Voi sentään, miten jännää!

Tulin takaisin muutaman kuukauden tauon jälkeen, hei vaan :)

Nyt on vaan PAKKO avautua tästä jonnekin!!! :D

Tänään menossa kp30 (normaalisti "kiertoni" todella lyhyt ja epäsäännöllinen, vaihtelee 8-20 päivän välillä). Käytin e-pillereitä pari kuukautta kierron tasaamiseksi, mutta lopetin ne ikävien sivuvaikutusten vuoksi. Nyt sitten menkkoja ei näy eikä kuulu. Pahoinvointia, pissalla juoksemista, outoja hajuaistimuksia, jännä tunne alavatsalla. Raskaustestit heittää vaan negaa. Liekö vika testeissä (niitä halvimpia, PregCheck-liuskoja) vai olenkohan nyt vaan liian hätähousu :LOL:

Kolmas raskaus olisi kyseessä, jos nyt olisi tärpännyt. oireiden perusteella olen 85% varma, että raskaana ollaan (voin olla väärässä.....) mutta haluaisin nyt edes sen haalean plussan! Iik! Ajattelin, että ostan huomenna apteekin testin ja teen sen perjantaiaamuna.

Miten monta päivää muilla on ollut menkat myöhässä, että plussa on tullut? Jos 28 päivän "pillerikierron" mukaan lasketaan, mulla ne olisivat nyt pari päivää myöhässä.
 
Aika usein ja harmillisesti pelkkä pillereiden lopettaminen saa aikaan raskausoireita. Itselläni oli hyvin selkeet oireet ja negahan se oli ja olen tätä kuullut aika paljon muiltakin. Toki toivotaan ettei sulla sitten oliskaan siitä johtuvaa :)

Itsellä on plussat (3) näkynyt samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Neljäs toiveena :)

Apteekistestejä on paljon kehuttu, luotettavin tai ainakin helposti ymmärrettävin on clearbluen viikkonäyttö, sen mukaan joko olet tai et ole :) Huutiksesta näitä taitaa saada halvimmalla :)

Tsemppiä.
 
Moni on kehunut Pregcheckin testejä :)

Mulla myös aikanaan e-pillereiden lopettaminen sai aikaiseksi raskausoireet. Lisäksi pillereiden lopettmiasen jälkeen ovulaatiota ei välttämättä tule juuri silloin kp 14, vaan voi tulla myöhemminkin.

Toivotaan, että sulla kyse olisi raskaudesta :)
 
Pregcheckit on kyllä olleet todella luotettavia testejä, mutta jos niitä menkkoja ei pariin päivään näy niin varaa aika verikokeisiin. :)

Tietty itse kun lopetin pillerit, kierto oli ensin 35 päviää ja loppujen lopuksi se on tasoittunut 30 päivään. Mutta toivottavasti sun oireet olisi oikeita. :)
 
Kiitos kaikille vastauksista :hug:

Mulla ei ole vieläkään menkkoja. Kiertopäivä 34. Kävin torstaina labrassa muista syistä, otettiin samalla sitten myös raskaustesti pissasta. Negaa näytti. En tiedä, mitä pitäis ajatella. Jännittää... voikohan tässä nyt KUITENKIN olla kyse raskaudesta? Voihan jännien jännä. Ens viikolla testaan pari kertaa, jos edelleen loppuviikosta / seuraavan viikon alussa negaa näyttää eikä menkkoja näy, niin varaan sitten uutta aikaa labraan ja tällä kertaa esitän toiveen että katsoisivat verikokeesta.

Mulla ei ole kyllä KOSKAAN kierto ollut näin pitkä, vaikka miten olisin pillereitä popsinut ja lopettanut. Aina kierto ollu maksimissaan 28 vrk. Ikää minulla 26v.

:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Kp 35. Tein Apteekin oman raskaustestin. Negaa näytti. Tuskin tässä raskaana ollaan, nyt on joku muu vialla :(
Taas olin niin varma asiastani, kun vessaan menin testiä tekemään. Eilen illalla olin satavarma, että olen raskaana. Nyt tunnen itseni ihan hölmöksi.
 
Voihan se olla, että sulla on jostain syystä ovis ollut vaan myöhempään, siihenkin kun voi vaikuttaa niin monet ns. ulkopuolisetkin asiat. Mullakin on tullut tässä vuoden yrityksen aikana yksi ainut semmoinen kp35 kierto ja silloin tuntui olevan vaikka minkälaisia oireita mutta testit negaa ja menkatkin sitten alkoi jossain vaiheessa.
Toivotaan, että menkat sitten alkaisi pian jos ovat alkamassa, ettei tarvitse kituuttaa liian pitkään uuden kierron alkua odotellessa!
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Mulla meni pillereiden jälkeen kauan ennen ku ekat menkat alko (pillerit lopetin 22.11. ja ekat menkat 14.1.)
Sen jälkeen on tullut keskenmeno ja nyt viimeisin kierto oli tosi lyhyt (23 pvää) nyt sitten on piina viikot menossa.
 

Yhteistyössä