+++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++

Lily OIKEIN PALJON ONNEA!!!!! :heart: :flower:

Molli ja Ana Tärppionnea sinne nyt ihan miljoonasti!!!! d:heart:b d:heart:b

Sf Pahoittelut tätsystä!! :( :hug:

Kp25...laskurien mukaan dpo8, vissii! :D Alamahaan sattuu ja on semmonen menkkaolo....mystistä! Raskautumiseen en silti usko, en sitte yhtään! :D Eiköhän se rouva Punainen sieltä kohta kurvaa kumminki!
 


Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



keskiviikko 25.4.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
jenni_noora..............38/28.............27v......1.lapsi......yk3
macy gray................33/30-34.........31v......2.lapsi...yk28(OI9)
Rulla-Katriina............26/28-30........33v.......2.lapsi.....yk5
Ansku83................25/30-31......28v.......1.lapsi......yk14/yv1,5
Sone*....................23/30...........28v..........3.lapsi......yk1
MolliMelooni.............21/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Ranskis...................21/??...............29v......2.lapsi.....yk1
Sopla.....................19/30-31...........31v.....1.lapsi.....yv2
Keltakukka...............16/22-27..........28v.....1.lapsi......yk10
Anastacija................15/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
aliisa10....................13/30-36.........28v......2.lapsi.....yk4
Tiuhti83..................13/26-32.........28v.......2.lapsi.....yk'10'
Toivoliini..................12/29-31..........34v......5.lapsi.....yk2
Lara_84...................7/25-28....................1.lapsi.....yk2
ÄitiliiniX5..................5/28-30.........29v......6.lapsi.....yk6
Sunflower11.............1/24-35...................3.lapsi....yk18
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....


Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue




PIINAILIJAT
macy gray...........dpo18
MolliMelooni.........dpo2
Anastacija...........dpo2







HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2




Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Voi SF :hug:

).( No nyt ainakin tuli tehtyä talletuksia, että siitä ei ainakaan voi olla kiinni jos ei tärppää :D Dpo-3, -1, 0 ja +1 päivinä. Sanoinkin miehelle, kun ei oikein olis meinannut eilen dpo+1 jaksaa, että tämän kun vielä jaksaa niin voi loppu kierron pitää itsellään spermansa :D Juu, meillähän ei tätä lasta tehdä..
 
Uusi rivi tuli:
macy gray................5/30-32.........32v......2.lapsi...yk29(OI10)

Kilpirauhaslääkitys aloitettu ja kontrollit sovittu pari kuukauden päähän. Fiilis on hyvä vaikka lääkitys mietityttääkin. Ajatukset ovat ristiriitaiset, mutta toivon silti apua tuosta. Katsellaan nyt rauhassa kesätauon loppuun alkaako raskaus ja mietitään sitten jatkoja. Mulla on sellainen tunne, että tämän myötä voisi onnistaakin. Pilvilinnoja en silti rakentele, sillä vasta kontrollien myötä ollaan viisaampia. Tässä tarvitaan nyt kärsivällisyyttä.

Olen ihan pihalla palstaelämästä. En ole vähään aikaan edes lueskellut. Ajattelin kuitenkin ilmoitella itsestäni ja ehkä lähiaikoina palaan kommentoimaankin. Tällä hetkellä on niin monta asiaa meneillään, että ei oikein malta istua koneella. Lapsella on leikkaus tulossa ja se varmaan jännittää minua eniten. :D Työkuvioitakin on menossa uusiksi aikaisemman tilanteen vuoksi ja se on aiheuttanut päänvaivaa. Kaikki on kuitenkin ok. Elämä jatkuu. Olen hengessä mukana, joten jokaiselle tarvittavat toivotukset. :wave:
 
Se ois taas aika alotella ovistikutukset. Nyt on jo kp 10. Menipä alkukierto nopsaan. Mulla on jäljellä enää 4 ovistikkua, enkä taida enempää tähän hätään ostaakkaan. Ensi kiertoon sitten, jos vielä tarvitaan. Olettekos te muut tehneet ovistestejä aamupissasta? Luin jostain ohjeesta, että pitäisi tehdä päiväpissasta kun sitä hormonia alkaa erittyä vasta heräämisen jälkeen. Onkohan sillä oikeesti niin merkitystä. Sit toinen juttu on, että kun pyrin juomaan aika paljon, jolloin myös pissattaa usein, niin tuntuu että pissa on liian "laihaa" eikä tämän vuoksi tule kunnon viivaa testiin. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Pahoittelut Sunflowerille :hug:
 
Lara: Mie juon ihan älyttömästi ja käyn pissalla ehkä tunnin välein, max. kaks tuntii... Yöllä ei kyl tartte käydä paisti loppukierrosta aika usein just ennen menkkoja. Niin ja en kyl saanu kunnon ovisplussaa...
 
Lara: Riippuu testistä. Joissain testeissä ei ole väliä ajalla, esim. pregchech ja cb:n digi. Ite oon aamusin saattanut tehdä, mutta sillon olen tehnyt niin että kun mies herää viiden aikoihin töihin niin oon käynyt lirauttamassa ja sitten kun oon ite noussut lopullisesti ylös niin sitten vasta siihen pissiin testannut. Se on siinä välissä kerennyt olla pari tuntia rakossa. Itekkin pyrin juomaan vettä aika paljon, joten jos illalla testaan niin käyn pissillä ja olen pari tuntia juomatta. Viimeks sain testiin aamulla melkein plussan, mutta iltaa kohden tuli semmoisia kipuja että piti uusiksi testata. Vasta se illan testi oli plussa. Että mulla ainakin on ollut plussia niin illassa kuin aamussakin, alkuun teinkin testit aina iltaisin.

).( Aika matelee. Yritän olla stressaamatta ja keksiä muuta ajateltavaa, mutta silti päädyn aina näille foorumeille :D
 
Mua niin ärrrrrrsyttää..kp 15 ja peittoja ei olla heiluteltu yhtää.. Että turha varmaan on kahta viivaa odotella parin viikon päästä|O. On vaan jotenki ollu niin väsy ja aikataulut niin eriävät, läpätään tossa ovella kun toinen tulee ja toinen lähtee.. TÄNÄÄN ajattelin ottaa väkisin ton miehen:D. Koska uskon että ois mahis vielä.

Oviksesta ei kyllä merkkiäkään..

Että sellasta,
 

Yhteistyössä