rv 7, keskenmeno. Uusi raskaus?

Hei! Oli pakko rekistöröityä ja tulla kertomaan eilisen illan tapahtumat..

Elikkä yritystä takana noin 2-vuotta. Vihdoin tein viime sunnuntaina plussa testin ja varmistin sen vielä clearblue testillä ja saman tuloksen se näytti. Eilen alkoi verenvuoto ja iltaa myöden verta alkoi tulemaan runsaasti ja mahakipu yltyi. Loppujen lopuksi piti lähteä sairaalaan ja sielä se totuus tuli päin kasvoja. Meidän pieni on nyt mennyttä ja keskenmeno tuli tasan rv 7 viikolla. Henkisesti tämä on todella raskasta. Nyt tietenkin peukut pystyssä että pian tärppäis uudelleen ja kävisi parempi tuuri. Kuinka teillä on elämä sujunut keskenmenon jälkeen ja kuinka nopeasti olette raskautuneet uudestaan? Pelottaa, kun tähänkin raskauteen meni muutama vuosi.. :'(
 
Moi! Meillä yritystä takana vuosi. Puolet vähemmän kuin teille... :eek: Koin keskenmenon kolme viikkoa sitten. Minun km taisi olla rv8-9.
Tällä hetkellä olen toipunut jo ihan ok. Oikeastaan heti sen kontrolli kerran jälkeen, kun tsekattiin että kaikki on ok, oloni alkoi parantumaan ihan kivasti. Toki vielä hieman alakuloisuutta tuntuu olevan.. Itse myös kirjauduin vartavasten että pääsen keskustelemaan aiheesta täällä, miehen kanssa voin jutella myös mutta uskon ettei se ole sama asia. Elämä siis sujunut ok, mutta tietoa ei ole siitä mitä seuraavaksi tapahtuu.. tai no ainakin yritetään edelleen :)Tsemppiä<3
 

Yhteistyössä