*UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*



Meitä on jo 73 odottajaa!!

Laskettu aika (LA)
nimimerkki/ikä/monesko lapsi/synnytyssairaala/sukupuoli (tyttöolo/poikaolo)

1.8.

Tootsie Roll/26/ensimmäinen/TAYS
Muumimammutti/36/viides/K-PKS

2.8.
Sohvi/37/neljäs/KOS
insuliini/31/ensimmäinen/TAYS

3.8.
AlinaMW/35/neljäs/TYKS
Nasu-otus/27/neljäs/L-PKS tai OYKS

4.8.
Audrey/26/ensimmäinen/EKKS
mumin/33/neljäs/KOS
Anselmiinatar/38/toinen/PKKS

5.8.
AnjaEm/kolmas
blueberry83/31/toinen/K-PKS
Zanasa/?/ensimmäinen/?

6.8.
Laapotti/19/ensimmäinen/K-SKS

7.8.
Si88/26v/neljäs/SEKS

8.8.
blue-bell/22/ensimmäinen/KOS/ei haluta tietää
mimi80/34/toinen/KYS
Annuliini/30/kolmas/JS

9.8.
Dark76/38/toinen /TYKS
saraheinä/30/neljäs/OYS

10.8.
sarafi/28/neljäs/KOS
magie/32/kolmas/OYS

11.8.
FantaViona/27/ensimmäinen/TAYS
Millimama/33/toinen/KOS
summersun82/32/toinen/NKL
Isabella2015/34/kolmas/K-PKS
tryffeli89/25/toinen/?
Frostyone/27/ensimmäinen/HUS

12.8.
InkeriIisakki/27/kolmas/VKS
Mörkötys/31/toinen/?
Fasaani/28/viides/OYS
Ropsupopsu/33/viides/K-SKS
Limetti87/27/ensimmäinen/LKS

13.8.
Tavi85/29/toinen/EKKS
Minttumaari*/37/toinen/JS tai KOS

14.8.
Ruttu:)/34/kolmas/TAYS

15.8.
Undu/32/kolmas/?
Heidii / 24 / ensimmäinen / TAYS

16.8.
slottade/24/toinen/PS
Iltatähti2015/37/kolmas/KYS

17.8.
Täplämursu/25/ensimmäinen/OAS
Jenny90/24/kolmas/PS
Astrida/31/neljäs/TAYS

20.8.
Apsuli/26/kolmas/?
Ei-no/ja/36/neljäs (1. yhteinen)/OYS
Piks/33/toinen/TAYS
silia/33/toinen/?
tyy84/30/ensimmäinen/OYS

21.8.
Heekukka/32/ensimmäinen/?
neponen15/30/3.lapsi, miehelle eka/SEKS
MyMMeli5/30/viides/TAYS

22.8.
henppa25/25/kolmas (miehelle esikoinen)/VKS

23.8.
maizzi/33/kolmas/?
maip/38/toinen/KOKS

24.8.
Pullero85/29/toinen/?
MrsAmp/30/toinen/TAYS
Vadelmia/28/kolmas/KYS
Huihai!/33/viides/OAS

25.8.
Ruusutar14/30/ensimmäinen/?
Tintsukka75/39/ensimmäinen (miehen 2.)/TAYS

26.8.
Lelii/31/kolmas/OYS
aukusti15/29/ensimmäinen/NKL

27.8.
Mussukka_93/21/neljäs lapsi /K-HKS
Paula_maria/25/toinen/K-SKS
Booy/25/toinen/PHKS
sannita/28/toinen/?

28.8.
eläinystävä/?/ensimmäinen/TAYS

30.8.
aikamoinenjuttu/27/toinen/TAYS
mama-maisu/33/kolmas/JS

31.8.
opaali/?/?/?
nättitähti/?/neljäs/TAYS

12.9.
Joline/33/viides/KAKS

La ei tiedossa
jamma/29/ensimmäinen/?
Hansuli/27/kolmas/KOKS


Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Lahden aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LOAS= Loimaan aluesairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

Edelliset keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2427737-elokuun-epelit-2015-joulukuussa/

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!
(Ohje: Viestinkirjoitusruudussa "maalaa" ensin teksti, jota haluat muokata. Sitten painat B-painiketta (Bold). Sen jälkeen paina A-painiketta (Text color) ja pääset valitsemaan haluamasi värin. Valitse punainen.)
 
Viimeksi muokattu:
Eli jatketaan juttua tässä ketjussa, niin saadaan listaakin päivitettyä :)

Tarkistattehan omat tietonne listasta, ja ilmoittakaa jos huomaatte virheitä tai muuten on tullut muutoksia, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Voisin ilmoittautua mukaan :wave:
Elikkäs mulle voisi päivittää 26v, kolmas, LA 20.8.15

On kyllä vielä aika epävarmat fiilikset. Tiistaina tein eka herkän liuskatestin, jossa näkyi haaleaakin haaleampi viiva, ajattelin sitä ensi viivanpaikaksi. Päivällä sitten testasin CB:n digillä ja se antoikin vastauksesti raskaana 1-2 viikkoa. No keskiviikkoaamuna oli pakko vielä liuskatesti tehdä. Siihen tuli haalea viiva ja testin värit olivat levähtäneet? Ihan pakko vielä testata huomennakin kerta testejä vielä kaapista löytyy :D
Tänään menkkojen olisi pitänyt alkaa mutta ei kuulu ei.

Apsuli rv 4+0
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Mä en osaa arvata vielä sitä laskettua aikaa, tarkentuu myöhemmin kun ultraan pääsee mut heitän nyt aluksi vaikka et 12.8 joka on siis täysin arvaus kun kierto on ollut mitä sattuu. Eli mun tiedot 12.8 Fasaani/28/viides/OYS
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Lisäsin teidät listaan, Apsuli ja Fasaani :)

Uusille tiedoksi, että elokuisilla on myös suljettu ryhmä tuolla kerhoissa (Kaikki kerhot - Kaksplus). Sieltä voitte laittaa liittymispyynnön ("Liity"-nappula "Elokuun Epelit 2015" kohdalla) kerhoon, jonka InkeriIisakki sitten hyväksynee :) Siellä on keskustelu ainakin toistaiseksi aika paljon vilkkaampaa kuin täällä.

Millimama & Nuppu 5+1
 
Arrgh..haluisin suljettuun kirjottelemaan, mutta se ei onnistu puhelimella :mad: onko muilla samaa ongelmaa? Toistaiseksi muuta laitetta ei ole käytössä. No, tämä on vielä niin alussa että parempi kai olla vielä taustalla.
Onnittelut kaikille ja onnea myös jatkoon :)

Tavi ja X 5+0
 
Tavi85, onkohan sun puhelimessa Windows- vai Android-käyttöjärjestelmä, osaatko sanoa? Mun Windows-puhelimessa kerhot toimii normaalisti. Mun tabletissa taas on Android, ja siinä jos yrittää etusivun alasvetovalikosta mennä kerhoihin, niin herjaa ettei toimi. Pitää valita siitä alasvetovalikosta kohta "Siirry fullsite" ( hienoa finglishiä :) ), niin pääsee normaalin näköiselle Kaksplus-sivustolle, ja sieltä kerhoihin ilman mitään ongelmia.

Täällä on näköjään tullut uutena "oireena" unettomuus...Viime yö oli nyt neljäs yö putkeen kun oon herännyt neljän maissa, enkä saa enää unta. Tästä on hyvä lähteä taas reippaana uuteen työpäivään :D

Millimama & Nuppu 5+2
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olisi yksi ilmoittautuja mukaan. Toista lasta odottelen hyvin varovasti. Tänään tuli ensimmäinen selkeä haamuplussa. Kuukautisten mukaan viikot olisivat jo 5+3, mutta oletetun ovulaation mukaan ei olisi vielä edes 4 viikkoa täynnä, ja viivan vahvuuskin siitä jo siis kertoo. Ovulaatio ollut siis todella myöhään.

Mutta ilmeisesti kuukautisten mukaan tässä aluksi nyt edetään. Ajattelin kyllä mennä varhaisultraan, jotta saisi viikkoihin selvyyden, ehkä noin 3 viikon kuluttua, kun joulun pyhät vietelty.

Elikkäs

11.8. summersun82/32/toinen/NKL

Laskettu aika menee varmasti jatkossa päälle 20. päivän
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Kiva uus lista, kiitos millimama:)

Täällä olot jatkuu vaihtelevasti, ultrakin alkaa jo kummittelemaan kun maanantai tulee niin äkkiä :) Ei haittaa! Ainut mikä jännittää montako sieltä löytyy!Omat puolensa kaikessa!Viime yönä näin unta että olin ultrassa ja sieltä löyty 1 tyttö :)
Taustallahan on 2 pakastealkion siirto(5päivän ikäsiä).

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Läiti ja veijari(t) 6+0
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Läiti, oi, sulla on ultra jo maanantaina! Jännä kuulla sitten onko siellä yks vai kaks veijaria...:)

Mulla on vielä ultran odotusta uudenvuodenaattoon asti edessä, mutta ehkä jouluhässäkät saa ajatukset muualle ja sekin tulee nopeemmin kuin ehdin huomatakaan :) Tää on niin rasittavaa aikaa tää alku, kun ei mikään muu pyöri mielessä kuin raskaus...kyllähän se tästä rauhottuu alkuhuuman jälkeen taas toki. Mutta kun koko ajan tekisi mieli jauhaa tästä aiheesta jonkun kanssa, ja täällä töissä on aika heikosti kenen kanssa jauhaa :D En todellakaan aio kertoa täällä ennen kuin joskus sitten np-ultran jälkeen.

Millimama & Nuppu 5+2
 
Jos nyt varovaisesti sitte minäkin listoille.. pääseehän sitä pois sitte jos niin näyttää :)

Dpo10 digitaaliseen 1-2, eilen hcg 75 ja tänään siis "vasta" dpo13. Mutta olot siis ilmoitin et voisit testin tehä! Ja mulla kun on taustalla kohtutulehduksia ja käytössä verenohennuslääke niin pikkusen huolestuttaa/jännittää.

Onhan näitä kahta viiva odoteltu ja testailtu jo vuosi, nyt ne on "liian" punaset liian aikasin. Huoh, tuutta kyllä huomaamaan miksi vauvakuume-puolella kuljin Ressi-Eino nimellä :D

Mutta rimpsu jota en saa punaseksi:
Ei-no/ja / la 20.8 / 36v / 4 (1. yhteinen) / Oys

Ja mielellään kirjottelen täällä tai facessa, ei monen mutkan kautta jaksa puhelimen kans värkätä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Liityn varo varovasti teidän mukaan!
Eileen tein hailakan haamun, tänään toisen hailakan haamun ja kävin mittauttamassa verikokeessa raskaus arvon ja kyllä raskaana olen! :,)
Maanantaina vielä katotaan että arvo on noussut, koska arvo oli ~40 ja menkoista laskettuna pitäis olla roimasti enemmän.
En oo huolissani koska mun kaksi edellistä lastakin on plussautunu peräti 3+1 ja 2+9 viikoilla ja aina kun on tärppitullu oon ovuloinu reippaasti normaalia myöhemmin.
Hitaasti, mutta varmasti ja helvetin onnellisesti eteenpäin!

Toivottavasti saan liittyä mukaanne !

HENPPA/ LA ? / 25v / 3. lapsi (miehelle esikoinen) / VKS
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Tervetuloa uusille ja onnea plussasta! InkeriIisakki hyväksyy kerhopyynnöt varmasti heti kun ne näkee :)

Itse aion yrittää kirjoitella sekä kerhon puolelle, että tänne. Eli varmasti osittain samoja mun juttuja joudutte lukemaan molemmista paikoista.

Oireita ei oikeastaan ole. Välillä epäilen että oonko raskaana ollenkaan...Mutta edellisessäkin raskaudessa olin käytännössä täysin oireeton jonnekin sinne 7+ viikoille asti, ja silloinkin oireet tosi vähäisiä. Miehen mielestä mun rinnat on isommat kuin normaalisti eli turvoksissa, mutta se nyt saattaa olla vaan toiveajattelua :D Alavatsalla tosin tuntuisi olevan vähän turvotusta, että kai sekin voidaan oireeksi laskea. Muuten ei kyllä yhtään mitään, jokunen päivä sitten oli vielä menkkamaisia tuntemuksia, mutta nyt ei enää niitäkään.

Varhaisultraa odottelen, se on 31.12. Pitkä on odottavan aika...:)

Onko muut menossa varhaisultraan? Ja joko on ekat neuvolakäynnit varattu?

Millimama & Nuppu 5+3
 
Kerhon puolella jo tästä mussutin niin mussutetaan tännekin, eli olen elänyt kummallisten on-off rusehtavien vuotojen kanssa. Ahdistavaa! :x

Hihittelin neuvolan lapuille, jotka tulivat taannoin. Niissä oli hirveästi kirjoitusvirheitä. :D Ei ehkä uskalla täyttää niitä vielä, kun vuotoakin on ollut. Minkälaisia lappuja olette saaneet neuvolasta?
 

Yhteistyössä