Neuvolan ajanvaraus

Täällä Helsingissä näyttäis olevan neuvolan ajanvaraus ihmeellisen hankalaa. Mites muualla? Ja raskausajan lääkärintarkastukseenkin saa ajan vain neuvolan kautta. Neuvolaan voi varata ajan vain suoraan sairaanhoitajalta arkisin klo 12-13. Mä pystyn tosi harvoin töistä soittamaan just siihen aikaan. Eilen pystyin, mut en saanu yhteyttä, koska oma hoitaja poissa, sijainen ei vastaa puhelimeen ja kolmas, jonka numero mulle annettiin oli kanssa poissa. Meinaa mennä hermo. :headwall:
 
Työntekijöiden kesälomat varmaan sekottaa systeemejä. Meidän neuvolassa lääkäri on paikalla vain parina päivänä kuukaudessa, joten ihan muuten vaan sinne ei pääse. Jos tarvetta on, on mentävä terveyskeskukseen omalle lääkärille, neuvolasta kyllä varaavat sen ajan. Minä tapaan neuvolalääkärin ensimmäistä kertaa vasta ensi viikolla ja raskaus on kuitenkin jo yli puolenvälin. Ehkä lääkärille pääsisi helpommin, jos olisi jotain ongelmia, mutta onneksi kaikki on sujunut hyvin.

Joe ja pieni 25+5
 
sama juttu vantaalla,ainakin tässä neuvolassa missä mä käyn. 12-13 soittoaika ja saa soittaa koko tunnin että ei tuuttais varattua :/
neuvolalääkärille saa ajan terkan kautta, onkohan se 3 krt koko raskauden aikana
 

Yhteistyössä