että jo noin varhain kuului ja sen takia kyselinkin että onko joku muu myös...
  11. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Mä en ole 2 aiemmasta noissa varhaisultrissa käynyt tosin viimeksi mieli teki mutta sitten se jäi ja nyt sama homma eli ainakaan vielä en ole ultraa tilannut, tosin meillä se np-ultra jo 20.3 jolloin rv 10+6 eli suht ajoissa se jo on. Tosin nyt tilasin tuon kotidoblerin jota myös jo viimeksi...
  12. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Moi pitkästä aikaa! On menny ainakin viikko lueskellessa, että sain tänne loppuun asti luettua :laugh: :hug: Suruviestin saaneille :hug: (.) Täällä ollut n.viikon joka aamuinen oksentaminen tosin tänäaamuna siltä pitkästä aikaa vältyin, viluinen olen kuin mikä se on ihan kamalaa kun...
  13. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Merrah :hug:
  14. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Mulle voisi lisätä iän 27v ja synnäri TYKS Raskausoireita: Kauhea nälkä vähän väliä... tuttu tunne kyllä jo aiemmista raskauksista :D Mulla on sillointällöin pientä vihlontaa molemmin ja kahvia ei enää tee mieli niin kuin ennen... Ja tuttua tuo kylmä - kuuma vaihtelut :D Turvoksissa vatsa myös...
  15. S

    Onko vielä muita jolla LA Lokakuulla?

    Moi ja onnea kaikille! Eilen olisi pitänyt tädin tulla vierailulle, onneksi jätti kyläilyt väliin ja tänä aamuna se plussa sitten tuli! Eli yk2... ja LA olis 10.10 ja rv 4+1 Ennestään meillä on 05/00 syntynyt tyttö ja 05/07 syntynyt poika, nyt sitten toivottavasti kolmonen pysyy mukana menossa...
  16. S

    ~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

    Eilen olis pitänyt tädin tulla kylään ja tänä aamuna emmin että uskallanko testata... no sitten päätin tehdä sen... ja tässä on tulos :D :heart: [/img][img] :heart:
  17. S

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    :heart: Paljon onnea Jellona84 :heart: Meillä alkoi eilen pupuilut ku oli kp 13/28... katsotaan nyt jaksaakos sitä jokapäivä vaiko vain jokatoinen päivä :D Viime kierrossa joulu vei vähän voimat ja tuli juuri "oikeaan aikaan" 3päivän väli, no toivotaan josko tässä kierrossa tärppäisi =)...
  18. S

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Huomenta, täti :headwall: kolkutti itsensä heti aamulla kylään :'( mulla on ollu jos jonkinlaisia tuntemuksia ja hain eilen testinkin valmiiksi... no seuraavaan kiertoon sitten... erilaista kun kummatkin ekat on tullu heti tai esikko tuli ehkäisyn läpi ja toinen tärppäsi ekasta kierrosta...
  19. S

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    Ilmottautuisin! Mulla on kaksi lasta tyttö 8,5v ja poika 1v7kk, nyt sitten kuumeillaan kolmatta lasta. :D Ensimmäinen kierto menossa, eli kp 11/28-30 :heart: eli kohta alkaa ovisaika olla liki...

Yhteistyössä