40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
nöpsö - miehin toivon, jotta siellä ultrassa 2 pientä taimea näkyis ja sydämen lyönnit läpättäis ruudulla:kiss:

..vielä pitää kysyä: lasketaanko siulla nyt tuo pp sen mukaan, mitä alkiot vanhoja..vai sen mukaan kun ne on laiteltu?

Kyytiin saannin mukaan tänään pp19..ja sitten pikkiset todellinen ikä kuitenhin sen 3-4vrk van-hem-pia kun sen ikäisenä laiteltiin, niinkö?:confused:
..kuitehin raskaus lasketaan varmaanhin siitä kyytiin saamisesta..mie en oikkein jyyymmärrä näitä hoitojuttuja..:p
 
Viimeksi muokattu:
Ok mur-mur ja Nöpsö...eli asennoidun siis niin että laittelen tässä niitä lugeja siirtääkseni kierron paremmalle hollille ajallisesti=) en silti testaa, ku eihän sillä oo mitään merkitystä, ku kumminkin haluisin että ne luget tätä kiertoa siirtää...
Heipsut..koht töihin...
 
nöpsölle hurrrrrjasti onnea näitten pikkukyytiläisten kanssa. Hyvälle tuo 3+ kuulosti =)

Miulla pientä kivutynkää tuolla alhaalla. Alkaa taas ahistus hiipiä päähän :O Pitäs varmaan sillä viikkonäytöllä huomenna aamulla kokeilla mutta en taida uskaltaa jos sanoo vaan sen 2-3 viikkoa.. neuvolan täti valisti. että se voikin sitte olla merkki kohdunulkosesta..että sekin vielä näitten muitten pelkojen lisäksi..
 
Ottis
Minttu2011 ja mur-mur Tuosta humalajuomisesta, kirjoittelen sen verran minäkin, että olen joskus leikilläni sanonut, ett olis kuva ku vois kerrankin juoda niin, että muut joutuis auttamaan vaikkapa nukkumaan, vaan eipä taida tuo meikäläisen päällä onnata. Kamalaa varmasti tolla naisella tulla töihin, kun tietää, ett kaikki puhuu. Oksentaa ja pissata nyt housuihinsa, hyi :ashamed:, iik :eek:!

Nooraneeamaria Teretulemasta minunkin puolestani :flower:! Jos ei vauvakuume ole vielä ottanut kunnolla tulta alleen, täällä se sen varmasti tekee =).

Valkeakuulas Muistaisin täälläkin siitä mainitun, että jos r-testi haamuilee heikosti, se voi reagoida LH:n nousuun eli ennakois tulevaa ovista =). Pupuiluja vaan kehiin, niin hyvä tulee :heart:!

Pikkutirri Ihanaa alkavaa lomaa sinulle :kiss:.
 
Ottis
Voi tetu68 :hug:. Hurjan kurjasti sanonut se neuvolantäti :(. Onko sulla ennen ollut ku:isia? Mikäs dpo sulla on? Kannattaa ainakin sinne dpo21:een odotella, ennenkuin alkaa itseään kiusata digitestillä, että sen 3+ näyttäisi. Hermothan siinä vain menee ku sitten arvuuttelee, onko arvot kohdillaan vaiko ei. Tsemppiä ja peukutuksia, että kaikki olisi todella hyvin :heart:!

ON Töissä ollut yhden sortin stressipäivä, vaikka perjantaina enimmät kamat uuteen pisteeseen roudattiinkin. Jok'ikisessä mahdollisessa rakosessa olen roudannut kamaa omiin tiloihini ja tuntuu, ett varsinainen työ on tullut tehtyä hutaisten. Kaiken kukkuraks selkä oikuttelee kuormajuhtana olemisesta. Nyt pitäis vain saada pusku päälle, ett jaksaisin siivota kotona ku kerrankin aurinkoista eikä sadakaan. Sais matot tuulettumaan ulos.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur:lle kun lisäsit RKTT-listalle.

Tajusin yhtäkkiä että mulla ei olekaan yhtään raskaustestiä, joten nyt teiltä kyselen että missä on "parhaat" testit, eli siis luotettavat.

No hitsipoitsu herästi...täytyy mennä.
 
Minni - tuolta mammaksilta Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit mie viimeiks olen tilannut herkkiä 10mIU/ml puikkotestejä.

Myös noista firmoista on hyviä kokemuksia:
Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis
Verkkoapteekki.fi raskaustesti
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi

..mutta Prisma ja Cittari myy edullista Pregcheck puikkotestiän. n. 3.50e hintaan ja liuskatestejä 2kpl/paketissa n. 2.90e
 
No kiitos tervetulotoivotuksista. Mulla tosiaan kierto niin sekaisin, että vaikea ees tietää mikä päivä mahtais olla menossa:) piste iin päälle tälle kiertosekasotkulle oli vahingossa väärään aikaan siirretyt kuukautiset kesällä.Täytyy ehkä harkita noita "apuja"... mitenköhän niitten kanssa ois viisasta toimia, ihan tk-lääkärillekö marssin?
 
Simoista juttua=)
Siemennesteen ABC - MTV3.fi - Helmi - Hyvinvointi

..ja vielä muistin virkistykseksi ja uusille kuumeilijoille:
Siittiöt elävät naisen elimistössä useita vuorokausia ja on voitu tutkimuksissa osoittaa, että munanjohtimessa siittiöt säilyvät elävinä ainakin 72 tuntia eli 3 vuorokautta. Ihan tarkkaa elinaikaa ei ole pystytty määrittämään. Tiedetään myös, että siittiöiden hedelmöityskyky alkaa laskea n. 60 tunnin kuluttua siemensyöksystä.


Aarne I. Koskimies, Felicitas-Klinikka
dosentti, lääketieteen ja kirurgian tohtori, naistentautien, synnytysten ja gynekologisen endokrinologian erikoislääkäri


nooraneeamaria..ihan omalle lääkärille voit varailla aikaa, heillä kyllä kokemusta yleensä tuollaisesta naisten vaivasta hyvin ja tuosta Terolut lääkkeestähin.

Jos et kierron pituutta tiedä, annatkos vielä ikäsi..ja monesko siulla olikaan haaveissa?..kolmas?=)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole KU ollunna mutta tietty kerta se on ensimminenkin. Nyt olis jo dpo 24.. eilen anto vielä sen 2-3 mutta kun tollo en lukennu ohjetta loppuun jossa sanottiin, että viikot näkyy oikein jos aamupisusta testaa. Mie tossa yhen aikaan päivällä ja jos oli rakossa ollunna tunnin ni hyvä..:ashamed: Olis vaan pitänny malttaa ja testa vasta tänä aamuna.

No mie menen huomenna labraan.. sain neuvolantätiltä lähetteen verikokeeseen, jotta voidaan vähän osviittaa saada missä mennään. Menen jos ei nyt sitten ala vuotaa kun tosiaan istuessa on aikas paha fiilis/kipuinen. Seisoessa ei mitään mutta mutta..
 
Kertokaahan vielä sekin, että oliskohan tilanteeseen apua noista ovistesteistä, jos sais selvitettyä tapahtuuko mitään ovulaatiota ja missä vaiheessa kiertoa.. Ja minkämerkkisiä testejä kannattaisi ostaa?
En tosiaan osaa sanoa kierron pituutta:( mutta ikää on 35 ja neljäs olisi toiveissa, nää aikaisemmat lapsukaiset on jo tosiaan isompia ja niinkuin kerroinki olen jo mummiksi tulossa:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
tetu68 Aamupisu olis hyvinkin voinut antaa toisenlaisen tuloksen, mutt hyvä, että pääset tk:een otattamaan oikein verikokeesta Hcg:n, niin on tulos luotettavampi. Onnea matkaan :heart:!
 
Ottis
Nooraneeamaria, ovistestitkään ei satavarmaksi kerro tapahtuuko ovis loppujen lopuksi, mutt kyllä ne sen LH-huipun osoittaa, josta sit voi määritellä milloin mahdollinen ovis tapahtuu. Olet vielä niin nuori ja jo useampia raskauksia takana, että kaikki menee varmasti hyvin. Varmin testi oviksen dippailuun on Clearbluen digitaalinen ovistesti. Siinä on mukana 7 tikkua, jotka siihen pömpeliin laitetaan, joten yhdellä paketilla pärjää hyvin yhden oviksen bongailussa. Ja halvempia tikkutestejähän löytyy samoista osoitteista kuin raskaustestejäkin. Se ehkä sulle sittenkin parempi vaihtoehto, jos joudut pitkäänkin tikuttaa, jos et varmaksi kierron pituutta tiedä.

ON Ai että mun lapaa repii taas niin, ett ihan hulluksi tuun.
 
nooraneeamaria - noista aiemmin Minnille linkittämistä nettifirmoista, saa tilailtua edullisesti O-testejäkin!:wave:
..liuskat huokeampia, kuin puikkotestit.

Alkuunsa opetellessa, niitä menee kierrollaan enämpi:n. 2-3/vrk..kierrollansa sitten n. 12-18/6vrk..tuossa ajassa jos oviksen saa bongattua.
..kannattaa tilata ISO säästöpakkaus!:D

Hyödyllistä tietoa Ovulaatioista!
Hy

..ja tuolla tarkat testin teko ohjeet!
USEIN KYSYTTY


..lisäilenpä siut listalle:wave:..ja Onnea jo edeltä Mummoudesta - se on arvokas lahja:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas paljon tullut tekstiä! Luen paremmalla aikaa, mutta omanapaisesti vastaan, että ovistestin viivat ei ihan tasavahvat olleet. Mulla ei ole enempää r.testejä, mutta on ehkä illan kauppareissulla pakko ostaa jotakin marketin testejä, jotta saa selvyyttä asiaan.
 
Kiitos mur-mur taidan tilata tuolta Mammaksi, olen sieltä silloin joskus ennenkin tilannut. Minullakin on siis jo lähetekin verikokeeseen, mutta kyllä kuitenkin kotona testaan sitä ennen. Klinikka katsoon verikokeen parhaimmaksi testiksi, eli jos ei tärppää niin voi rauhassa mielin lopettaa tukilääkityksen.

Tervetuloa nooraneeamaria palstailemaan.
 
Ottis
Valkeakuulas Kyllä se ovis sieltä tulla jolkuttaa =).

mur-mur Mulla pitäis tädin tulla joko huomenna tai keskiviikkona. Varma en ole ku en testaillut. Toivottavasti tulee kuitenkin, ettei jää vitkuttelemaan :).

Lavan repiminen vähän helpotti, kun on tässä siivotessa tullut hiki eli paikat lämmenneet.
 
Hei nyt kuulkaas, yhtään ei saa onnitella :LOL:. Mulla ei ole mikään vahva luotto noita liuskatestejä kohtaan. Turhia viivoja olen saanut niihin ennekin. Ja nyt varsinkin epäilyttää, kun raskauden mahdollisuus on häviävän pieni. Että olispa nyt edes se o....

Nooraneeamaria sinäkö olit jo mummo, luinko oikein? Onpa hurjaa, kun olemme lähes ikätovereita =). Onnea kovasti yritykseen.

Nöpsöllä on jännät ajat, että montako petteriä matkassa matkustaa.

Pukkutirrille peukut. Dippaa jo ;)!
 
Tänään käyty verikokeissa ja nyt odotellaan vieläkö testit näyttää et kannattaa hoitoihin edes lähtee. Kuulemma se toisen kokeen tulokset kestää tulla 2-3 viikkoa. Keretään vielä yritellä tämä lierto luomuna =). Ei kait se mummotauti viel ole tullu kun tuossa edellisessä kierrossa Ovis löytyi ja jotain kiinnittymisyritystä oli kun niitä oireita oli muutaman päivän.

Tilasin ovistesti kasan tätä kiertoa varten, saan vaan dippailla aika pitkään, varmaan viikon verran ainakin, kun tuo kierto on niin epäsäännöllinen.


mur-mur laitatko mulle et yk2
 
Heippa Ihanaiset Naiset! :D

Uusia taasen tullut - tervetuloa nooraneeamaria

nöpsölle ja tetulle Onnitteluja massunkasvatteluun :D

pikkutirri Peukutuksia kovasti sinnekin testeihin :hug:

valkeakuulas ja keskeneräinen Niin olisipa olemassa jokin testi jolla kotioloissa voisi testata sen ovulaation toteutumisen :ashamed:

ottis ja minttu Minulle on myös "siunaantunut" klottapossu mieheksi... huh huh, aivan hirvittää tuleva muutto :D

WP Kovasti tärppionnea :kiss:

oliivitar Luin hätäpäissäni että pissatuulia
:LOL::LOL:

Meidän Ihanaiselle tietopankille halaukset vaan siitä että olet olemassa :hug: ja kaikki varmasti tietää kenestä on kyse :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, toivotaan että sateet pyyhkäisevät pian ohitse :wave:
 

Yhteistyössä