Voi ei ...RIMAKAUHU.

Siis, me ollaan miehen kanssa kuumeiltu pikku vitosesta tyyliin pari vuotta, tai en tiedä ollaanko kuumeiltu, lähinnä haaveiltu ja leikitelty ajatuksella. Tuossa syksyllä ajateltiin, että keväällä (2012) kierukka pois, ja nyt sitte tässä pari kuukautta ihan tiiviisti kuumeiltu ja odotettu kevättä ja ja ja...

Mut nyt mulle on iskeny rimakauhu, pelot vallanneet mielen ja sellain jännä ahdistus iskeny..Mä olen aivan ymmälläni mitä mulle on tapahtunu. Tosin mulla on näinä päivinä menkatki alkamassa, että se varmasti lisää näitä mun "oloja" ja nyt alkavien menkkojen aikana on tarkotus se kierukkakin ottaa. Onko muilla ollu tällästä "viime hetken" paniikkia???

Mies on ihan täpinöissään, mä en voi millään nyt alkaa perääntymään..vai voinko. Vähän mä vetäisin herneet nenään jos mies tekis nyt stopin (siis jos tilanne ois toisinpäin).

Voi ei... Kaipa tää ohi menee:O:ashamed:
 
Samat tunteet oli itsellä nyt kun nelosta haaveillaan... Itse kinusin neljättä pitkään ja lopulta mies suuttui..Rimakauhu iski, pari kuukautta "yritettiin" ja jännitys vain kasvoi..Hiukan ehkä ovista väistelinkin. Päädyin takas pillereihin ja puolitoista levyä niitä söinkin mut eipä sekään helpottanu, joten jätin taas pois. Nyt eka kuukausi pillereiden jälkeen menossa ja jotenkin sain pään kuriin. Toivotaan tärppiä muttei yrittämällä yritetä. Mieli rauhallisempi. Kyllä se siitä!
 
Jep, samat mietteet ja sama pinkka bullan kanssa :)

Mä olen neljättä kuumeillu useamman vuoden. (kuopus pian 3v) Pitkään ihan itsekseni miettien, kuinka ihanaa olisi saada vielä yksi. Kuinka ehkä erillaista se olisi kun nämä isommat jo leikkivät keskenään tosi paljon ja esikoinen eskarissa. Olisi ihana kokea vielä semmonenkin vauva arki.
No, kuume kasvoi ja miestäkin täyty ruveta lämmitteleen ajatukselle.. Siinä pohtiessa alkoi kuitenkin ahdistaa ajatus vielä unettomista öistä, keskimmäisellä oli paha koliikki, kolmannella korvakierre joka alkoi 3.5kk ikässä.. Pitäisikö taas jaksaa silmät ristissä arkea ahertaa? Eikö kolme ihan hyvä määrä ole? Miksi pitäisi taas alottaa alusta. Mutta sitten taas, onhan niistä ennekin selvitty, se vauva vuosi menee niin äkkiä.. Neljäs on siis tervetullut kuitenkin. Ja rimakauhusta selvitty. :)
 
Minä voin kanssa tänne todeta niinkun jo tossa siun kanssa jutskattiinkin että aivan kamala rimakauhu! Mutta aion kyllä selättää sen :kieh: Kaikki pelottaa, mutta jos ei toimi niin tulee varmasti kaduttamaan ettei uskaltanut..
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini

Yhteistyössä