IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Stella: Toi miesten positiivisuus...se on niin liikuttavaa. Meilläkään mies ei millään uskonut, vaikka näytin pp10 negatiivista testiä ja sanoin, että pitäisi jo jotain olla. Hän ei uskonut ennen kuin se puhelu tuli, että raskaushormonia ei ole. Ehkä miesten on helpompi pysytellä positiivisena. Meillä sama juttu, että pakkaseen ei jäänyt mitään. Meillä tuli munasoluja 26, mutta pakkaseen ei tosiaan mitään. Se johtui tietysti siitä, että 5 päivää ennen punktiota oli vain yksi rakkula ja raakoja oli mukana 10. Meillä alotetaan nyt heti isommalla annostuksella....haluisin vaan pian uudestaan hoitoon, mutta ennen vuoden vaihdetta ei ehdi ja rahatkaan ei riitä.

Täällä palstalla on kyllä ollut harmaata...jotain ilopilkkuja tarvittaisiin :)
 
Onpa surkeita uutisia ollut täällä kyllä :( pahoittelut neganneille..
Täytyy sanoa että eipä oo toiveet kauheen korkealla kun kolmas kierros menossa..lähinnä päinvastoin. Ja se että lääkkeet ja kaava vaihtui nii päinvastoin epäilyttää että pääseekö siirtoon edes lainkaan että miten nää nyt mahtaa pelittää..no, nolla ultra huomenna niin katotaan ensin miltä siel näyttää..
 
Sallitteko uuden liittyä joukkoonne?

Taustaa sen verran, että minulla on lapsia edellisestä liitosta (saaneet alkunsa luomuna), ja mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä olemme toivoneet 3/2013 lähtien.

Nyt on hoidot alkamassa julkisella puolella, ja vertaistukea siis täältä hakemassa :)
Meillä "vika" miehen siittiöissä, joita kyllä hyvä määrä, mutta ovat huonosti/ ei lainkaan liikkuvia - hyvin liikkuvia taisi olla 1%. Minulla on toisessa munatorvessa ilmeisesti kysta, ja täyttä varmuutta ei munatorvien aukiolotutkimuksessa saatu, että tukkiiko tuo kysta munatorvea vai onko siinä jossain vieressä. Lääkäri kuitenkin meinasi, että kokeillaan yksi hoitokierto ensin, ja jos ei tulosta synny, niin sitten poistetaan kysta kirurgisesti.

Lääkkeinä mulla alkaa sunnuntaina Suprecur-nenäsumutteet ja 26.11. Fostimon-pistokset.

Olen seuraillut ja jännittänyt teidän mukananne jo parin kuukauden ajan, ja nyt sitten alkaa oman hoidon jännittäminen..

Hilippa... 3/2013... 1. yhteinen... siittiöt... IVF/ ICSI 12/2014 ... Suprecur, Fostimon
 
Viimeksi muokattu:
Hullunkiilto silmissä ajoin töiden jälkeen kotiin tekemään testiä kun tuli vaan semmonen tunne yhtäkkiä. (Ai mullako mielialat vaihtelee :LOL:) Näyttää vahvasti siltä, että mieheni sekä viiva84 olivat oikeassa ja minä onneksi väärässä. Plussa tuli pp11. En uskalla vaan vielä paljon juhlia kun keväiset tapahtumat ovat vieläkin niin tuoreena muistissa. Jännittää ja pelottaa, että viedäänkö tämäkin onni meiltä pois. Ei saa ihan vielä lisätä listallekaan.

Mari: Tsempit ultraan muru!! :heart:

Tervetuloa Hilippa! :wave:

viiva: Totta, miesten positiivisuus on niin äärimmäisen liikuttavaa :´)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AUkko ja sisko36
Stella Varovaiset onnittelut :flower: Ihanaa että jollakin on hyviä uutisia!

Hilippa Tervetuloa :wave:

Pahoittelut kaikille tässä kierrossa epäonnistuneille!

Mulle saa päivittää tuohon listaan lääke kohtaan Lugesteron ja ottaa muut lääkkeet pois.

Miesten positiivisuudesta On se ihailtavaa kun ne jaksaa tsempata ja uskoa vaikka itsellä olisi kuinka varma fiilis. Ilman ihanaa miestä ei kyllä jaksais näin raskaita hoitoja :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Stella ihan mahtavaa!! :heart: Nyt kovasti toivotaan onnea jatkoon =)

Tervetuloa Hilippa!

Meillä neljästä munasolusta kaksi hedelmöittyi, kaksi muuta olivat viallisia. Tänään haettiin kyytiin yksi hitaampi 5-soluinen, sekä yksi reippaampi 9-soluinen alkio. Eivät olleet priimaa, joten pakastaa ei kannattanut. Nyt vain toivotaan, että edes toinen pysyisi mukana, ettei tarvitsisi vuoden vaihteen jälkeen lähteä uudelleen hoitoihin. Minut voi siis siirtää piinailijoihin, testipäivä on 17.11..
 
Pahoittelut mönkään menneille :hug:
On tämä nyt kumma kun ei enempää ole jo plussaajia, meitä kuitenkin on täällä jo jonkin verran!

Onnea Stella! Ihanaa, että jollakin onnistuu!

Tervetuloa myös uusille!

En muista kenellä mies oli menossa leikkaukseen mutta toivottavasti menee hyvin! Meillä on päästy jo kipsistä ja muru joutui heti hoitamaan mua. Onnistuin jostain saamaan viime viikolla enterorokon ja kädet ja jalat ihan järkyttävässä kunnossa. Nyt pystyy jo onneksi kirjoittamaan.

Hoitojen oma napa: Viime viikon maanantaina aloitettiin piikitykset ja perjantaina oli eka ultra, 5+5 siellä oli kasvamassa (4-9mm kooltaan). Lekuri oli hyvin tyytyväinen mutta saattoi johtua siitäkin että ite olin näiden käsien takia ihan paniikissa niin yritti piristää. Jarrua on mennyt lauantaista asti. Huomenna toinen ultra.

En tiedä ymmärsinkö tilanteen oikein, joku kysyi piikkien vaikutuksista. Mulla tuntui ekasta pistosta lähtien munasarjois, mieliala ei oo heitellyt mutta sen huomas että jotain tuolla masussa tapahtuu. Nyt kun oon pistellyt jarrua niin kaikki tuntemukset on loppunu. Voiko se johtua siitä, että olen ollut tämän rokon takia vuodepotilaana jo 5 päivää? Jarrun jälkeen muuten on alkanut tulemaan läpinäkyvää limaa, kuin valkovuotoa mutta huomattavasti nestemäisempää.

Miesten ihanuudesta: Mies oli kivan asialla ekasta piikistä lähtien ja kun kädet meni huonoon kuntoon niin oli asettamas oikeita annoksia. Pistänyt ei ole mutta ilmoitti että pistää kyllä jos en ite pysty.
 
Huutelen täältä välikiertotaustalta Stellalle ihan kauhiasti onnea :heart: :heart: ja tietty liimaa ja tarrasukkia ja kaikkea ihanaa :)

Myöskin tervetuloa uusille :wave:

Ja paljon tsemppiä uusille piinailijoille, toivottavasti teiltä tulee sitten lisää hyviä uutisia tähän porukkaan :) :)
 
Sarah85: Voi kauhia! Nopeasti sut sitten operoitiin! Mutta nyt on onneksi se munatorvi pois ja paremmalla todennäköisyydellä sitten joskus alkio hakeutuu oikeaan paikkaan. Kovasti toipumisia sinne :hug:

risukasa: Kuulostaapa aika oudolta, että noin kauan pitäisi odottaa! : / Mitä kuuluu nyt? Onko asia yhtään edennyt?

Viiva84: Halaukset negasta :hug: Yhdessä jatketaan ja koitetaan elää terveellisesti. Mä oon miettinyt, että pitäisikö yrittää jotain puhdistuskuuria vai onko se jo myöhäistä, kun eilen alkoi kuukautiset ja toinen PAS-kierto?

Herietta-: Pahoittelut negasta :hug: Mä olin jotenkin ihan maani myynyt ekan epäonnistuneen siirron jälkeen, mutta oon nyt vähän jo piristynyt. Montako siirtoa teille on tehty?

Lauriska: Täällä kävi ihan samoin. Pahoittelut sinullekin negasta :hug: Eka siirto ja maailma romahti. Nyt oon jo vähän noussut siitä suosta, mutta taas jännitän sitten jo sen meidän ainokaisen pakastealkion sulatusta. Tsemppiä sinulle sinne tammikuulle :wave:

Misericordia: Ymmärrän tuskasi! Toivottavasti tilanteeseen on tullut selvyyttä? Mulla kävi ekassa IVF:ssä niin, että yhtäkkiä alkoi alavatsakivut ja tuhruvuoto. Pääsin ylimääräiseen ultraan pari päivää ennen punktiota ja limakalvo oli hajonnut ja vuotanut pois. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan ole kyse tästä ja en kyllä ole kuullut, että kenelläkään muulla, kuin mulla olisi niin käynyt. 1. PAS:ssakin tuhrutteli vähän, mutta limis pysyi paikoillaan.

Läiti: Pahoittelut sinnekin! Alkaako teillä heti perään PAS-kierto? Olisi kiva päästä piinailemaan taas yhdessä! =)

Stella: Ajattelin, etten ikinä pääse tänne asti. Monta nega-pahoittelua sai kirjoittaa, kunnes pääsen onnittelemaan sua!!! Hirmuisesti onnea!!! :heart: :flower:

Tuutunen80: Pitkää pinnaa piinapäiviin! Toivottavasti onnistaa! Pidän kovasti peukkuja =)

astrea: Hyvin teillä on folleja kasvamassa! Toivotaan hyvää saalista ja sitä parasta tulosta :heart:

Tervetuloa uudet! :wave:

Huh, kylläpäs oli jotenkin uskomattoman paljon negoja tässä kuussa :'( Ehkä meidän vuoro on sitten vain myöhemmin. Siihen on pakko uskoa!

Täällä oli eilen kp 1 ja aloitin heti Estradotit ja Zumenonit. Klinkikan lääkäri suostui siihen, että kokeillaan kortisonia tässä siirrossa, kun mulla on se endometrioosi. Onkos täällä kortisonista kokemuksia? Gonapeptyliä en saanut, vaikka pyysin. Sitä käytetaan kuulemma vasta sitten, kun tuloksettomia siirtoja on takana. Mun mielestä joillakin se otetaan kyllä heti mukaan.

Miehenkin kanssa saatiin vähän pelisääntöjä selvitettyä ja ehkä on ollut sitten kommunikoinnin puutetta kuitenkin, kun mies ei ole tajunnut olla näissä hoidoissa yhtä paljon henkisesti mukana, kuin minä. Tai ei ole nähnyt sitä, miten henkisesti raskaita nämä ovat minulle. Toki toivon, että hän pääsisi näissä vähemmällä tuskalla, kuin minä, mutta sovittiin nyt kuitenkin, että hoitojen pahimpaan aikaan mennään viikonloput enemmän mun toiveiden mukaan.
 
Nyt täältä vielä oikean näppiksen avulla pahoittelut negan kohdanneille =( Kovasti toivotan voimia jaksaa uskoa ja luottaa siihen, että se positiivinenkin kierto vielä tulee :hug:

Luis, mukava lukea, että olette saaneet keskusteltua miehen kanssa kunnolla. Niin useinhan hankauksissa on taustalla se, ettei löydetä oikeita sanoja tai ei ymmärretä, mitä toinen tarkoittaa oikeasti. Niin tärkeää näissä hoidoissa kuitenkin on se keskusteluyhteys ja yhdessä toimiminen yhteisen asian eteen. Sen avulla jaksaa paljon paremmin käsitellä niitä tunteita ja ajatuksia, mitä näinkin iso asia nostaa pintaan. Jossakin kirjassa luki jonkun psykiatrin kertomana, että lapsettomuus on usein naisen elämän suurimpia kriisejä. Ja onhan se totta, kun asia kuitenkin kohdistuu niinkin luonnolliseen ja tavalliseen asiaan kuin lisääntyminen. On hienoa, jos miehesi alkoi hahmottaa sitäkin puolta!

Tuosta Gonapeptylistä vielä, että meillä tosiaan otettiin se mukaan ihan nyt jo ensimmäisestä hoitokerrasta asti. En oikein yleensäkään ymmärrä sitä, että miksi ei voida ottaa jotain lääkitystä avuksi, jos siitä ei mitään haittaakaan pitäisi olla. Tätä ihmettelin jo ollessamme inseminaatiovaiheessa julkisella puolella. Lugesteronin sain siellä viimeiselle kerralle itse sitä tahtoessani, koska ei siitäkään kuitenkaan mitään haittaa pitäisi olla. Ei tietysti kannata varmuuden vuoksi kaikkea mahdollista lääkitä, mutta sen verran rankoista hoidoista puhutaan kuitenkin, että soisi jotain voitavan kokeilla kuitenkin avuksi jo ihan alusta asti.

ON: Kuinka pitkään teillä on punktion jälkeen ollut kipuja? Itsellä kun edelleen välillä juilii munasarjojen kohdalta, vaikka punktiosta on jo useampi päivä. Kipulääkkeitä en ole ottanut enää sunnuntain jälkeen, siedän tämän kivun kyllä. Lämmin kauratyyny ikävimpiin hetkiin avuksi.
 
Tuutunen80: Kiitos ihanista sanoista :heart: Kyllä se näin taitaa mennä, että naiselle tämä on niitä suurimpia kriisejä elämässä. Huomasin nimittäin nyt, kuinka eri tavalla miehen kanssa tämän koen, kun puhuin hänelle siitä, että mikä minun tehtäväni täällä sitten on, jos en lapsia saa? Mies oli ihan kauhuissaan, että kuuntele nyt itseäs! Vakuuttelin sitten vaan, että nämä ovat ihan normaaleja ajatuksia lapsettomuudesta kärsivälle, etten ole parvekkeelta hyppäämässä tai mitään. Nyt oon vaan miettinyt sitä, että missä vaiheessa mies tulee kokemaan näitä tunteita? Jostain luin, että naiset ja miehet käsittelevät lapsettomuutta niin eri tahdissa ja nainen on suurinpiirtein ilmoittautumassa adoptiojonoon siinä vaiheessa, kun mies ehdottaa lapsettomuushoitoja :LOL:

Mulla oli punktiokipuja n. 3 päivää ja en tarvinnut särkylääkkeitä. Mulle tuli sitten kyllä hyperiä eli en oo ihan varma, mitkä oli niitä kipuja ja mitkä punktiokipuja. Punktiosta meni vähän yli viikko, kunnes kuukautiset alkoivat ja siihen loppui hyperikivut (meillä ei siis ollut tuoresiirtoa eikä sen vuoksi tukilääkitystä).
 
Viimeksi muokattu:
Onnea StellaI! Hyvä ettei omat vaistot tällä kertaa osunu oikeeseen :D Ymmärrettävää kyllä ettei alkuvaiheessa ehkä se riemu pääse ylittään pelkoja kun on jo menetyksen joutunu kokeen mutta toivottavasti ajan myötä sitten. En osaa edes kuvitella missä mittakaavassa ne pelot, paniikki ym. kauhu itellä ois jos sen plussan vielä joskus näkis.. ristiriitasta toivoo hirveesti jotain mikä on kuitenkin niin kammottavaa!

Liian monet joutunu nyt pettyyn negoihin... pahottelut vielä kaikille.
Tervetuloa uusille!
astrealle paranemisia, ja hyvä sentään jos ei kuitenkaan hoitojen onnistumiseen vaikuta mitenkään!

Luis Eilen soitin gynen polille ja sieltä se lääkäri sano kääntäneensä lähetteen Taysiin naistentautien polille ja että soitan maanantaina jos ei oo kuulunu mitään.. klinikalta kuitenkin sanottiin että asia on sen hoitavan lääkärin mielestä akuutti ja kiireellinen, eli voisin soittaa jo tän viikon lopulla sinne jos ei oo edenny. Tänään sitten ilmotettiin nt-polilta että sinne ois aika maanantaina, ja sekin tosin vaan lääkärille, joka ARVIOI ja suunnittelee millä aikataululla tätä pitäs hoitaa! Siis hohhoijaa... monenkohan lääkärin arvion tälle vielä tarvis, että sais yhden haittaavan köntin poistettua sieltä?! Kuvittelin ihan että tässä vaiheessa jo klinikan lääkärin (jonka luulis olevan se paras asiantuntija tässä tilanteessa kun ne yleisgynet) pyyntö riittäis ja pääsisin suoraa operaatioon.. mutta julkisella kun tää on mitä on, nihkeetä mikä nihkeetä, pompotellaan sinne tänne ja vaikeimman kautta. Tänään kävin ottaan verikokeet valmiiks, pvk, crp ja hcg. Kai se raskaushormooni vieläkin vaan sitkeesti on hiukan koholla sen verran ettei systeemit pääse toimiin kunnolla, jos ei sen palan takia pääse laskeen normaaliks.. jotain ylimäärästä pientä vuotoo ja kipujakin oli taas viikonloppuna eli kesken kierron. Mutta eipä tässä voi muuta kun kattoo mitä ensviikolla tapahtuu....
Sitten noihin kysymyksiin.. Mä oon päässy ihmeen helpolla noista punktion jälkikivuista, sillonkin vaikka ite punktio ois ollu kivulias, sellanen lääkepöhnänen ja väsyny olo vaan ollu sen päivän.
Tota kortisonia (ja minidisperiinit) mulla on ollu parissa lääke-siirrossa, joista negaa. Viimesimmässä oli vaan se gonapeptyl tukena lugen kans. Tuolla yksityisellä lääkäri on suhtautunu jotenkin varauksellisemmin noihin kortisoneihin ja muihin, kun ei kuulema tiedetä varmasti mikä vaikutus niillä on kohdussa, enemmän hyvä vai huono. Mähän sitten vetelin niitä aiemmasta siirrosta jääneitä ns. omin luvin ilman lääkärin suositusta.. Kun taas se gonapeptyl tuntus olevan joku automaattinen lisä tuolla paikassa.. tai ehkä se on ollu mulla nyt viimesimmissä kun oli jo niitä aiempia julkisen puolen negasiirtoja?

Huvitti eilen kun kävelin jonkun katusoittajan ohi, niin eikö just sopivasti mun kohdalla ne laulun sanat menny jotenkin että "kerta kerran jälkeen vaan, samaa paskaa uudestaan.." :LOL: no niinpä niin.. sitähän se on ollu viime vuodet.
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa Stella! Hurjasti onnea :flower: Ihanaa, että vältyitte toiselta IVF:ltä. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin. Ja meneehän se :)

Muuten oli kyllä harvinaisen surkeat tulokset meidän piinailuporukalla. Taisi uhmata kaikkia todennäköisyyksia, mutta sehän tarkoittaa vaan, että plussarysäys on vielä tulossa :)

Mullekin määrättiin gonapeptyl tähän ekaan siirtoon jo, vaikka mitään ongelmia ei ole ollut aikaisemmin. Eipä se näköjään mikään ihmelääke ole, kun nega tuli, mutta kyllä haluan sen seuraaviinkin siirtoihin. Kaikki keinot käyttöön vaan, mistä ei ole haittaa. Tosin uskon, että mulla alkio kiinnittyi, sillä gonapeptylin pistopäivänä (pp 3 ja kolmepäiväinen alkio) tuli vahvoja menkkamaisia tuntemuksia kohtuun. Pp 7-9 oli myös vahvoja nippailuja, jotka oli vahvimmillaan ja kipeimpiä pp 9. Sen jälkeen ei sitten mitään. Luulen siis, että alkio kiinnittyi, mutta irtosi tuolloin pp 9. Oisko vika ollu alkiossa, toivottavasti.
 
Onpa käsittämätöntä touhua ettei muka heti pääses tohon toimenpiteeseen :eek: on muutenki kyllä muutamalla myös ollu ihme touhua lääkäreiden päässä..ihan kun tämä ei muutenkin olis jo tarpeeksi rankkaa!!

Eilen oli nollaultra ja kaikki ok. Tänään alkaa synarela 187,5 annoksella ja sumut puolittuu ja eka kontrolliultra ens Ti! Ans kattoo miten käy..

Meillä oli ekassa siirrossa gonapeptyl, toisessa ei, en muista miksi ei siihen annettukkaan. Ajattelin kysyä nyt että voiski saada jotain muuta tukea tohon siirron jälkeen vielä..olis kiva tietää että mikäköhän se todennäköisin syy on ettei ole raskaudet alkaneet ( 1 krt siirretty 2x 3 pväiset ja 1 krt kaksi blastoa) molemmissa siirroissa tosin toinen oli "heikompi" ja siirrettiin myös koska ei viititty yhtä pakastaakkaan..että onkohan ongelma kiinnittymisessä vai soluissa. Mut eipä sitä kai vaan voi tietää edes.

Toivottavasti tämä marraskuu oli tosiaan vähän parempi saldoltaan tällä palstalla, kauheesti vaan suru-uutisia ollut :( oma usko on vähä koetuksella..mitä enemmön hoitoja takana niin joka kerta usko kyllä vähenee. Jostain sitä pitäs löytää mut nyt ei vaan tahdo löytyä..
 
Viimeksi muokattu:



Menossa mukana:

Nimi..yritysaloitettu...monesko lapsi...syy..hoitomuoto... lääkkeet?

Läiti... 09/11...2.....PCO....1.IVF/2.PAS 11/14...Progynova,Luget

Retikka...2012...1...siittiöt....ICSI 1/15.
...estrogeeni. Luget


Nenna81...3/2013......3 (1. yhteinen)...Munajohtimien tuhoutuminen...1.IVF,1.PAS 01/15...Luget

Mandala....esikoinen toiveissa....johtimet poistettu....1.IVF/2PAS 12/14

-jennica-...9/2012...1...endo...1.IVF/ICSI 9-10/2014...Synarela, Puregon, Pregnyl, Lutinus

HilleriHiiru...9/2011...1(yhteinen)...molemmissa...3.ICS/PAS 4.9...Lugesteron, Estradot, Prednisolon ja Pregnyl

Havina...02/2013...Siittiöt... esikoinen toiveissa.... 2.ICSI 2/2015... lääkkeet? (aiemmin primolut+Puregon+Orgalutran+Pregnyl+Lugesteron).

Mari32..esikoinen..siittiöt..3.ICSI 10-11/2014..pitkä kaava..Synarela/ Menopur/luget

Viiva84........03/2013.....1......siittiöt ja PCO....1.IVF....Puregon, Orgalutran, Gonapeptyl, Lugesteron

Stella......7/2012.......1.......endo, hypotyreoosi, siittiöt?......1.IVF/ICSI?......Puregon, Orgalutran, Gonapeptyl/Pregnyl, Lugesteron

Sarah85.....11/2006...2.lapsi (2 km)....selittämätön...ivf lyhyt kaava...Gonal-f, orgalutran, luget

EukkoI....11/2012....esikoinen....siittiöt/tutkimatta.... ICSI....Suprecur/Puregon

Untuvikko80..1/2010...1..Selittämätön,kiinnikkeet..3 .IVF...Synarela,Puregon,Ovitrelle, Lugestron


Henrietta-...08/2012....Esikoinen...siittiöt....1.icsin 2.pas.....Progynova+lugesteron

Astrea... 11/10... 1. oma(3. miehelle)... siittiöt... ICSI...Gonal-f, Orgalutran, Pregnyl, Lugesteron

Timjami77... 7/13... 2. oma(3. miehelle)... siittiöt... ICSI...Menopur, Orgalutran, Pregnyl, Lugesteron

Lauriska...10/2012...ensimmäinen..selittämätön..1. IVF 10/14...Puregon, Orgalutran, Pregnyl, Luget, Gonapeptyl, Minidisperin

Mella83... 2. ICSI/ 2. PAS .....Ovuloimattomuus/simpat

hiippis81 ...3. Selittämätön..pas luonnonkiertoon

Kaisla78...01/2013...1...siittiöt..IVF/ICSI... Decapeptyl, Puregon, Gonadotrophine, Lugesteron.

Tuutunen80...12/2012...1...selittämätön..IVF/ICSI?... Elonva, Cetrotide, Puregon, Pregnyl, Gonapeptyl, Lugesteron

Hilippa... 3/2013... 1. yhteinen... siittiöt... IVF/ ICSI 12/2014 ... Suprecur, Fostimon


Piinailijat

StellaI 8.11
Tuutunen 17.11

Plussanneet :heart:



Heinäkuu 2014
Ricardina 1.IVF tuoresiirto(km vk5?)

Elokuu 2014

Läiti 1.IVF tuoresiirto(ku)
Toiveessa3<3!! 1.ICSI/1.PAS
Sisko36 1.IVF tuoresiirto

Syyskuu 2014
Ananias 1.IVF/1.ICSI tuoresiirto
-tipunen- 1.IVF tuoresiirto

Lokakuu 2014
AUkko 1.IVF tuoresiirto
Fibbis 2. IVF tuoresiirto(km)
Ricardina 1.IVF/2.PAS


PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA:flower:

Jos mahdollista,ilmoittakaan plussauksen jälkeisistä tapahtumista.
mm.keskenmeno,kohdunulkoinen,milloin laskettuaika,syntyikö poika vai tyttö ja milloin.
Näin saadaan seurattua millaisia tuloksia ryhmässä tulee
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista =) Tänään pp 13 sain digiin 2-3 viikkoa. Plussanneisiin saa lisätä Stella 1. IVF tuoresiirto. Jotenkin mulla on nyt luottavaisempi olo tämän suhteen, vaikka pelkoja jonkin verran onkin.. Toivottavasti tämä menee tällä kertaa hyvin ja toivon sydämestäni, että mahdollisimman moni teistä (mieluiten kaikki!) tulee perässä :heart: Jättitsempit kaikille tasapuolisesti! Aion käydä edelleen teidän kuulmisia lukemassa.
 
Pahoittelut negan saaneille mutta Stellalle ihan mahdottoman suuret onnittelut ja hermoja ja niitä kuuluisia tarrasukkia nyt :heart: tulethan tuonne odotuspuolen IVF/ICSI hoidoista plussanneiden ketjuun niin saadaan sinne eloa - ja muut perässä mahdollisimman pian!

Sellaiset terveiset vielä omasta navasta, että eilen näkyi viikkoja vastaavat raskaus- ja ruskuaispussit ultrassa, sykettä toivotaan sitten ensi viikon ultraan :)

-Ricardina 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja StellaI
Mukava kuulla, että tähän mennessä kaikki näytti hyvältä Ricardina :heart: Eiköhän sieltä sykekin löydy!

Itseä on yllättänyt, kuinka paljon nopeammin toiveikkuuskerroin vaihtelee nyt näissä hoidoissa. Insseissä sitä oli joko suhteellisen positiivinen tai sitten jonkin verran pessimistinen. Nyt havahduin jo toissailtana kävelyllä siihen, että ensin ajattelin sydänlasit silmillä, että oi voi, jospa molemmat pysyisivät kyydissä ja seuraavassa hetkessä tuli ajatus, että voihan ne alkiot olla jo kuolleenakin tällä hetkellä. Että mikäs tässä, toivosta epätoivoon samantien. Onneksi on kaikkea hommaa ja reissua tässä parin viikon ajalle, niin ehkä aika menis nopeammin. Olokin alkaa olla normaali, eikä kävellessäkään enää tunnu ikävältä.

Tsemppiä tulevaan hoitokiertoon Mari32 ja Läiti!
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Käyn kyllä kuulumisia lueskelemassa, mutta en oo saanu aikaseksi kirjoittaa kun puhelimella selaa. ..

onnea Stellalle! ! Toivottavasti moni tulee perässä :)

Tsemppiä piinailuun kellä oli piinapäivät menossa.

en muista kuka kysyi kortisonista ja endosta, mulla oli vaan antibiootit ennen punktioo, mutta ei muuta. Mulla oli molemmissa munasarjoissa endoa ivf:n aikaan, mutta on onneksi kuivanut nyt pois. Ei lääkäri edes maininnut mitää kortisonista sillon.


)( Meillä edellinen siirto meni mönkään kun siirto olis pitäny tehdä lauantaina mutta klinikka on vkl kiinni. Nyt odotellaan uutta kiertoa alkavaksi, halusin kokeilla vielä luonnonkiertoon siirtoa. Mulla on pähkinäallergia niin lääkkeet on reilu 80/vk ja kun omat hormonit toimii niin halusin vielä kokeilla normikiertoon. Meillekin lääkäri muuten sanoi siitä gonapeptyl? lääkkeestä että määrää nykysin kaikille kiinnittymisen tukemiseen. Ivf:n tuoresiirrossa sitä ei määrätty, mutta siitä on se 2,5 vuotta... ja onneks kiinnittyi silti :)

Hiippis
 
Onnea Stella!
Mennäänkin muutkin pian plussaneiden pinoon :heart:
Tarkistusultrassa keskiviikkona kaikki ok, eli kipu-vuoto homma oli jotain mitä lie..
Limis oli hyvä kolmikerroksinen ja folleja arviolta n.10 kooltaan 11-13mm.
Sunnuntaille tulee pregnyl 10000 ja tiistai aamuna keräys
Jännittää ja hivenen punktio kauhistuttaa... Kun menisi vain kaikki hyvin vaihe kerrallaan ja päästäisiin siirtoon.
Mulla 3cm endo, eli jotain antibioottia saan tipasta vissiin ennen keräystä.
Jälleen askeleen lähempänä unelmaa :heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaI
Eiköhän se syke sieltä löydy Ricardina! :-D
Toivotaan Tuutunen että siellä on superliima käytös!
Me mennään sit kohtuu samassa tahdissa Misericordia! Mulla oli tiistaina ultra ja samoissa määrissä ja koossa mennään. Nyt oli kuulemma muutama pienempikin folli ilmestynyt. Irrotuspiikki lauantaina ja punktio maanantaina aamusta. Hiukan alkaa jännittämään mutta jospa se tästä.
 
Voi astrea! Olipa kiva kuulla, että joku muu on suunnilleen samoissa aikatauluissa!
Mä pidän sulle maanantaina peukkuja ja odotan sun uutisia ennen omaa jännitysmomenttia. Keksin tähänkö väliin jännittää sitä, että kasvaako nuo vielä/enää tarpeeksi sinne keräykseen!
 
Hienoa ricardina!:)
Peukut astrea ja Mice!!( sori oma lyhennys :D) Mulla on muuten samaa juttua vuodon kanssa, eli ilmeisesti sumut pitkittää vaan jotenkin munkin menkkoja tms ja vieläkin vähä tiputtelee (yleensä menkat tosi lyhyet ja nyt alusta jo 8päivää), eli kai se siitä vaan on! kaks päivää pistelty nyt.. Nyt vasta iskenyt hillitön väsymys, mikä ilmeisemmin sumuihin liittyy kans..
 
Misericordia, kyllä mä uskon että ne kasvaa, koska mulle gyne epäili eka että punktio olis nyt perjantaina mutta Treelta sanoivat sen olevan hiukan liian aikaisin joten sain kaks lisäpäivää aikaa kasvatella. Hiukan silti jännittää kans toi kasvu kun mulla ei juurikaan ole suurta turvotusta tai kipuja mistä vois ajatella että siellä tapahtuis jotain. Nyt täytyy vain luottaa tohtoreihin.
 

Yhteistyössä