Hakutulokset

  1. N

    Apua! Orlandoon 15v pojan kanssa viikon päästä

    Nostetaan vielä, jos jollakin olisi vinkkejä..
  2. N

    Läheisriippuvaisesta eroon pääseminen

    Vaihdata ihmeessä lukot, kun saat miehen ulos. Kyllä sinun pitää ajatella myös lastesi elämää tuon kaiken keskellä.
  3. N

    Apua! Orlandoon 15v pojan kanssa viikon päästä

    Heippa, Olisiko kellään viime hetken vinkkejä? Esim mitkä Disney puistoista sopivia tuon ikäiselle? Muuta huomioitavaa? Iskee paniikki, tosi vähän matkustelleena.. Taidetaan eksyä jo junan vaihdossa matkalla Helsinki-vantaalle :D
  4. N

    Kylpylään lasten kanssa Tampereen seudulla

    Huomenna olisi vapaapäivä ja olisi kiva mennä kylpylään 5- ja 12-vuotiaiden tyttöjen kanssa. Onko kenelläkään kokemuksia esim Lapinniemen, Nokian Eedenin tai Ikaalisten kylpylästä? Missä noista olisi eniten liukumäkiä tms? Vai löytyisikö vielä parempi vaihtoehto?
  5. N

    Kyynärää murtunut..

    Kaaduin talvella kyynärpään päälle, en huomannut mitään outoa, paitsi että oli kipeä. About kuukausi onnettomuuden jälkeen älysin tunnustella kyynärpäätä, huomasin siinä kolon ja ilmeisesti luunsiruja sen ympärillä.. Olen yrittäjä, eikä varaa pitää sairaslomaa, joten ajattelin sitten että...
  6. N

    Elätkö kotikuri-suhteessa

    Siis mitä helvettiä juuri luin??!!
  7. N

    Jos miehesi kuljettaisi lasta ilman turvaistuinta....

    Meillä mies tekee tuota aina kun en ole vahtimassa, lapsi 5v. Lisäksi kuljettaa lasta etupenkillä. Vituttaa oikeasti niin ettei veri kierrä. Olemme eroamassa, ja tiedän että sen jälkeen ei todellakaan käytä turvaistuinta. Turvavyötä käyttää kyllä.
  8. N

    Tekisköhän tällä mitään?

    Melkein kaikkea voi kokeilla kerran..
  9. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Olen pyytänyt miestä pariterapiaan tms , mutta ei ole suostunut. Ja nyt mielestäni on myöhäistä, kun kummallakaan ei ole arvostusta/kunnioitusta toista kohtaan.. Tänään kävin allekirjoittamassa vuokrasopimuksen, mutto on 27.2. aika paskat fiilikset..
  10. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    On toikin ihan peestä! Epätietoisuus on kamalaa. Toivottavasti päädytte molempia tyydyttävään ratkaisuun.
  11. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Mulla on yritys jossa pitää tehdä töitä 7 päivänä viikossa ainakin muutama tunti, koska talvella on asiakkaita vähemmän, eikä ole varaa pitää montaa työntekijää (ja nekin mitkä ovat töissä ovat aika epäluotettavia) . Mutta se tulee olemaan rankinta, kun tiedän että nuorin lapsi oireilee varmasti.
  12. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Se siinä on kun tietää että tulee olemaan rankkaa.. Ja tiedän sisimmässäni että ero on ainoa vaihtoehto, mutta nyt vaan on huono aika, mutta toisaalta taas onko se oikea aika sitten milloin? Nyt löytyi asunto, joka on sellaisella paikalla että molempien tyttöjen koulu/hoitopaikka sekä...
  13. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Nuo em eivät todellakaan ole eron syitä, vaan asioita jotka muuttuvat parempaan suuntaan. Aloitusviestissä oli murto-osa eron syistä.
  14. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Itsenäisyys on kyllä iso juttu. Meilläkin aika monta asiaa jotka nyt mies kieltää minulta, esim toinen koira. Ja monet asiat mitä mies tekee, on väärin jos minä teen. Se tulee olemaan ihana, että ei ole ketään jatkuvasti arvostelemassa pieniäkin asioita.
  15. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Kiitoksia TiiBii, ihan tuli tippa linssiin :)
  16. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Olen elänyt elämästäni yli 15 vuotta toisen kanssa, mutta en todellakaan ole muuttamassa enään kenenkään miehen kanssa yhteen moneen vuoteen. Aika vaikeaa tulee olemaan luottaminen kehenkään niin paljon, että yhdessä haluaisin asua. Veikkaan että aika moni ihminen on kuitenkin asunut useamman...
  17. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    En tosiaankaan ole lisääntymässä enään, lapset on tehty minun osaltani.
  18. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Tuntuu vaan niin raskaalta, kun tietää oikeesti mitä se eroaminen ja uuden elämän järjestely on.. Ja elämästä voi tulla parempaa, mutta toisaalta taas voi tulla paskempaakin, riippuu niin monesta asiasta. Oma asenne tietysti on tärkeintä. On tässä vielä onneksi aikaa itse muuttoon, ja...
  19. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Olen ollut nyt kaksi kertaa naimisissa. Ensimmäisen poikaystäväni kanssa olimme 13 vuotta yhdessä ja siitä liitosta 3 lasta, joista yksi jo aikuinen. Toinen avioliitto about 5 vuotta ensimmäisen eron jälkeen ja tästä liitosta yksi lapsi. Ilman muuta aion keskittyä lapsiini, mutta en...
  20. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Tilanne on se että olemme miehen kanssa eroamassa minun tahdostani, syitä on todella monia, mm lapset ovat eriarvoisessa asemassa, emme pysty puhumaan mistään asioista, saatika olemaan samaa mieltä, seksi ei ole toiminut moneen vuoteen ja moraaliset näkemyksemme eroavat paljon. Tämä on toinen...

Yhteistyössä