Clomittaret vuonna 2011!








Nimimerkki....ikä....toiveissa...yritys aloitettu....apuna



Arcatha..........23v.....ensimmäinen....09/07....clomit

Chikakaa........25v....ensimmäinen....10/08....clomit

Hollannikas.........?.......ensimmäinen.....03/11.....clomit

Jonsku88.........?.....ensimmäinen.......12/08......clomit+metut

*Justiina*..........38v.....kolmas .....12/10....clomit+terot

Kebri82.....28v.....ensimmäinen.........07......clomit+menopur+pregnyl

Lemonade..........25v.....ensimmäinen.....10/09.....clomit

Lotte10.....26v.....ensimmäinen.....08/10.....clomit+terot

Magda.......?.........toinen.......1/11........clomit


Manuliina.......29v....ensimmäinen....09/09....clomit

Mimmu1984[/B].....?....ensimmäinen....6/10.....clomit

MisNis............31v....ensimmäinen....1/10....clomit

-nasu-............?......ensimmäinen.....12/10....clomit

PieniTytönTylleröinen......26v......kolmas...terot+clomit

Piukke............25v....ensimmäinen....09/09.....clomit

Sarialeksandra..........40v.....toinen.....01/10.....clomit

Tiijona........26v.....ensimmäinen.....12/09....clomit+terot

Tillu79...32v..ensimmäinen..08..aspirin+clomit+luget

Tipetsu...........26v....ensimmäinen....2/10...clomit

tretyttö.....26v...toinen...01/10..clomit+pregnyl+luget

Ulpukka67........43 v.....kolmas....02/10....clomit + divigel

Untuvikko82......?....ensimmäinen....?/07....clomit










Raksalainen.....yk 26.......ensimmäinen.....la 15.9.11

Mippis...........yk10.........ensimmäinen.....la 9.10.11

Tiide........yk19.............ensimmäinen.....la 20.10.11

memmup.......clomi-yk1......toinen.........la 22.11.11




Päivitetyn listan löydät aina tältä ensimmäiseltä sivulta. Päivittäjänä toimii Justiina:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huoh, kylläpä olikin homma tuo listan vääntö näin onnettomalle tekniikan ihmelapselle :O

PieniTytönTylleröinen Noista pillerien käytöstä..siis olen käsittänyt että pillerit hoitaa pcon oireita mutta itse pcota ei poista nekään. Tai niin ainakin mulle taas on sanottu, mutta mulla siis aivan selkeä pco, täys ovuloimattomuus ja pcon oireina mulla siis akne ja reipas ylipaino. Mulla on "hoitoina" kokeiltu aikoinaan pillereitä ja metforminia, muttei niistä ollut siis apua itse tautiin, vain noihin sivuvaikutuksiin eli metut auttoi laihtumisessa ja kun pilleireitä söin niin akne parani, koska testosteronin määrä siis väheni ja progesteronin tuontanto pillereiden avulla tasaantui. Mutta clomithan siis saa tuon progesteronin normalisoitumaan, ainakin mulla, silloinkin vaikka mulla ois ovuloimaton kierto, niin vuoto tulee suht ajoissa, eikä joka 60. päivä :p

Tipetsu :hug: Toisaalta toi "mössövuoto" voi kertoo myös, että pääset paksusta limiksestä eroon...? Toivottavasti saisit nopsaan ajan skopiaan, ootteko siis olleet jo kunnallisella puolella hoidoissa vai alkavatko hoidot vasta toimenpiteen jälkeen? Muuten, mulla noi clomit on paksuntanut aina onnettoman ohutta limistä vaikka toisaalla olen sitten lukenut, että ne ei kaikilla toimi kun ohentavat limistä liikaa :confused: Tutkimattomat taitaa olla clomien tiet....:whistle: Kyllä noi ukot on välillä :stick: ei niitten kaa voi olla muttei ilman niitäkään haluu olla...:p

Veronalle vaan onnea ovikseen! Saitko nyt siis pregnylin? Monesko clomikiekka sulla on? Itsekin haluisin ton pregnylin, mutta en vaan saanut aiemmin kunnallisella puolella, pitää nyt yrittää tolta yksityiseltä gyneltä folliultrassa. Kunnallisen puolen gynet väitti etten tarvii kun loppukierron progesteroni oli aina niin hyvä, mutta eikai se kuitenkaan pelkästään irtoamista takaa vai takaako??


Mistä näitä lahjoja oikein jouluna tulee :confused: Kun ostettiin niin ajattelin, että taas meillä on hyvin lapasessa lahjojen määrä mut ei..mun mielestä niitä oli aivan liikaa :xmas: Itsekin sain ihan mukavia lahjoja ja juuri sopivasti, muutaman vain =) Olo taas on oikein miss piggymainen, siis oikein syöttöpossumainen, päätin kyllä että uuden vuoden herkkujen jälkeen lopetan hiilareiden syönnin ja nyt kyllä päätös vaan vahvistuu. Mulla tero-kuuri alkaa olla lopuillaan, mikä sekin tuntuu aiheuttavan osaltaan tätä possuoloa :x Tiistaina pitäis viimeistään alkaa uuden kierron ja clomit kehiin sitten loppuviikosta. Ovistestejä onkin jo wc:n kaappi pullollaan ( huomatkaa kuinka olen jo varautunut siihen, ettei eka clomikierto tälläkään kertaa tuo mitään tulosta) ja on siellä pari r-testiäkin, jotka tulivat tilauksen kylkiäisenä ( huom! en tilannut ;) )

Nyt tuo tyttäreni häärää tossa vieressä siinä määrin, ettei kirjoittamisesta tahdo tulla mitään, johan tässä koneella on aamupäiväkin jo pitkälle ehtinyt :p

Justis :wave:
 
Lisätääs listaan minutkin.

tarantellah 25v toinen 7/10 ja pelkät clomit.

Terot tulee mukaan mikäli kierrot taas heittelee. Eka clomeilu käynnissä ja nyt kp 20. Saatoin jopa ovuloida tässä kierrossa sillä kp 16 (kauheat kivut) jälkeen lämpö pompsahti. tätä ei oo moneen kiertoo ilman apuja tapahtunut. No vielä pitää piinailla mutta epäilen onnistumista edelleenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Tarantellah Listalle lisätty. Kuulostaa ainakin oireet lupaavilta, plussapuhuri täältä, aiotko testailla jo ennen tädin oletettua tuloa? Itse olen huono piinailija, joka aloittaa testailun aina, vaikka kuinka varhaisessa vaiheessa :D
 
Justiina, neljäs clomikierto menossa ja nyt siis ekaa kertaa Pregnyl, koska vaikuttaa vahvasti siltä, etten ovuloi. Käsittääkseni Pregnyl aiheuttaa juuri irtoamisen, ei kai siitä muuta hyötyä ole? Ja jos proge loppukierrosta ok, se tarkoittaa, että ovis on tapahtunut.

Torstaita odotellessa.
 
No menee testailu melkosen kauas vielä... :D ainakin viikko pitää pinnistellä. Ite oon labrassa töissä joten kauhee hinkuhan sitä on tehdä verestä jo testiä aiemmin. mutta yritän malttaa mieleni. Parempi niin koska ei taas jaksa tipahtaa korkeelta.
 
Justis Aika mageen pinon meille olet värkännyt! :)
Jooh,siis nyt alkaa ns. oikeet hoidot julkisella. Saisin siis syödä vielä yhen kuurin clomeja ja sit pistoksiin. Nyt siis homman nimi ois se (odotan lääkärin soittoo,että olenko tajunnut oikein..) että kun nyt en ollu raskaana,niin sinne hysteroskopiaanko,mutta kun se nainen puhui viime käynnillä samalla aikaa myös sitä että voin syödä sen vikan satsin clomeja ja sit,jos plussaa ei tuu,niin hysteroskopiaan ja kromosomi-tutkimukset eli nämä km-tutkimukset alotettas vaikken sitä kolmatta km saiskaan.Ja sit pistokset ja inssiin.
Mutta tyhmää jäädä vaan odottelemaan skopia aikaa,kun clomeilla onnistuttu saamaan plussa joka toinen kuuri..:) Ja,siis viimeks sanoi että tarkkailuun hormonit jne. jos tulen clomeilla raskaaksi..Todella selvää tekstiä,eiköstä vaan? :D
Siis,oishan se "kiva" päästä sinne skopiaan,mutta kun tietäs miten se vaikuttaa seuraavaan kiertoon ja pitääkö ootella yhet menkat ja sitkö vasta kun kromosomi-kokeen tulokset tulis 2kk:n päästä,niin sitten vasta pistoksilla ja luomuilua kunnes inssi aika varataan,niinkö,häh??! :) Mutta kun se lekuri nyt soittas,piti 15 maissa soittaa!!

Ja todella toivon,että se paksu limis ois nyt valunu pois,ettei mitään hemmetin skopioita tarvittaskaan..
 
Ja vikan kuurin eka clomi napattu. Helmikuun alkuun alustavasti skopia aika varataan,jos en tuu raskaaksi nyt. Ja sit ne kromosomi-tutkimukset,joiden tuloksissa menee sit se 2 kk:ta. Sit ne pistokset ja inssi. Ihan niinku tossa ylempänä selvästi kirjoitin...:D Että näin.
 
Konkariklomistit... Mites teillä noiden kuumien aaltojen kanssa on menny? Mulla oli eka clomikierto IHAN JÄRKKY hikoilu mutta se alkoi oikeestaan vasta viimisten pillerien kohdalla ja jatkui aina jonnekin kp13 kinttaalle asti mutta ihan niin että norot valui yöllä ja päivällä.

Sitten tuli toinen clomikierto ja ei mitään... ei yhtään kuumia aaltoja ja ovis oli todella ajoissa siihen aikaan kun sen pitäisi oikeesti ollakin mitä minulla ei koskaan ole...

Nyt on kolmas clomikierto ja taas hiki valuu taas ihan solkenaan. Herään yöllä ja pyyhin kaulaa ja niskaa pyyhkeellä jotta saan jatkettua unta... Sama juttu päivisin vaikka on suhteellisen kylmä jopa. Onneksi alkaa olee jo pian taas toi kp 13 käsillä ja toivon että loppuis siihen... Ovulaatiotikun viivattomuutta tulkiten voisin vättää että ei tule vielä muutamaan päivään plussaa...
 
heippa kaikille..mulla tai meillä nyt tämä tilanne,et nyt syön sunnuntaihin asti teroluteja,ja sit pitäs luult.alkaa menkat tiistaina tai keskiviikkona,siis ensviikolla..

mutta nyt ottaa niin pannuun kun kävin gynellä ja sain lääkkeet ja sit mies tekee oharit kolmannen lapsen suhteen: / entiä alkoko sitä jänistän,et jos nyt näillä tärppäis vaik heti ekalla kierolla....no meillä on nyt siis aikaa menkkojen alkamisen asti pääättää alotanko clomit vai en: /

jos en alota niin sit alotan e-pillerit,koska mulla tuo pco on tehnyt karvankasvun leuan alueella kauheaksi..ja finnejä puskee taukoomatta,ja sen takia naama näyttää todella aknemaiselta

mut ilmoan teille,ja ite toki olen sen clomin kannalla,et näillä yritetään sen 6kk ja jos ei tärppää niin sit ei tärppää..

oottko yksityisellä vai julkisella puolella noissa hoidoissa? meinaan vaan et yksityinenhän maksaa aika paljon.
 
83yrittäjä Khyyyllä täällä hikoillaan niin vietävästi clomien aikaan! :D Jostain luin,että kuumia aaltoja pitää olla,tietää että ne toimii sillon. Mulla taisi myös olla joku kierto jossa ei niin kamalasti hiottanu..hmmh..

Mitenkähän on. Alotin clomit tänään klo: 16. Mun ois mukavampi ottaa ne aamutuimaan,eli voinkohan nyt sit ottaa aamulla kun herään 04:30 toisen ja jatkaa ke aamu,to aamu jne. samaan aikaan? Koko viikko aamuvuoroo,niin ois kätevintä ne tuolloin ottaa. Mitetin vaan,kun ekan ja tokan pilsun välissä 12,5h mutta tokan ja kolmannen välissä sitten 24h..Hitto. kai mun vaan pitää koitaa muistaa n. 16 aikaan se ottaa joka päivä. Tosin, olen kyllä joskus ottanu just esim. 04:30 ja seuraavaan tyyliin 10:30 seuraavana aamuna eli 30h myöhemmin..
Mutta paras kai suunnillee samaan aikaan koittaa ottaa.
 
Heips vaan tytsyt :wave:

Tipetsu hyvä juttu, et sait aloittaa viel sen vika clomikierron, koskaanhan ei tiedä kuitenkaan vaikka tää kierto ois se the plussa joka jatkuu sen 9kk :p ja hyvä juttu on sekin, että pääsette tutkimuksiin jo vuoden alussa. Tosta skopian vaikutuksesta kiertoon mulla ei oo tietoa, valitettavasti. Voit ottaa sen seuraavan clomin mun mielestä ihan hyvin aamulla, vaikka seuraavaan on se 24h, tärkeintähän on se, ettei tuo 24h ylity, muttei se haittaa vaikka se alittuisi, kun kuitenkin kahden välissä on se 12h ( mulla kun on näitä vale-lääkärin ominaisuuksia, kun melkein valmis sh oon :whistle: ja tää vuosien kokemus vielä siihen päälle :whistle: ) Toivon todella, että tää ois teille se kierto :heart:

Yrittäjä Mulla ollut aina kuumia aaltoja, kiitos clomien, mutten pahemmin ole ns. hikoillut, hiki puskee kyllä pintaan mutta katoaa sitten. Näitä siis ollut historiassa: ovulointikierroissa, plussakierroissa sekä ovuloimattomissakin kierroissa. Jaksuja niiden kanssa. Mulle edellinen mua hoitanut (kunnallinen gyne) sanoi, että kannattaa ottaa tabu/tabut yötä vasten niin hikoilu on pienempää, itse en kyllä huomannut asiassa suurtakaan eroa, paitsi että aamuyöllä peitto lensi makuuhuoneen nurkkaan..

PieniTytönTylleröinen Toi miehen jänistäminen on meilläkin koettu, edellisessä yrityksessä, josta on siis pari vuotta jo aikaa ja se kesti yhteensä noin vuoden verran, mieheni väsähti ja veti takapakkia totaalisesti tuulimunan ja varhaisen km:n jälkeen. Näin jälkeenpäin kun juteltiin, oli ajatellut, ettei meille ole tarkoitettu enempää lapsia eikä me kestettäis enempää takapakkeja. Ja oikeessahan se olikin, silloin mua vaan se suututti niin vietävästi ja sitten halusin itsekin ottaa taukoa ja etäisyyttä asiaan. Pilsut auttaa todennäköisesti noihin kurjiin oireisiin, mutta voihan olla et saat mieheskin innostumaan, ootko siis aiemmin syönyt clomeja ( sori mun surkee muisti)?

Tänne ei kummempia, kauheet menkkaoireet jo päällä, vaikka viimeisen teron otin vasta aamulla, saa nähä millasella rytinällä täti oikein tuleekaan |O Mua alkaa huvittaa ton ukon into tällä kertaa, tänään ale-myynneissä oltiin cittarin kassalla niin se kysy multa, et alkoks sulla jo menkat ja mä siihen, et ei vielä ja ennenkun kerkesin siihen jatkamaan niin se oli nyysiny kassan luota jonku ihme vaippapassin ja sanoi : " No tätä me sit tullaan tarviimaan" ja yritti tunkee sitä mun käsilaukkuun :LOL::LOL: Hullu se on, ainakin menossa mukana, kunhan ei vaan raukka tulis pettymään : /

Mut nyt vaikuttaa siltä et meidän koiruus tuhoo just meidän sohvan, ellen mee laittaa sitä ruotuun, joten :wave:

Justis

ps. Kiva kun tykkäsitte listasta =)
 
Viimeksi muokattu:
justis en oo ennen syönyt clomeja,kiva lukea teiän kokemnuksia niistä esim.tuo hikoilu, ja kuumat aallot,eli kannattaa ottaa yötä vasten jos nyt alan ottaa..

toisaalta mun tekis niin mieli hoitaa tää pco:kin alta pois,kun toi naama kukkii ja nuo pillerit kaiketi hoitaa ja jollain tapaa lieventää tuota sairautta.

mutta mitäs sit kun lopetan pillerit? kukinta jatkuu...no tiedä häntä sit,sen näkee,meillä nyt aikaa tässä se viikko pohtia.
 
Huomentapäivää!

PieniTytönTylleröinen Kyllähän valitettavasti kannattaa varautua siihen, että oireet palaa takaisin kun pillerit lopetat, mutta jos ette nyt yritystä aloita niin silloin on varmaan todellakin paras vaihtoehto syödä pilsuja. Onko teillä lapset saaneet alkunsa siis luomusti vai toisilla hoidoilla? Kyselit, että oonko yksityisellä vai kunnallisella puolella hoidoissa. Ollaan tai siis minä olen nyt yksityisellä, aiemmin kunnallisella, jossa tehtiin kaikki tutkimukset ( esim. torvien aukiolo, sperma-, verikokeet eri kierron vaiheissa), ne tulis maksamaan yksityisellä käsittääkseni aika paljon. Nyt on suunnitelmana alustavasti, että käyn nyt ekalla clomikiekalla folliultrassa kierron puolivälissä ja sitten popsin yhteensä 6 kiertoo clomeja, jos plussaa ei tuu, niin sitten taas tiedä mitä tapahtuu..koska tuskin meillä inssit auttaa, varmaan ehdotetaan suoraan jotain tehokkaampaa, onks se nyt sit IVF seuraava, en tiedä..mut en nyt haluu kyllä sitä vielä edes kummemmin miettii :whistle:

Justis :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Olen lukenut ajoittain tätä palstaa ja kai voisin nyt itseni tonne listalle lisätä. Yritystä takana jo yli 2 vuotta eli 10/08 lähtien... Ensimmäistä lasta yritetään. Olen 25v. Kaksi vuotta yritettiin luomuna ilman tulosta. Kävin niissä alkulabroissa eli TSH, prolaktiini ja klamydia näyteet katsottiin ja ne oli ok. Miehen tavara myös kunnossa. Ongelmana siis ilmeisesti epäsäännöllinne kuukautiskiertoni ja mahdollinen ovuloimattomuus. Nyt ollaan julkisella puolella "hoidoissa". Minulle tehtiin viime kierrossa munajohtimien aukiolo tutkimus ja auki olivat, huh! Nyt sitten tässä kierrossa aloitin clomit, olen syönyt niitä kierron 3-7 pv 2 tbl/päivä. Varmaankin siksi suoraan kaksi tablettia määräsi, kun on yritystä jo kaksi vuotta takana ja kerroin, että ovistestit näyttäneet aika haaleeta viivaa. Huomenna, kp 12, on sitten folliultra. Kuumia aaltoja on ollut, mutta ei muita oireita. Eilen kp 10, testasin ihan hailun ovisviivan, että ehkä sitten vkonloppuna ois otolliset hetket, mutta huomenna selviää enemmän :)

Te jotka olette syöneet useamman clomikierron niin millä kierron päivillä teillä on ovis ollut testien mukaan? Ilmeisesti osa teistä on saanut myös clomit ilman, että on tehty tuota aukiolotutkimusta..??
 
Hei kaikille!
Taidanpa minäkin tyrkätä itseni tähän pinoon. Varoitan jo alkuun, että saattaa tulla taukoja kun en ehdi/muista käydä ilmoittelemassa mitään itsestäni, mutta kokeillaan :) Tuolla kysiläisten pinossa kirjoittelen myös..


Arcatha....23v....ensimmäinen...09/07....clomit

Tosiaan 2007 ollaan yritys aloiteltu. Minipillerit silloin jätin poies, aina ollut kierrot epäsäännölliset, vuodot runsaita. Joskus ollut jopa puolivuotta väliä, ettei ainoitakaan kuukautisia tullut. Joskus ultrassa löytynyt suuria kystia, ovulointi minun kohdallani ollut täysi mysteeri.

Vuosi sitten söin neljässä kierrossa clomeja, joista siis vuosi sitten se viimeinen. Vuosi sitten tehtiin myös lääkärin sanojen mukaan viimeinen inseminaatiohoito jonka jälkeen oli tarkoitus siirtyä ICSI-hoitoihin. Otimme kuitenkin mieheni kanssa hoitojen suhteen tauonpaikan, häämme olivat kesällä 2010 eli ihan jo senkin takia, ettei olisi häästressi tuomassa lisä stressiä.

Nyt sitten marraskuulla hakeuduimme uudestaan kysiin arviointi/suunnitelukäynnille ja lääkäri meidän yllätykseksemme sanoikin, että tilanteeni on parantunut huomattavasti. Munasarjat olivat paljon paremman näköiset kuin aiemmissa ultrissa. Kiitos ilmeisesti -35kg painon pudotuksen kahden vuoden aikana sekä tupakoinnin lopettamisen syyskuussa 2009. Lääkäri kirjotti clomit ja sanoi, että vielä kaksi inseminaatiota voidaan vielä kokeilla. Yksi tulokseton inseminaatio takana ja nyt omatoimikierto menossa kysin sulun vuoksi. Jos ei nyt satu niin hyvä tuuri käymään, että luomuna tärppää clomien avulla niin sitten seuraavaan kiertoon suunnitteilla inseminaatio.

Tsemppiä kaikille!
 
Tervetuloa Arcatha ja Chikakaa :flower: lisäsin teidät listalle!

Juu, ei täällä tarvi päivittäin kupeksia, tauot on erittäin sallittuja, joskus tässä hommassa jopa toivottavia :D Siksi ei listalla oo kiertopäiviäkään, niin ei tarvi ilmoitella niistä, mutta plussasta huudellaan sitten tytöt ja kunnolla, eiks vaan :LOL:

Arcatha täytyy kyllä kumartaa kunnioittavan syvään tuosta mielettömän hyvin onnistuneesta painonpudotuksesta ja tupakan heivaamisesta. Hienoa, että niistä oli myös silminnähtävä vaikutus ultrassa =)

Itse aloitin eilen hiilarittoman kuurin, yritän nyt vakaasti pudottaa kiloja, ainakin kymmenen ois tarkoitus alkuun, katsotaan sitten mikä on tilanne, 20kg kevyempi saisin kyllä olla. Mulla painonpudotus ei valitettavasti vaikuta pcohon mitenkään, rakkulat vaan on ja pysyy eikä luomuovista tuu, mutta painonpudotus on kaikin puolin muuten mulle hyväksi ja jos vaikka tärppäis niin ois raskauskin helpompi. En ees tiedä miltä tuntuu näin ylipainoisena odottaa, kun molemmilla raskauskerroillani sekä tm:ssakin olin suht normaalipainoinen, n. 70-75kg, nyt paino huitelee jo yli 90kg, joten tarttee tehrä jotain ja äkkiä :kieh: Tolla hiilarittomalla saa aika nopeasti tuloksia, huono puoli on vaan se, että hiilarihimo iskee joka paikassa jossain vaiheessa....

Mut nyt lähden laittautumaan, meen kavereitten kans shoppailemaan ja syömään....sitä hiilaritonta salaattia :D

Justis:wave:
 
Moi vaan kaikille! :wave:

Löytyipäs täältä kivan näköinen pino, taidan hypätä tänne mukaan :)

Mulla on ensimmäinen clomikierto menossa annostuksella 1tbl kierron 3-7pvä. eli kp 18/30-38 yk 7 esikoinen haaveissa ja yritys siis aloitettu 6/2010. Marraskuussa mulla todettiin PCO molemmilla puolilla ja siitä oireina on tosiaan ovuloimattomuus, karvojen kasvu ja ylipaino BMI 31. Kävin yksityisellä ultrassa lukuisten hiivatulehdusten takia ja sit halusin tarkistaa et onko kaikki kunnossa ja onneksi kävinkin. Muuten ois turhaan yritetty, kun ilman lääkkeitä ei suurella todennäköisyydellä tule raskautumaan.

Ovulaatiota siis edelleen täällä odotellaan, tikutellut oon ahkerasti mutta eipä ole näkynyt eikä kuulunut... Sivuoireita noi clomit kyllä sillon ekalla viikolla kiitettävästi aiheutti: huonovointisuutta, huimausta, alavatsa ja lantionalueen vihlontaa, mutta ne hävis parin päivän päästä siitä ku viimesen tabun söin. Tosin mitään kuumia aaltoja ei kyl ollu : /

Mille kiertopäiville teillä ovis on ajoittunu ku ootte clomeja syöny? Ootteko ylipäänsä tikutellu? nii ja onks teillä ultraseurantaa?

Muoks :) Hups, tää oliki jatkoa tolle clomifen pinolle. Noh mut kertauksena nyt noi mun jutskat!
 
Viimeksi muokattu:
Heips!
Piinailua täällä, tosin hieman pessimistisin ajatuksin. Eli ovulaatio tais oireista päätellen osua kp15, normisti tuossa 14 päivän tienoilla muutoinkin. Normikierrosta poikkeavaa oli todella kova maha- ja selkäsärky oviksen aikaan. Nyt on sitten ollu nippailua, tosin mulla sitä nyt on melkeen joka kierrossa...toiveajattelua. Testaamaan pääsen vasta ens viikon pe, jos ei kk alal jo ennen sitä.:eek:

Joulu oli tosi rauhallinen, tosin miehen mielestä oon ollu viimeiset viikot aika kiukkuisena ja tiuskinu sille milloin mistäkin...täytyy kyllä itsekin myöntää, että on pinna ollu vähän kireällä. Johtuu toivottavasti noista clomeista, ettei tää oo ihan pysyvä olotila. : /

Chikakaa me ainakin saatiin clomit ilman aukiolotutkimusta (yksityiseltä). Tosin meillä yksi keskenmeno takana ja mulla ei mitään endoon viittaavia oireita, joten lekurin mukaan ei oo tarpeen ko tutkimusta tehdä. Meillä siis nyt eka clomikierto yhdellä tabulla, ens kierto pidetään väliä ja sitten seuraava puolikkaalla tabulla.

Justiinalle kiitokset hienosta listasta!
 
Hei liittyisin joukkoonne.

Piukke, 25.v, ensimmäinen, 09/09 ,clomit.

Meillä siis yritystä reilu vuosi takana ja nyt kaikki tutkimukset tehty ja sain clomit kp 3-7 1tbl päivässä. Tammikuun kierrossa pitäisi ensimmäisen kerran clomeja kokeilla. Hieman jänskättää :D
 
Hei!

Tänään oli folliultra ja lääkäri sanoi, että vähän laiskasti munikset kasvavat ja pitää mennä käymään perjantaina uudestaan. Jos eivät silloinkaan ole kummempia niin pitää kuulemma ottaa jotain vahvempaa käyttöön, että saadaan munasarjat kunnolla toimimaan. Oikealla oli johtofolli 12 mm ja limakalvo oli vaan 3mm, vasemmalla ei mitään.

Mitäköhän ne järeemmät lääkkeet sitten on? Osaako joku sanoa? En tullut kysyneeksi, kun sovittiin se uus aika perjantaille... Clomeissa isoin annos on mun mielestä 3 tbl/vrk ja nyt oon siis syöny 2tbl/vrk päivät 3-7. Ilmeisesti niitä vois syödä myös 3-9 vai oonko väärässä?

Täähän nyt menee ihan surkeeks touhuks, jos ei munasarjat ala toimia lainkaan...
 
Tervetuloa Mimmu ja Piukke sekä Manuliina :flower: Mukavaa, kun porukka kasvaa =)

Mimmu Mulla yleensä on ollut se follikkeliultra aina ekalla kierrolla kun oon aloittanut clomit ja se on ollut n. kp 12-14 välillä, oon aina käyny siinä ja nytkin käyn yksityisellä vaikka maksaakin aika paljon, kun haluun tietää, että se annos on todella oikea ja clomit tekee tehtävänsä..Ovis mulla tulee aika hajonnalla, itse pidän siis kirjaa kierroistani FF:n sivuilla, siellä on tallessa monia kiertoja. Ovis on tullut aikasintaan kp 15 (ovisplussa siis kp14) ja myöhäisintään kp 19 (ovisplussa kp 18). Ja oon todellakin kova tikuttelemaan ovista :whistle: aloitan yleensä kp 12 jo vaikka siis ovisplussaa en ikinä oo niin varhain saanut. Tikuttelen aamuin illoin liuskoilla ja kun viivat alkaa vahvistuu niin varmistelen cb:n digitaalisella. Ovistikkujen ansiosta oon elämässäni ne kaikki plussat saanut ja aikoinaan gyne mulle niitä suositteli ja heti kun ne otin käyttöön, sai esikoinen alkunsa, sattumaa tai ei..Kyllähän noi ovistestailut lisää stressiä ja tuskaakin, niillä mun ovuloimattomilla kierroilla etenkin, mutta silti pidän niitä mulle hyvänä keinona, kun ollaan niin vanha pari jo, ettei jakseta painiskella ukkelin kanssa aamuin illoin kuin aropuput :LOL:

MisNis Kyllähän noi clomit saa oviksen aikaan aikamoiset kivut, mutta ne kertoo kyllä siitä, että ne todella toimii, vaikuttaa hyvältä, iso plussapuhuri täältä :whistle: ja kyllähän ne valitettavasti vaikuttaa noihin mielialoihinkin :stick: mutta mulla ei ainakaan kovin usein, joskus satunnaisilla kierroilla vaan :whistle:

Piukke mullakin alkaa eka clomikierto tammikuussa, kunhan vaan täti nyt kurvaisi paikalle....

Chikakaa Voi harmi, että ultran kuulumiset oli huonoja :hug: mutta oliko sulla siis eka clomikierto nyt vasta menossa? Tehokas gyne teillä ainakin on, jos laittaa heti vahvemmat lääkkeet kehiin, hyvä juttu, turhaahan se on venailla ja kuluttaa aikaa. Mulla on aina ollut just päinvastoin, en saa vahvempia, vaikka kuinka kinuisin, sanovat aina vaan että clomithan toimii sulla, joo just mut ei ne nyt millään tuo vaan enää sitä kolmatta :headwall: noista vahvemmista lääkityksistä en tiedä enempää, mutta joillain tosiaan on kolmen tbl.n annos/vrk ja kp:t joilla clomeja otetaan on yleensä kp 3-7 tai 5-9, 4-8:kin olen kuullut. Siis kuuri on yleisesti se viiden päivän kestoinen alkukierrossa, mutta tbl-määrä on sitten eri kullakin, yleensä pienimmällä aloitetaan ja max. on 3 tbl/vrk. tällee "kotimenetelmin".

Täällä on aivan omituinen olo..täti kateissa |O Lämmöt ei laske, vaikka maanantai aamuna on viimeinen terolut otettu, pitäis jo tädin ilmoitella tulostaan..siis raskaana en todellakaan usko olevani, se ois niin suuri lääketieteellinen ihme, että sen jälkeen ultrilla ei ois enää mitään luotettavuutta :D Kurjaa täs on se, että pelkään terojen sekoittaneen mun "luomukierrot" totaalisesti ja kp on nyt siis 60! Hauskaa täs on taas se, että FF kertoo lämpöjen perusteella nyt olevan dpo 10 :LOL::LOL: ja käppyrällä on oikein hieno kiinnitysdippikin dpo 7 kohdalla. Mutta tytsyt, toi ei voi pitää mitenkään paikkansa kuten jo ed. mainitsin, kun vaan huvittaa mua ihan sairaasti :p

Justis :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Täällä yksi tuleva clomitar ilmottautuis joukkoon:wave:
Eli alotan ekat clomit ylihuomenna, ja yhellä tabletilla tietty alotan. Yritys on alotettu 09/09 eli semmoset vuos ja 4kk yritystä takana, ja ensimmäistä siis kuumeillaan. Ikää on 29v., joskin tänä vuonna paukkuu se 30 mittariin...:O Molemmat on tutkittu ja kummastakaan ei ole mitään vikaa löytyny, jopa ovulaationi kuulemma tapahtuu vahvana, ja miehen simpat testattu ihan huippulaatusiksi. Eli ollaan ns.selittämättömiä...Mä nyt syön tän kierron niitä clomeja poikkeuksellisesti kp 4-8, gyne kun näin määräs ni toteltava on:D

Palailen joskus paremmalla ajalla lukemaan ja kommentoimaan teidän muiden juttuja!
 
Nääh, mä oon luopunu toivosta. ei sitten mitään raskausoireitakaan. Yleensä tulee tissit kipeiksi niinä harvoina kertoina kun on ovuloinut. Nyt ei mitään niissäkään. pitääköhän varmuuden vuoksi alotta terot niin ei menkat mee taas jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Nyt siis olis pp 8. (eilen jo yritin muuten testiä ja negaahan se näytti..) Huomenna yöllä otan töissä veritestin, siinä luulis jo haamunkin näkyvän, tietääpä ainakin saako mennä luvan kans uudenvuoden päivänä viihteelle. (oon uuden vuoden yön töissä..)
 

Yhteistyössä