Hakutulokset

  1. aderton

    Kummaa lomailua

    Mitä tuo Sofia Belorf työkseen tekee, kun IL-lehden mukaan palasi Monacon lomaltaan. Työlomia vai mitä? Alvariinsa lomailee.
  2. aderton

    Päässäkö naksahti ja kulli esillä

    Tänään vaan iski semmoinen halu kävelylenkillä. että halusin antaa auringon paistaa paljaalle munarustingilleni. Kaivoin vehkeet esiin shortsien sepaluksesta ja siinä se heijasi laidalta toiselle kävellessä. Pussi tuki alta. Aamulla ei kovin paljoa tarvinnut vastaantulijoita varoa. Kerran kai...
  3. aderton

    Rajat avattava, vaimo kotiin

    Ainakin osittaista helputusta kannatan. Minulla vaimo töissä tuolla Euroopassa. Kävi kotana aina parin viikon välein ja oli aina muutaman päivän. Nyt ei käy semmoinen. Tekisi mieli pamputtaa, mutta kai siellä on uudet pamputtajat. itse istuin auringossa aamupäivän parvekkeella. Taas kerran...
  4. aderton

    Hellepäiväkö taas

    Jo riittää. Pahalle vaan näyttää alkavan päivän osalta. Normi 23-24° plussaa riittäisi ja kerran viikossa sade.
  5. aderton

    Kaikki kunnia sotaveteraaneille

    Taas on mobilisoitu rahankerääjät asialle. Ihmettelen suuresti kuka ne rahat saa mitkä veteraanien nimissä kerätään. Rahaa ja omaisuutta on vaikka kuinka josta riittäisi pitkät pennit vielä elossa oleville sankareille. Paljastuukohan joskus semmoinen konnuus, että keskellämme liikkuu ryhmä...
  6. aderton

    Naiseni ja lomasaaren Nikos

    Parisen vuotta sitten lomailin silloisen tyttöystäväni Lauran kanssa kreikkalaisella saarella nimeltään Pàros. Vuokrasimme pienen talon eräältä Nikos-nimiseltä kaverilta jonka osoitteen olimme saaneet Lauran ystävättäreltä joka lomaili saarella ainakin kerran vuodessa. Talo oli liidunvalkoinen...
  7. aderton

    VETTÄ !!!

    Nyt saatana sadetta. Olen kyllästynyt kastelukannu känessä hautausmaalla ramppaamiseen!
  8. aderton

    Exodus: Matka jatkuu

    Katsoin telkkarista kolmeosaisen ohjelman. Olen aina ollut hieman skeptinen tuon maahanmuuton ja pakolaisvyöryn suhteen. Nyt kyllä silmät hieman avautuivat ja aloin ymmärtämään. Hätä ja pelko on kyllä kova, etenkin Syyriassa, ja nyt hyväksyn turvapaikanhaut sieltä. Syyriasta lähtee lapsetkin...
  9. aderton

    Olemme Onnellisia!

    Luin lehdestä miten Suomi on valittu maailman ykköstilalle onnellisuudessa. Syitä siihen on löydetty sen kummutessa esim. luonnosta, lastenhoidosta, koulujärjestelmästä ja ilmaisesta terveydenhuollosta. Nyt kysyn, mikä ilmainen terveydenhuolto? Joka kerta kun menen joko kunnalliseen tai...
  10. aderton

    Pohjolan kumma joulunvietto

    Miten Suomen kansa pääsisi eroon tästä pohjoismaita vaivaavasta vitsauksesta. Ei missään muualla ole semmoista hössötystä joulun suhteen kuin täällä. Pitää juosta ja lahjoja antaa. Koristella ja stressaantua. Leipoa ja laatikoita laittaa. Koko suku pitää palauttaa muistiin ja heitä edes kortilla...
  11. aderton

    Taksirenki sukkahousuostoksilla

    Oli loppukesää 2000-luvun lopulla ja lauantai-ilta kun ajoin taksia ylimääräisenä renkinä. Halusin tehdä jotain sivutyötä. Sain kutsun eräälle keskustan hotellille ja ajelin hiljaisesta liikenteestä nauttien sinne. Sisään kiipesi noin nelikymppinen naishenkilö, rintava ja hyvän näköinen. Ainakin...
  12. aderton

    Pomon alistamana

    Vastasin yrityksen tietojenkäsittelyn sujuvuudesta ja olin jonkin asteen päällikkö siinä. Ei ollut harvinaista se, että jouduin joskus auttamaan ja neuvomaan Seijaa, toimitusjohtajaamme joissain kiperissä tilanteissa. Niin tärkeä olin, että matkustelin hänen kanssaan ahkeraan Euroopassa ja...
  13. aderton

    Hammasten kiristelyä Mannerheimintiellä

    Kyllä tulee olemaan hauskaa seurata miten kaikki oikeutensa menettävät yksityisautoilijat, Elielinaukion bussipysäkkien käyttäjät ja muut tosikot riemastuvat, kun illalla sulkeutuu Mansku Lasipalatsilta oopperaan. Herkullista luettavaa somessa. Minä ainakin aion lähteä kävelemään keskelle...
  14. aderton

    Chisu on jees

    Katsoin eilen "Vain elämää" -ohjelman. Olen aina tykännyt Chisun lauluista. Mielessäni on ollut, että hän on semmoinen suruisan synkän tuntuinen ja iloton tyyppi. Sen kuvan olen saanut. Mutta eipä niin olekaan. Räiskyvä ja pomppiva ja tosi iloinen. Olen ollut todella tietämätön. Olisi pitänyt...
  15. aderton

    Haavetta naisellakin

    Pysähdyin kauppareissulla tänään marketin ylijäämä-, alennuskorin ääreen. Oli shampoota ja dödöä ym 30% alehintaan. Hiusten sävytykseen pakkauksia ja semmoista. Viereen ilmestyi hieman alle nelikymppinen ja hieman rehevä naishenkilö. Siisti ja hyvän näköinen. Käänteli siinä niitä juttuja ja...
  16. aderton

    Poikuus meni

    Perheeni oli matkustanut jonnekin lomailemaan ja iso talo oli autio. Vain minä haahuilin siellä ja ihmettelin, miten jokin firma voi kustantaa johtajalleen, joka ei edes mikään iso johtaja ollut, näin ison talon kaupunginosasta, jossa muutkin talot olivat samaa tasoa. Olimme asuneet talossa jo...
  17. aderton

    Hippityttö maisemissa

    Se oli mielenkiintoinen nainen. Tuossa istui kiviaidan kivellä hieman ihmeelliset vaatteet päällään ja heilutteli paljaita varpaitaan reunan yli. Sandaaleita roikotti nauhoista kädessä. Kaikki kymmenen varpaankynttä oli eriväriset, samoin kuin sormienkin. Hihaton, valkoinen paitapusero...
  18. aderton

    Märkä uni

    On aivan pakko toitottaa maailmalle tämä: Jumankauta, heräsin aamulla siihen, että oli tulla. Minulta, jo lähes keski-ikäiseltä äijältä. Nuorena jannuna oli ne viimeiset kerrat kun lakanat kastui ja nivuset sotkeentui, mutta nyt. Oikeastaan hieman harmitti kun heräsi. Oli niin mukava nainen...
  19. aderton

    Punatukkainen enkeli

    " Kuljetin bussia sinistä ja kaverit alkoi inistä..." näin alkoi Simo Salmisen esittämä riipaisevan karmiva laulu. Itse en aivan niin rämäpäinen ole, enkä ole kannoilleni sinivilkkuja saanut. Keski-ikäinen rauhallisuus olen bussin ohjaimissa. Aamuvarhaisella lähdin varikolta linjan...
  20. aderton

    Mustasukkaisen typerä kosto

    Mies puristi kourassa kulliaan ja antoi limojen valua pitkin karvaisia reisiään kohti polvia. Hajareisin seisova laiha hujoppi tuijotti jalkojensa juuressa polvillaan olevaa naista, jonka hartioilta osa spermoista norui kohti rintoja ja suupielistä leualle. Miehen roikkuvat, lähes puolireiteen...

Yhteistyössä