Kokemuksia kaivataan, ketään jolle tehty sektio sekä pysty - että vaakasuoraan?

Onkohan täällä palstalle ketään, jolle olisi tehty sektio sekä pysty- että vaakasuoraan?

Minulle on tehty 2 sektiota vaakasuoraan, ensimmäiseen kiireelliseen sektioon päädyttiin koska synnytys ei edennyt ja kohtu oli väsynyt ja tulehtunut. Sektiossa selvisi että lapsi oli tulossa kasvotarjonnassa, joka ilmeisesti on hieman haastavampaa etenkin ensisynnyttäjille. Näin siis synnärillä minulle kerrottiin.

Toiseen sektioon päädyttiin sen vuoksi että istukka oli kohdunsuun päällä ja synnytystavaksi tämän vuoksi suunniteltu sektio.

Molemmat sektiot on tehty tosiaan vaakasuoraan. Toisen sektion jälkeen kerrottiin että kahden sektion jälkeen seuraava synnytys on automaattisesti sektio. Lisäksi kohdussani on kiinnikkeitä sen verran, että seuraava sektio tehdään pystysuoraan.

Nyt olemme puhuneet kolmannesta lapsesta mieheni kanssa. Mietityttää kuitenkin tämä pystysuoraan tehtävä sektio ja siitä paraneminen. Tunnustan, että myös kosmeettinen puoli tässä mietityttää. Minulla on ruma nahkapussi, joka ei lähde vaikka olen laihduttanut ylimääräiset pois. Pienentynyt tuo nahkapussukka tosin on ja napakoilla alushousuilla saan sen vähän pienemmäksi mutta esimerkiksi tiukassa hameessa sen olemassaolo ärsyttää.

Olen yrittänyt kuvitella miltä tuo vatsanseutu näyttää jos se vielä kerran avataan? :D En itse tiedä tuosta kiinnikkeiden tilanteesta, että voiko sitä jotenkin konsultoida tai vielä harkita sektion tekotapaa. Enkä tosiaan oikein osaa kuvitella miltä se pystysuoraan tehty sektio paranee, ja millaiset arvet siitä jää. Noista aiemmista sektiosta on jäänyt tosi pienet arvet eikä niitä edes näy tuo pussukan alta :D
 
Ei omaa kokemusta. Mutta kaverilla eka vaaka ja toinen oli hätäsektio joten pystyyn. Vaakasuoraan näkyy hänellä selkeemmin. Se on jotenkin tai näyttää syvemmältä ja niinku ois pussi siinä päällä roikkumassa. Pystyyn tehty vaaleana viivana. Huomaamaton mun silmään mitä oon saunassa nähnyt tuo pystyyn tehty.
 

Yhteistyössä