NELJÄTTÄ kuumeilevat 2012 vol 1.

Sujuva siirtyminen uuteen vuoteen.

Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta. Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme.

Minä toivotan tehokkaita plussatuulia tälle vuodelle kaikille tässä ketjussa majaileville!

AJANTASAINEN TILANNE:

nimim. (ikä).......................kp......... .........yk... lapset[/COLOR]

Marica30 (30)...................55/20-32...........6..... -01, -03, -06
Inala (33) .......................4/27..................3..... -97, -04, -05
Äiti maa (29).................. 9/28................4...... -06,-07, -08
Kokkeli ......................... 27/25-28 .............7...... -01, -03, -06
natusani (32)..................26/33-44.............5..... -02, -07, -11
Keiju81 (30).....................26/xx............... 1...... -03, -05, -09
Billabee...........................19/26.................4.... -00, -04, -10
Fourth Gift.......................6/26-28...........x......-00, -01, -11
Hellun martta (31) ........... xx/xx ............. 1 ...... -00, -06, -11
Sonderi (30) ...................xx/xx .............. 1 ........ -04, -04, -06
Soja ............................... xx/xx ............. x ........ -10, -10, -11



PLUSSANNEET:

2011


Joulukuu:
äiskä-73 (38)...yk8
Santtu81 (30)...yk1
NaNaJ (27)......yk2
Jemie .............yk2

Marraskuu :
Neljäs? (32v).... yk5
JA82 (29v)....... yk2
Astral (30v)..... yk2
Wandii (32v)... yk1
Amalia80......... yk1


Aiemmin:
DingeLiDong (kkm 11/11), Adrianna, m a r z a, Ilo81, Isebel81, Säihke, Hyde79, Tyttöni mun, miita1969, ShootingStar*, pikkuinen, Papuli, PIKKUVIIKINKI

TAUSTALLA:
Orchid x2, 3Poikaa, viinika, Kastanja, mmmiieee, Jadey, *Kenguru*, PIKKUMAMI85, Vaavimasu, Bulla


Plussanneet jatkavat (tämän pinon lisäksi )
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post25098606
 
Viimeksi muokattu:
niin ja tänään on edellisistä menkoista 22 päivää, kierron pituus ollu 26-28 vrk. hyvällä tuurilla pääsen pian testaamaan, menkat pitäis alkaa ens keskiviikkona, viimeistään perjantaina :D jännää!! oireita on joitain...
 
vatsan vihmaisut kiusanneet pitkin päivää... kävin koiran kanssa puollen tunnin lenkin ja kappas vaan, ekan puolen kilsan jälkeen ne viiltelyt tuli. pitkin molempia sivuja alamahalla. turvotus on hei aivan järjetön! ennen menkkoja ei vastaavaa.. mä todella luulen että tää on tärpänny. on tässä toki tullut syötyä ja juotuakin, mutta ei se selitä kaikkea. kiukkuinen kuin ampiainen ja aivan syyttä... joutunut oikein toden teolla itseensä hillitsemään. en halua rasittaa muuta perhettä tällä asialla vielä. mies kyllä varmasti aavistaa, kun tarkoitushan koko raskaus on ollutkin.
päivä lähempänä menkkojen alkamisen määräpäivää...
ai niin... katoin yhtä tv-ohjelmaa missä oli hevosia, aloin melkeen itkeä!!! haloo... ei ihan kaikki kotona :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inala
mä voin lisäillä ne plussanneetkin tänne edellisestä ketjusta, Itse ajattelin etten lisää plussanneita viime vuoden ketjusta tänne, kun ne on viime vuoden juttuja. :) Mutta eipä tuo maailmaa kaada jos sen tuohon lisäilen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
tervetuloa fourth gift :)


Ja hyvää tätä vuotta nyt sitten kaikille :)

Ja sitten :kieh: kp1.. Taas alkupisteessä.. Voi ärsytys, sanon vaan. Ei se nyt vaan osu kohilleen. Alkaa jo tuntua, ettei meille ole tarkoitettu neljättä..:ashamed:

Taivaankiitos tänään on vimonen työpäivä. 2vko:n talviloma tulee todellakin tarpeeseen!
Lapset menee mummulle perjantaina ja ilmeisesti hakeen saa mennä vasta sunnuntaina!:O Ikinä en ole kahta yötä ollut lapsista erossa.. Saa nähdä kuinka käy, taitaa tulla olemaan äidillä hankalampaa kun lapsilla.. :D
 
inala, mun tiedot on hitusen väärin :) eli fourth GIFT, ei GIRL :) ja kiertopäivät on 22/ 26-28, eikä 26-38.... ellei sitten joku ole lähes saman nicin kekannu :D

äiti maa: tsemppiksiä täältä, kyllä se vielä napsahtaa kohdalleen :) ja nauti nyt ihmeessä vapaista hetkistä. jokainen äiti tarttee välillä hengähtää työstään :) meillä kanssa on lapseton vuorokausi edessä viikonloppuna. vaikeeta se on antaa yöksi muualle, mutta elintärkeää parisuhteen ja ennenkaikkea oman jaksamisen kannalta.
 
Äiti maa :hug: ja tsempit uuteen kiertoon. Mullakin oli viimeks ihan samat fiilikset ku täti kurvas paikalle mutta kyllä sitä sitten taas piristyi kierron myötä.

Fourth gift ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja sullahan onkin jo tosi jännät paikat joten plussaonnea!

En jaksanut/ehtinyt hankkia ovistikkuja tähän kiertoon joten tässä on vähän arvailua, että onko ovis jo mennyt vai vielä tulossa. Viikonloppuna oli vahvat ovisoireet, että saattaa siis olla jo mennyt. Mutta eipä se mitään, on nimittäin tullut oltua hirmu aktiivinen talletuksien suhteen ja vielä varmistellaan pari päivää. Eipähän ole ainakaan yrityksen puutetta.:)
 
Äiti Maa: tsemppiä. Kyllä se siitä. Eihän sulla oo vasta kuin neljäs yrityskierto menossa. Perässä tullaan eikä täälläkään oo vielä osunut kohdilleen. Lepo on vanhemmille tärkeää, vaikka vaikealta tuntuukin ensin antaa lapset hoitoon.

Fourth Gift: nyt on tiedot korjailtu. Monesko yrityskierto sulla on menossa (vai joko teit plussan?)

Omaa napaa: Muutto on suoritettu onnistuneesti, ja tavarat ovat paikoillaan. Netti toimii ja kaikki juuri sopivasti ennenkuin alkoi tuiskuttamaan tuota lunta ihan urakalla.

Edelleenkään en ole raskaana, mutta koska vanhin tytär ja mies on ihan innoissaan, on meillä jo lastenvaunut ja turvaistuin ja kaikenlaista muuta roipetta niin, ettei edes sovi mihinkään. Huoh.

Mä luulen, että saan kuvittelemalla aikaan oireita vaikka testi tosiaan näytti (taas) negaa. Mutta toisaalta, eipä tässä ole kuin kolmas yrityskierto menossa. Keskimmäistä yritettiin 11 kiertoa ennenkuin natsasi. Kolmas otti kiinni ensimmäisestä yrityksestä. Vanhin oli pillerivahinko.
 
inala tänks :) no, eka yritys tällä kertaa, mulla on kroppa sellanen et raskaana melkeen jo kun mieheen päin vilkaiseekin ;)

imuroin äsken, ja sekin vihloi vatsaa.. ja nyt kun istun lapsi sylissä, on tosi ahdas tunne, vitsit, kyllä taidan testin ostaakin tällä viikolla :)
tosi kiva, meillä on viikonloppuna yhet bileet, ja en kyllä ihan vielä haluaisi kaikille kertoa.... ja jos otan holitonta, jään HETI kiinni :D
 
Taustailija täällä huitelee, jos muistatte minnuu!:wave: Peräännyin näistä vauvapuuhista teinin takia. Nyt on sellainen tilanne, että teini pääsee ihanaa tukiperheeseen 2-3:n kuukauden ajaksi. Tänään käytiin tutustumassa ja huomenna menee:heart: Saan vähän levähtää, ja toivottavasti teinillekin tulee uutta näkökulmaa asioihin. Että ei tämä elämä nyt niin kauheata ole, eikä kärpäsestä pitäisi aina tehdä härkästä.

Mulla outo tilanne. Nyt on kp 33 eikä tätiä näy. En uskalla testata. Kun nyt ei ole ollut edes yrityksessä, Jospa ne vaan stressin yms. vuoksi viivyttelee.:|

Inala, aika hyvä teillä toi esikoinenko siis tietää että toivotte/yritätte vauvaa?:eek:
 
Viimeksi muokattu:
meilläkin isommat lapset toivovat uutta jäsentä :heart: jo kauan ennenkuin odotin kolmattakaan, he toivoivat. ja ovat kyllä niin onnellisia pikkuisesta. niinpä ollaan avoimesti puhuttu myös mahdollisesta uudestakin pikkuisesta :) ei mitään tarkkaa selontekoa, mutta siihen tyyliin, että jos se vain onnistuu, niin mahdollisimman pian. ja että ei tarkkaa aikaa tiedetä vielä :) ikätasoisesti myös :)

kastanja tiedän monen monta tapausta, että kun ajatus vauvan saamisesta on pistetty takaraivoon, stressi asiasta lakkaa, ja elimistö toimii normaalisti. stressitila pistää raskautumisenkin lukkoon. toivon onnea :kiss: jännä seurata sunkin tilannetta :)

oma noniin, ei muuta uutta... työpäivästä selvitty, mutta: kävin suihkussa juuri, ja päätin sheivailla säärykäiset samalla. nostin koiven suihkun tellinkiä vasten ja voi elämä kun vihlaisi ja lujaa kaks kertaa peräkkäin.... ei se asento sopinut laisinkaan...
ite tiedän että ennen menkkoja ei todellakaan ole vastaavia tuntemuksia... mutta en mä sitä viikonloppua voi kuskina olla, kun sakki tulee meille :D täytyy koittaa luovia tilanne jotenkin ;) en mä kuitenkaan voi testaamatta olla, pakko on selvyys saada. ja torstai on viimenen mahdollisuus, kun perjantai on pyhä, mies on kotona tietenkin. mä haluan tehdä tämän aivan salassa ensin. kerron kyllä samantien jos plussaksi tulee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Inala
Iltaa kaikille ja hyvää alkanutta tätä vuotta!!!

Täällä olisi sitten laskennallisesti h-hetket tärppipäiville käsillä ja ja ... ei taideta taaskaan saada niitä hyödynnettyä. Itseä alkaa ottamaan kupoliin hieman tää "saamattomuus" :ashamed: ja isännän kommentit "jos sittenkin vaihdettaisiin se kaksijalkainen nelijalkaiseen?" ei auta asiaa yhtään. Kuopus on sekoittanut oman unirytminsä ihan totaalisesti niin ei paljoa innosta peittojen heiluttelu kahden jälkeen yöllä tai saati viideltä ennen isännän töihiin menoa :( Itku meinaa päästä...

Toisaalta sitä on nyt miettinyt, että onko se nyt niin vaan, että nuo kolme murua on ne mitkä mulle on tarkoitettu?! Mutta kuitenkin sitä niin neljättä toivoo...

Meillä nuo kaksi vanhempaa "toivovat" uutta vauvaa vaikka eivät kyllä millään voi arvailla tai tietää "suunnitelmista", heillä ajatuksena että veli saisi "kaverin" eli että seuraava vauva on poika :LOL:

Kovasti yritän miettiä tämän vuoden lomasuunnitelmia, mutta kun siitäkään ei meinaa tulla mitään kun kuitenkin takaraivossa pyörii "mutta jos sittenkin tulen tuolloin ja tuolloin raskaaksi niin sitten olen näin pitkällä tai vauva on silloin mahdollisesti vasta niin pieni...." tiedän, ettei elämää voi valmiiksi elää, mutta... harmittaisi vaan NIIN paljon jos kaikki hienot ajatukset meneekin mönkään ja kuitenkin nää vähätkin kotihoidontuet on matkassa kiinni :(

Mutta ollaan "kuulolla" ja katsotaan nyt miten käy... tsemppiä meille kaikille ja toivotaan nyt OIKEIN KOVASTI plussia :D
 
Nyt on sellainen tilanne, että teini pääsee ihanaa tukiperheeseen 2-3:n kuukauden ajaksi.
Moikka! Ei sua oo kukaan unohtanut. :) Ja onneksi olkoon tukiperheestä. Meillä teini on tukiperheessä kaksi viikonloppua kuukaudesta ja vähän miten sattuu loma-aikoina. Nytkin on siellä, ja tulee torstaina takaisin kotiin.

Vähän oon myös kateellinen sulle, että jaksat olla niin sinnikäs ettet osta testiä. :D Oli niin tai näin, niin toivottavasti tulos on teidän perheelle mieluinen.


Inala, aika hyvä teillä toi esikoinenko siis tietää että toivotte/yritätte vauvaa?:eek:
Juu, kaikki muksut tietää, mut esikoinen (teini) on se, joka on ihan innoissaan asiasta. :)
 
Tänään 20/28 (tai 24 kun ovis oli mielestäni aiemmin..)
Kerrankin kuukausi ettei oireita minkäänlaisia, ei edes kuviteltuja! Oviskin oli ilman limoja, joita yleensä siis tulvii monta päivää. Kivut oli kyllä tunnistettavissa!
Kipujen aikaan peittoja heiluteltiin mutta muuten oltu niin hiljaiseloa..eli eipä tiedä mitä tuleman pitää.. Eilen ja nyt aamulla kyllä pientä nippailua tuntuis ilmassa eli liekköhän menkkoja enteilee..
 
natusani kokeilkaapa laittaa isovanhemmille tuo esikoinen.. edes yhdeksi yöksi, niin oisko se hedelmällisempää ;) ei sitten tarvii stressaa sillä että esikoinen säheltää jalan juuressa. saisitte miehen kanssa rauhallisen tuokion. :heart:

bulla onnea matkaan, pidetään peukkuja :hug:

mulla selkää polttaa ihan riivatusti ... illalla alkoi, eikä mikään tunnu auttavan. nukuttu ei juuri lainkaan... ja mun hermotasapaino on äärimmillään. pinna keittää pienestäkin. hetkittäin on ihan ok mutta voi elämä sentään kun jotain menee hiukankin pieleen niin soppa on valmis. mies oli illallakin ihmeissään että mahdanko olla kovin vihainen.
mies raukkaa :( en mä yleensä ole tällainen ... sanonko mitä... ottaa sekin päähän kun ottaa päähän :D ota naisten elämästä sitten selkoa....
no mutta, menkat siis pitäis alkaa huomenna. taidan seota hiljakseen :D
 
Kiitos tsemppauksesta. Ihan hölmöä olla kuin maansa myynyt kun tosiaan yrityskerojakaan ei ole edes monta.. :D miten tämmönen kuumeilu saakin pään ihan pehmeeksi.

Natusani:n Miehen puheet kuulostaa niin tutuille. Meillä kans saattaa isäntä heittää ihan tyhmää läppää just tähän "projektiin" liittyen.. Onneks sentään tajuaa ja pahoittelee sammakoitaan.

++++tuulia kaikille kovasti!

Lomalle lompsahdin, ai että. Tosin kruunattiin eka päivä istumalla päivystyksessä, siis minä ja lapset. Kuopuksella taas korvatulehdus. : /
 
Pissittää, pissittää..tosin on tuo kahvikin maistunut..
En malttanut odotella ja ostin S-market halppistestin, herkkyys mitä lie..Pari tuntia panttasin ja sit tikutin.. Nega, kunnes hetken päästä (yliajalla varmaan?) himmeän himmeä haamu (tai viivan paikka). Jes, en ole ennen saanut edes viivan paikkaa joten aamua jännityksellä odottaen..saisiko haamun näkymään!
 
  • Tykkää
Reactions: fourth gift

Yhteistyössä