Kesämasuja 2011?

Eli siis en löytänyt pinoa tulevan kesän odottajista..täällä haamuillaan, joten lähdin kurkkimaan onko täällä muita kesäkuussa la:n omaavia=)
Täällä siis ois LA 3.6.11 jos nyt tää kyytiläinen pysyy matkassa..vielä en tänne puolelle jää..kunhan kunnon plussa on plakkarissa niin sitten..
 
mä en ole vielä tohtinut tehdä testiä mutta olen aika varmasti raskaana ja tuolloin LA kesäkuussa 2011 :)
pidän itseni jännityksessä vielä hetken :) tänään ehkä rohkenen ostaa jo testin. Menkat myöhässä viikon.
 
Mulla laskettu aika 26.5.2011 eli melkein kesämasu. Olen juuri plussannut ja alkuun ihan haalea viiva mullakin oli. Oon ainakin sata testiä tehnyt jo, kun ei vaan usko :)

Nyt kun plussa on tullut ruutuun, pelkään kovasti ettei se ole oikeassa paikassa tai jokin muu menee pieleen, sen verta kauan koitettiin. Mutta... koitan olla saamatta ahdistuskohtausta ennen ekaa neuvolaa ja ultraa :D
 
Minäkin voisin varovasti liittyä tänne ketjuun :) Eilen tein plussatestin 12dpo ja kyllä siellä plussa vielä tänä aamunakin oli. LA olisi 31.5.
Meillä on 8kk ikäinen hoidoilla saatu poika, joten aika yllätyksenä tuli tämä luomuraskaus vaikka yritettiinkin kyllä ihan tarkoituksella!
 
Täällä kans LA 26.5.2011 ja melkein kesämasu siis,esikoinenkin meni yli :) Olen plussannut viikko sitten lauantaina digillä ja sen jälkeen useita testejä :D nyt alkaa viivat olemaan saman vahvuisia niin testailuintokin jo vähän rauhoittunut. Toivotaan vaan että kaikki menis hyvin..
 
Täällä plussattu tänään, laskureiden mukaan nyt olisi rv 3+6 (hui kuinka vähän) ja LA 4-5.6. Riippuen onko se kierto tuon 28 vai 29 päivää. Edellinen raskaus päätyi keskenmenoon, joten pelko persiissä tässä ollaan... Päivä kerrallaan ja parasta mahdollista lopputulosta toivoen. Varmistustestejä meinaan kyllä vielä jokusen tehdä...

tyty86: Suuren suuret pahoittelut! :(
 
Täällä yks lisää porukoihin!!! LA ois 29.5. Ennestään löytyy poitsu 06/05 ja tytsy 09/09!! Just menin töihin tuon edellisen lapsosen jälkeen, joten en siellä kauaa nyt sitten joudukaan olemaan seuraavaa (ja viimeistä) mammalomaa!!
 
Mulla ois laskettuaika 2.6.2011 . Jätettiin pillerit ja heti ekasta kierrosta tärppäs... vähän jänskättää kun ei näin nopeasti uskottu mitään tapahtuvan, mut nyt jo molemmat innoissaan " masusta "
 
Heipsan!

Joskos sitten minäkin uskaltautuisin mukaan...eli kolmenkympin jo ylittänyt, parivuotiaan tytöntyllerön äiti.
Haamuja testattu jo 20.9. alkaen ja selvä plussa tuli eilen. Laskettu aika olisi kaiketi 3.6.
Nyt vaan toivon kädet ristissä, että pikkuinen pysyy matkassa mukana.=)
 
Jos nyt varovaisesti uskallan listautua minäkin. :)
Ensimmäisen haalean plussatestin tein keskiviikkona, eilinen lauantain testi oli jo paljon vahvempi. Vähän huono olo kiskoi jo ennen kuutta sängystä ulos jääkaapille. Mutta viikkoja vasta 4+2, la aika olisi 3.6. Kolmatta tässä toivotaan, lapset ovat 6 ja 3 v.
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille:)
Täällä ei ihmeitä...kahvi maistuu edelleen. Mitään tuntemuksia ei ole ollut nyt pariin päivään, paitsi, että menkat on ja pysyy poissa.
Kokeilin tuota laskuria uudelleen ja sainkin la 2.6. se nyt riippuu vähän, kun kierto on ollu 27 ja 28 päivää. Josko sitten neuvolassa ja viim. ultrassa selviää päivä.

waavi ja huimat 4+4 ;)
 
Moi! Mäkin tuun tänne. Plussattu on ja la olis 4.6. näillä näkymin. :) Edellisenkin la oli 4.6, mutta vuosi oli 09. Nyt ei auta ku toivoa, että raskaus jatkuis. :) Meillä on lapsi 05/09 ja enkelivauva 05/08. Keskenmenokin koettu joskus aikaisemmin viikolla 11. Jännitystä ilmassa...
 
Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tytylle ettet voinut jatkaa tässä ketjussa!

Mulla on oireita tosi vähän joten epäilyttää että voinko olla ihan oikeasti raskaana. Viimeksikin kyllä oli melko vähäoireinen raskaus mutta näköjään sitä samalla lailla taas hermoilee. Tänään 4+6 ja oireina oikeastaan vaan lievä etominen välillä ja nippailut mahassa. Kahvikin maistuu edelleen.

Aikooko kukaan mennä varhaisultraan? Minä varasin viikolle 7 ultran klinikalle jossa oltiin lapsettomuushoidoissa esikoista tehtäessä.

Ja jos sopii niin kirjoittelisin mielellään tähän ketjuun vaikka la onkin toukokuun puolella =)
 
Tännehän alkaa virrata porukkaa. :) Itselläni tänään ei ole ollut pahaa oloa ollenkaan, siitä olen vähän huolissani. Kun sitä etovaa oloa ainakin la ja su jo oli, olikohan jo perjantainakin, kumma kun en muista enää. Väsynyt kyllä olen kuin mikä ja rinnat on pinkeät ja kosketusarat.
emily81mietti varhaisultraa, Minä aion varata ultran jossain vaiheessa, kun tämä raskaus on vielä pikkasen useamman päivän kestänyt. Onkohan tuo vk 7 hyvä aika sille, vai olisiko vk 8 parempi? Muistan tytön alkuraskaudessa (hän on nyt 3,5 v), että lääkäriasemalla sanottiin, ettei ennen vk 8 kannata tulla. Monet tällä palstalla kuitenkin on kirjoittaneet jopa vkolla 6+jotain käyneensä varhaisraskauden ultrassa, joten milleköhän viikolle sen sitten varaisi?
(la 3.6. pikkuiselle nyt 4+3)
 
Haluaisikohan joku alkaa päivittämään meistä jotain listaa? :whistle:

Täällä omien laskujen mukaan tänään rv 4+2 ja LA 28 päivän kierron mukaan 4.6. Sen mukaanhan ne neuvolassakin laskee, että mennään nyt sillä.

En meinaa uskoa tätä edelleenkään ja huomenna vuorossa onkin taas vaihteeksi uuden testin teko... Ensinnäisen tein siis perjantaina kp 28 ja sain haalean, mutta selkeän plussan. Sitten testasin viimeksi sunnuntaina samalla testillä ja mun mielestä se viiva oli vielä vähän vahvistunut perjantaista, mutta ei siis vielä ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Erittäin selkeä kylläkin. Mutta kun on tuo keskenmeno takana, niin sitä pelkää koko ajan pahinta... Meinaan siis testailla ainakin nyt huomenna ja varmaan loppuviikostakin vielä, ainakin että saisin ne tasavahvat viivat. Huomiseksi oottaa myös digitesti ja senkin sitten varmaan kokeilen vielä uusiksi viikon päästä tms ja katon kasvaako ne raskausviikot siinä... En voi tälle mitään, pelottaa niin vietävästi. Aion tällä kertaa mennä myös alkuraskauden ultraan, vaikka aiemmin en ole moisia harrastanut. Viimeksi vaan kannoin kuollutta pientä sisälläni yli kuukauden ja kärsin koko sen ajan järkyttävän pahasta raskauspahoinvoinnista, että en moista enää halua kokea turhan takia. Olen vähän katsellut kalenterista, että menisin ultraan rv 8+2, joka osuu sopivasti maanantaille. Toinen vaihtoehto oli rv 9+2, mutta toi 8+ olisi sopivasti siinä puolivälissä ennen np-ultraa... Viimeksi mulla oli mennyt kesken rv 6+ eli jos kaikki olisi ok 8+, niin pystyisin ehkä VÄHÄN huokaisemaan helpotuksesta.

En uskalla antaa itselleni vielä lupaa iloita raskaudesta, toivon että sen aika tulee kuitenkin pian.:)
 

Yhteistyössä