Lapsia uuden miehen kanssa, jälleenkö lapsettomuushoidot edessä?

Tietääkö kukaan miten homma etenee tapauksessamme... Eli minulla yksi kouluikäinen lapsi edesmenneen mieheni kanssa. Lapsemme sai alkunsa IVF hoidoilla. Nyt olen uudessa liitossa ja taas olemme sen asian edessö etten tule raskaaksi. Mikä nyt ei sinänsä kenellekään ollut yllätys. Edesmenneen mieheni kanssa varsinaista vikaa ei löydetty kummastakaan, mitä nyt mieheni siittiöt olivat todella hitaita ja kaikissa oli rakenevikaa. Itselläni taas kierto aina ollut mitä sattuu. Nykyään kiertoni on säännöllinen, mutta sekään nyt tietenkään takaa mitään.

Varsinainen kysymykseni liittyy siihen, että onko kenelläkään kokemuksia tai edes ajatuksia siitä koska meidän olisi jälleen syytä hakeutua hoitoihin ja eteneekö prosessi täysin samaa kaavaa kuin aiemmalla kerralla?
 
Nat
en ollut tilanteessasi, mutta jos ajatuksia kaivataan, voisin kuvitella että melko samalla kaavalla koko prosessi menee uudestaan. jos haluatte julkiselle, täytyy saada diaagnosi/lähete, jos nykyisella miehellä on todetusti sperman kanssa vaikeudet voisi kuvitella että helposti saatte pyydettäessä lähetteen. paitsi en tiedä tekeekö julkinen luovutetulla sukusoiluilla hoidot, jos miehesi kelvottomia. jos julkiselle pääsee samat kokeet uudestaan ottavat molemmilta. ikää on mennyt sen verran että kannattaa
 
Hei Nampula.
Aivan kuin olisit kertonut minun tarinaani.
Tosin yksi poikkeus oli että mulla on oikeestaan aina ollu säännöllinen kierto. Ja lapseni aloittaa syksyllä koulun.

nyt uuden miehen kanssa ollaan yritetty lasta kohta vuosi.
Ilman tuloksia.
Tällä viikolla aloitin clomifenit. Toivotaan että näillä saatais lapsi,ettei tarttis käydä taas kovia hoitoja läpi.
 

Yhteistyössä