Nyt kyllä listataan kaikki lugesteronin sivuoireet!!

Mulla oli kaikki oireet, joita on raskaudessakin - kuulemma.
Alavatsaa nippaili/viilteli, päätä särki useita päiviä, välillä paha olo, rinnat kipeytyivät ja mahaa turvotti. Ja varmaan monta muutakin oiretta. Molemmilla IVF-kerroilla sama juttu. Osa voi olla punktiostakin johtuvia. Lämpö pysyi ylhäällä ja kuukautiset pois.

Sen verran vielä lisäyksenä, että en siis ole ollut raskaana kummallakaan kertaa...<br><br>
 
katjuusa
Itselläkin näitä jo mainittuja oireita on ollu. Siis lähes kaikkia, tissien kipeytyminen ja mielialaheittelyt ehkä pahimpina.

Lisätään listaan vielä rytmihäiriöt. Mulla on rytmihäiriötaipumusta ja keltarauhashormoni kyllä villitsee ne oikein huippuunsa :(
 
Nostelen tätä vaan muistutukseksi(lähinnä itselleni siis) kun aina lugejen aikaan kuvittelen olevani raskaana :p
Nytkin turvottaa, alaselkää särkee, mahassa alhaalla oikealla on jotain tuntemuksia alituiseen jne.
Eli oireet johtuu lääkkeestä, ei raskaudesta. Pitäisi jo uskoa :headwall:
 
Åsa
Onko kellään tullut vastaavia tuntemuksia lääkkeestä (tai jostain muusta?) ja sitten on ollutkin raskaana? Mistäs sitä sitten voi tietää mistä mikäkin johtuu. Mulla vatsaa kipristelee ja turvottaa, mutta täytynee tässä vaan kiltisti odotella, kun on vasta pp 8. :ashamed:
 

Yhteistyössä