Keskenmeno todettu ultrassa mutta kohtua ei tyhjennetty, eikä vuoto ala itsekseen?? viikkoja kohta 13

mitä teen? voiko kohdun tyhjentymistä edesauttaa kotikonstein mitenkään? olin niin järkyttynyt kun lääkäri totesi ultrassa että meille ei vauvaa tulekkaan, että en tajunnut kysyä tuosta tyhjentymisestä..:ashamed: huomenna soittelen synnärille mutta ajattelin nyt kysellä täältäkin..
 
no niin minäkin ajattelin, mutta kuulemma nyt näin.. Niin turhalta tuntuu, kuljeskella menemään kun tietää että masussa on vaan sellannen "massa" joka kuuluis tulla ulos, mutta ei tule.. aivan kauheeta henkistä piinaa, odottaa vain.. Soittelin neuvolaan ja kummastelin tätä terkkarille, joka aikoikin sitten olla yhteyksissä neuvola lääkäriin.. josko sitä kautta saatais jotakin järkeä tähän touhuun..
 
No kyllä kuulostaa tosi oudolta!:( Mulla oli osittain tyhjentynyt itestään,mut hyytymää tai jotain "sekakaikuista" vielä jäänyt,ni lääkkeet ja pari vahvaa kipulääkettä sain mukaan. Viikkoja toteamispäivänä 11+0. Näin siis ainakin toimittiin Kätilöopiston sairaalassa. Hyvää hoitoa saanut aina. Lääkkeet ei oikeen tehonneet kunnolla,mut liikkuminen reippaasti ainakin vauhdittanut tyhjenemistä. Huomenna viikko vuodon alkamisesta ja edelleen tulee vähän hyytymiä.

Toivottavasti tulee jotain tolkkua sun tilanteeseen pian ja saat lääkkeet! Paljon voimia surun keskelle!!:hug:
 
Vähän olen myöhässä... Mikähån aloittajan tilanne nyt on?

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno rv 11+, sikiö oli menehtynyt rv 9+. Pari viikkoa ehti olla kuolleena. Eikä mitään vuotoja ollut. Itse sain jo samana päivänä mifegynen sairaalassa ja kotiin mukaan neljä cytotecia seuraavaksi päiväksi. Ohjeena ottaa yhteyttä sairaalaan, jos vuoto ei ala 3vrk:n aikana. Eli nopeasti toimittiin. Vuoto alkoikin muutama tunti cytotecien jälkeen ja oli tosi runsasta ja "klönttistä". Ravasin vessassa 10 minuutin välein. Hb oli 2vrk tyhjennyksen jälkeen 82. Nyt reilu neljä viikkoa myöhemmin hb on taas 121 ja ihan pientä tuhrua tulee edelleen. Hcg-kontrollissa olen käynyt 2 kertaa. Viikko sitten hcg oli vielä lähemmäs 700... Nyt pudonnut sen verran, ettei soittoa tullut. Jokohan tämä alkaisi olla ohi? Henkisesti käynyt tosi rankaksi, kun ei ole "päässyt eroon" tästä keskenmenosta kontrolliverikokeiden takia. Kaavinta kummitellut mielessä koko ajan. Muuten fyysinen vointi on jo hyvä.

Tsemppiä aloittajalle! Toivottavasti asiat on jo edenneet.
 
miss_piggy
Mulla siis oli samoin kuin edellisellä, eli heti silloin kun kkm todettiin ultrassa, sain perjantaina jo äippäpolilla mifegynen suuhun, ja sunnuntaina piti laittaa emättimen kautta sisään cytotecit.
Vuoto alkoi parin tunnin päästä ja kyllä sitä vuotoa riittikin.

Olihan se kamalaa ennen kuin vuoto alkoi just kun ajatteli, että kantaa sisällään jotain kuollutta solumöykkyä..
 

Yhteistyössä