**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3







Kuumeilijat

Keskiviikko 14.9.2o11

Nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

Kati82 ------------- 29 --------- 3/28-37 ------ 6 ----- 3.
tyttö91 ------------- 20 --------- 3/37 --------- 2 -------1.
_TiNy_ ------------- 24 --------- 4/25-28 ----- 1 ------ 2.
funny87 ----------- ?? --------- 7/35-48 ----- 2 ------ ?
inskun ------------- 21 --------- 13/26 -------- 4 ------ 2.
Lily_ --------------- 19 --------- 12/?? -------- 5 -------1.
Kyyneltenhymy ---- 22 -------- 15/30-33 ----- 5 ---- 2.
lenkkari ----------- 27 -------- 16/28-36 ------ 2 ------1.
Miinä --------------- 30 ------ 18/25-29 ------- 6 -------2.
Puskajussi --------- 39 -------- 19/33 -------- 2 ------ 5.
äiskä-73 ----------- 38 ---------- 22/29-33 ---- 6 ------ 4.
mihu - -------------- ? ---------- 22/27 --------- 3 ------ 2.
marica30 ----------- 30 -------- 25/30-33 ----- 3 ----- 4.
Sunflower11 ------- 23 --------25/26-33 ------9 ------3.
Barbamama35 ----- 36 ------- 27/23-28 ----- 13 ---- 3.
tirlittan87 ----------- 23 --------- 29/30-40 ----- 2 ------2.
hipsu86 ------------- 25 --------- 30/28- ----- 2 ------ 2.
neitipippuri -------- 30 --------- 35/31-46 ---- 3 ------ 1.
Mamman Muru ---- 31 ------- 35/30-46 -------- 6 ------ 2.
Nöhveli ------------ 26 --------- 30/32 --------- 2 ------- 1.
santsu_82 --------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.
Kanttinen ---------- ?? --------- 54/?? --------- ? -------4.



:heart::heart::heart:
Haamuilijat

marica30
santsu_82

:heart::heart::heart:

Tauolla

PIKKUVIIKINKI, Ansku83

Taustailijat
Tirtsa, Katie 85, Moonbride, tsintsin, Matte07, Satuh83, Nasu81

:heart::heart::heart:



Ennen joulua plussanneet 2011:

SYYSKUU:
LepikonHeta

Ennen syksyä plussanneet 2011:

ELOKUU:
Chamon
ShootingStar*

HEINÄKUU:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

KESÄKUU:
Ninnan
-OLIVIA-

Ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
Huhtikuu 2011: MarsuJaSiskit 4.4., AnPellina 19.4., Sokruli 22.4.
Toukokuu2011: platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii :)

Linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1977291-plussataan-yhdessa-ennen-syksya-3-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*RKTT=raskaana kunnes toisin todistetaan


VAUVAONNEA KAIKILLE!!!
 
Viimeksi muokattu:
Syksy tuli ja ehkä aika vaihtaa pinoon nimeä ja uuden paikka..Väsäsin äkkiä tälläisen, laitoin ne ihmiset pinoon, ketkä ovat viimosen kahden viikon aikana kirjoitelleet. On mun eka väsäämä pino, et suokaa anteeks virheet ;)
Kertokaa toki jos jotain pahasti vialla ja kaikki saavat päivittää
Palaan paremmalla ajalla fiksailee :)
 
Kyyneltenhymy...kp13/30-33.........22v......yk5........2.lapsi

Syksystä siis siirytään tänne? Oon ainakin mukana tämän kierron viel, sit pitää keskustella tauosta. En haluis olla viimesillään kesähelteillä! Mutta kassotaan miten jatketaan ;)
 
Täällä kanssa yks joka toivoisi kovasti raskautuvan pian...
kp 20/29-33 38.v yk 6 4.lapsi toiv.
minä se taas voisin kyllä synnytellä vaikka helteillä:D
olisi niin ihanaa jo raskautua aah... mutta menee varmasti vielä
yk 7 eteempäin kun toi mies missasi oviksen työn takia.
Tsemppiä kaikille:wave:
 
Kyyneltenhymy ja äiskä-73 lisätty listalle.

Kun on tullut roikuttua muissakin pinoissa, niin muisteleisin tulleen muutaman plussan elo-syyskuun aikana edellisellä listalla olleille.
Mikäli on vääriä plussia, niin saa tulla sanomaan:whistle:

Sit löysin kesältä muutaman esittäytyneen, mutta ei ehkä sen jälkeen kirjoitelleen. Nekkula, Tuuska, Cristall, emmivaan ilmoitelkaa jos haluutte takas listalle ja muutkin puuttuvat =)
 
Heippa!

Minulle voi laittaa...
Nöhveli...26v....kp30/n.32...yk2... 1.
En ole jaksanut kovin aktiivisesti tänne kirjoitella, mutta roikuskelen mukana kuitenkin, lueskelen kuulumisia ja ilmoittelen jos jotain jännää tapahtuu.:) Plussatuulia!!
 
Puskajussille kiitokset uudesta pinosta! :)
Mulla on menossa nyt kp 12/26, sen vois tuohon korjata.. :)

Ovis pitäis olla kohta käsillä ja kovasti on touhuttu, että jospa sitä tulosta tällä kertaa tulis. Jos nyt tässä kierrossa tulisin raskaaksi niin LA ois 6.6 eli miehen syntymäpäivänä. :) Ois ainakin ikimuistoinen synttärilahja. :)
 
Miinä
kp 17/25.29...nyt sitte piinaillaan et miten käy... minkäslainen vuoto tällä kertaa alkaa .. ja ei todellakaan kiva,.. kun ens ma pitäs men töihin. Pahimmassa tapauksessa tulee niagaranputous tädin sijasta ja se piiikkasen hankalaa työn suhteen...nyt on sit toivoa yllä ett tärppäis. Oviksen pongasin viime to ja pe, joten katsellaan miten käyp.
 
Kopsuttelen tänne edellisen aloitukseni :)

Kanttinen tässä hyvää huomenta=)

kolmen poijjaan klopin äiti pohjoisesta joka haaveilee neljännestä (ja haaveet, ylläripylläri, vaaleanpunaisia:D)

nuorin meillä on 3kk mutta heti laitettiin pyyntö "sinne jonnekkin" että seuraava saa tulla kun on tullakseen. mulla alkaa ikää olemaan sen verran että ei viitsisi kovasti odotuttaa. ja meidän isukki on sellainen reissumies että kovinkaan usein nuo oilit ehdi paikalle kun ois tyrkkyä tarjolla :LOL:

nyt kuitenkin sattunut niin kiva? tilanne että meidän isukki olis ollu kotona jo 2 vkoa ja peitto on heilunut joka päivä:heart: ja ei menkkoja kuulu...eikä näy....eli tässä nyt on toivoa +100 että ylipäänsä oili ois tapahtunut:whistle:

tai voi olla etten ois ollenkaan vielä ovuloinu koska kuitenkin vasta yhdet mensut synnytyksen jälkeen: /

mut toivossa on hyvä elää...ja sitä rataa:wave:


nyt on menossa täällä kp54 ja olo on mitä paskin: / olot tulee ja menee. on ollu limoja ja ties mitä oiretta. testit sen kuin näyttää vaan negaa:'( alkaa usko loppumaan että ainakaan tästä kierrosta raskautus koska veeeeenyyyyyy ja veeeeenyyyyy:eek:
 
Kiitokset Puskajussille hienosta pinosta:)
Marica30: tympeää palvelua: / Toivottavasti kuitenkin teroista on apua ja panostus kannatti:)
Täällä kp 34/30-46 ja mahdollisesti dpo 15. Eilen en kaikelta tohinalta ehtinyt r-testin ostoon, joten työpäivän jälkeen dippasin kauppareissulla mukaan tarttuneen Pregcheckin. Ja nega:( Toki päiväpisusta ja ehkä noin 2-3 tunnin pidättelyn jälkeen, mut silti...ei korkeelle toivoa nosta tän kierron suhteen. Tänään iltapäivästä olin tuntevinani hieman ällötystä, mut nyt illalla taas ok. Tuttu metallin maku vieraili taas lyhyesti päivällä suussa...en tiedä. Henkimaailman juttuja:LOL: Oon varmaan aikaansaanu ittelleni "muka-oireita" joka on ehkä si viivästänyt tätiäkin.
Mut jos nyt ei yön aikana mitään tapahdu ni huomenna aamusta uusi yritys, ja mikäli sekin nega ni jään ootteleen tätiä (ja mikäli muijaa ei ilmaannu, ni testaan si perjantaina:D)
Neitipippurin dippailutuloksia myös kiinnostuksella odotan. :popcorn:
Eli Mamman Muru ---- 31 -------- 34/30-46 --------- 6 ------ 2.
Hyviä öitä!
 
tyttö91
Heipparallaa vauvakuumeiset! Täällä halluis yks kans ilmoittautua vaikka oonkii tuolla toisessa pinossa jo mut katsellaan. Tuo plussataan yhdessä ennen joulua sai hirveän innostuksen änkäytyä tännekkin. Jos joukkoon mahtuu niin täällä ois yks jolla nyt vihdoin (ainakin omasta mielestä kirto tuntu pitkälle) tuli ekan luomukierron menkat. Eli nyt oltaisiin menossa kp 2/37 ja yk2 , jospa kierto vaikka vähän lyhenisi, parhaimmalla tuurilla pamahtaisin paksuksi :LOL: Tää ois 20 vuotias ja esikoinen olisi haaveissa ja toiveissa :)
 
Kiva kun jaksoit tehdä meille uuden pinon puskajussi!!

Täällä kp 12 tänään, ei ole tähän asti ainakaan ollu mitään ovistuntemuksia.. Mutta toivoa on hieman tässä kierrossa, meinaan tän kierron pitäisi olla just se "lyhyt" kierto, kun joka toinen kierto aina venyy ja joka toinen taas lyhyeksi. Ainakin olettaisin että tuolla lyhyemmällä kierrolla olisi suurempi mahdollisuus onnistua raskautumisessa...
Ens viikolla on onneks aika lääkärille, niin jos olisin sitten sen jälkeen viisaampi ... =)

Ja kiva kun tänne on tullut taas paljon uusia meijän mukaan kimppa plussaamaan!!
:heart:
 
heipsan,voisin liittyä myös tähänkin rinkiin =) Eli toinen haaveissa ja kp22/27 nyt yk.3 meneillään..

heti kysyn hölmönä,että missä vaiheessa niitä teroja saa ja miksi niitä saatetaan joillekkin määrätä? Hölmönä kysyn:) Kun iski Silmään marica30 aihe näistä.. mulle ihan hepreaa kaikki nää terot,ovistikut yms..lyhenteet jne..!
Jotain jo tajuaa kyllä, kun mulla lapsi joka syntynyt vuonna 2000, ja silloin tulin samantien pillerien jälk.raskaaksi..toista nyt kun söin niitä yli 10vuotta ja ikääkin tullut tässä noina vuosina ;) Mutta kuumeilu on kovaa puuhaa nyt silti näköjään,vaik ei pitänyt;)

Onko täällä muita jotka pillereitä syönyt ennen vauvakuumetta ja onko kierrot normit ja kauankin yritystä takana.=) Olisi kiva tietää!
 
Mä tulin nyt tänne purkamaan vi*utustani.:kieh:
Käytiin tänään anoppilassa ja siellä tietäävät että toista muksua suunnitellaan. Asennehan meillä on se tulee jos on tullakseen... ainakin toistaiseksi. :rolleyes: Mutta voi ... tänään rupesi anoppi avautumaan siitä että PITÄÄ nyt se toinen lapsi tulla ja PITÄÄ olla poika. :stick:
Miehen sukuun ei ole syntynyt yhden yhtä poikaa sitten 80-luvun. Appiukkokin "naureskellen" totesi että pitäähän se joku olla sukua jatkamassa ja perintöä perimässä kun vanhoista ukoista aika jättää. AHA. :headwall:

Noh, en minä näistä sukulaisista hirveästi jaksa välittää mutta mieskin toivoisi niin poikaa. Muistan kyllä hänen pettymyksensä kun ultrassa näkyi tyttö (pettymys kyllä muuttui iloksi =) )
Mutta niin, minulle on ihan sama kumpi sieltä tulee jos tulee (toivottavasti tulee) ja tärkeintä että on terve lapsi. Olisihan kiva jos olisi molempia kappale mutta en pettyisi vaikka toinen tyttö tulisi.
Onko kellään samanlaista "sukupainetta"??
Ärr kiitos.
 
Tänään taas aamulla nega testattu... :'(

Teroluteista sen verran, että itse aloitan ne juuri tänään illalla. Minulla niiden tarkoitus on saada vuoto alkamaan. Ja joillakin kuulemma jo yksi kuuri onnistuu "tönäisemään" omaan kiertoa sen verran vauhtiin, että se säännöllistyy. Itse siis lopetin pillerit toukokuun lopulla, ja eka kierto oli 46, toka 31 ja tässä nykyisessä mennään taas jo päivässä 35 eikä tätiä tai plussaa näy tai kuulu...

Lisäksi tänään minulta otettiin erinäisiä hormoniverikokeita, ja sain myös lähetteen gynelle. Ehkä nämä kiertohäiriöt siis lähtevät tässä piakkoin selkiintymään. Tai toivottavasti ainakin syy niihin löytyisi. Mutta toistaiseksi ei auta kuin vähintään muutama viiko taas odotella, hohhoijaa!
 

Yhteistyössä