40+ so what wol.13

Mukavaista päivää täältähin!:flower:

Meitin poikanen läksi kahdeksi yötä Nilsiään leirille.:)
..ja ihan yksin, ei olunna ketään tuttua kaveria lähdössä mukaan - miun reipas&rakas pien:heart:


Esteri1:hug:
..olen ihan varma, että yritystä siulla masukassa oli.:)..nyt vain kovasti toivotaan että kesä, lämpö ja rentoilu tekevät tehtävänsä ja pylläri ylättää siut.:heart:

Marza - nyt lemmiskelyjä kovasti:wave:tuo kanamunalimailu on just se paras aika talletella!
..siimahännät elävät siinä happamuudessa pidempään ja uivat paremmin -tämä on ihan tosi!:)

Talvi ja Fiialiia - oletteko dippaileet?=)

Mie höperehin tilaamaan 4 testiä lisää ja niistä enää 1 jäljellä..nyt olis mahdollinen dpo9..
Laittelin "viivanpaikka" kuvia eilen pari Hätähouisuiten pinoonhin..

Pitäisköhän se viimonen dipata nyt?..vai vasta perjantaina..olen lähdössä silloin illasta viihteelle hieman.;)



No, dippansin nyt tänään kumminhin..
Tässä siis tämän päivän kuvatukseni - tulkitsemisjalla n. 5min kohdilla..

..ja sitten reilummin tulkitsemisajan jälkeen..olisko jotain 30-40min?..


..jotahin punertavaa, ei selkeää kumminkaan..ja kuten tuonne hätäpöksyisten pinoonhin jo kirjoittelein - en nyt enää jaksa uskoa minua pyllärin yllättävän..
 
Viimeksi muokattu:
Päivää Ihunat!

On tää kamalaa kun nettiyhteys pätkii täällä puskassa niin,jotta ollaan oltu aivan pimennossa. Nytkin hidas kun kastemato saharassa,mutta jotenkin vaan on pärjättävä. Kohta kiukkunen soitto operaattorille kun ei pääse olkkariin :mad:

Esterille :hug: voimia uuteen kiertoon! Häntä pystyyn ja etiäpäin.

Täällä ei sitten mitään tuntemuksia. Kuten täällä puhetta olikin niin juuri sitä "tylsää" aikaa odotella :| Enkä vielä ole dippaillu kun ei kuulu tapoihin :LOL: ennen kun on täti myöhässä. Just joo, sain kuitenkin ovistestien kylkiäisinä parit r-testiliuskat, joten aivan varmasti ne tällä kertaa aion dipata :kieh:. Odottelen nyt kuitenkin varmaankin viikonloppuun kun eipä se varmasti mitään näyttäisi vielä näin varhain. Ja jos täti oloa pukkaa taasen pari päivää ennen niitten tuloa ni sittenhän se on siinä, ne on tuttujakin tutumpia tunteita :(

Vaan kaikille piakkoin yhtä upeita viivasia kun Äiskälle! :whistle: puuuuh,punaväriä.

Äiskä taitaa meillä olla noita samanlaisia ajatuksia taloudellisesta pärjäämisestä,vaikka kuinka oikeesti tietää,että sen pikkuisen haluaa. Luotetaan,että elämä kantaa! :hug:

Ja arvatkaas, minäkin olen ottanut muutaman työpäivän ihan lennosta,että saa vähän leivänpäälle laitettavaa. Mies huolehtii lasten hoidon niin voi vähän viikonloppuisin keikkailla. Ihan ok ja toooosi jännä taas palata vauvautumisen jälkeen työhön, ja kun ei ole sitä vakipaikkaa niin vieraaseen paikkaan. mutta huumorilla ja tarttee koettaa olla suopea ittelleen kun ei VOI kaikkea heti osata ja tietää. Se vaan on niiiiiin vaikeeta mulle, kun aina tarttis 110 lasissa pystyä! Ihme vanha suorittaja, koskahan sitä oppis välil menemään siitä mistä aita on matalin? :headwall:

Katselin pienimmäisen :heart: ultrakuvia..... voi nyyh :'(

Ihanaa iltaa kaikille! :heart:
 
Mur-mur Mie näin jo noissa edellisissä kuvissa tuollaisen hailukan punaisen viivasen :heart: Voi kunpa se sais huomenna vahvistusta :kiss:

Talvi nuo kylkiäiset on sitten mukavia :D Ne voi käytellä ihan liian aikasin tuntematta minkäänlaista häpiää :heart:

Taitaapi olla tiedossa jälleen kierto, missä tietää että on nainen :mad: Koko ajan jotain... tai voihan se olla suolistokin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Oikein paljon onnea äiskä! :kiss: Ja pahoittelut neganneille, erityisesti Esterille, kun ollaan menty melkein samssa tahdissa. Mur-murille ovat peukut pystyssä.

Itse olen just kotiutunut monen päivän reissulta, jolla ei ollut käytettävissä nettiä. Tänään on minulla sitten kp2, joten näillä mennää etiäpäin.

Nyt taidan painua pehkuihin - väsyttävää tuo reissaaminen, etenkin kun ei ollut mikään lomareissu.

Oikein mukavaa viikon jatkoa teille olkkarilaiset!
 
äiskä:heart:


ON..huh huh, huonoa oloista alkoi pukata ja outoa viiltelyä oikealla puolen munasarjoissa:$..siis t o d e l l a huonoa oloista-käääääks..voiko tarkoittaa?..woe woe..:rolleyes:
..huomenna Posti Pate tuo sitten muutaman testin lisää..jännittää kyllä:whistle:
Voi mur-mur voisko oisko siullakin ihunainen nyt sitä :kiss::heart:

miullakin luultavasti kiinnityksen aikaan pukkas pahaa oloa ja viiltävää kipuilua alavatsalla,,, ja siitä n. reilun vuorokauden päästä rupes sitten r-testi haamuilee :D

Iiiikkk!!! jännityksellä oottelen sinun huomisia ja ylihuomisia testilöitä :popcorn:
 


Torstai 13.06.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

memmu05 (40)...............kp ?/?................yk 1
Esteri1 (39)....................kp 2/28..............yk 9
PippuriPiia-70 (42)...........kp 14/26-28...........yk 6?
Oliivitar (42)...................kp 22/26-29...........yk 6
Marza (43).....................kp 16/30................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 20/25-28.............yk 4
Minttu71 (41).................kp 32/30.................yk 6
Mamma vaan (41)...........kp 17/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)...................kp 3/27-30............yk ?
Justiina (40)...................kp 50/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39)........kp 18/27-28.............yk 3
Morticia (44).................kp 15/29-35..............yk ?
Wienna (41)..................kp 40/?....................yk ?



Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 4
Onnenmurunen (39)....dpo 6
Talvi-74 (39).......dpo 9








Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13........yk 7 (varovasti)






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8
Tepias (42)................kp?/26-29.......yk10





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ilmoittautuu uusi 40+ vauvahaaveilija. :) Elämä on suunnitellut minun kohdallani kuviot siten, että vasta nyt olen yrittämässä ensimmäistäni. E-pillerit jätin pois parisen viikkoa sitten ja toiveet raskautumiseen ovat toooooooodella suuret. Yritän kuitenkin olla realistinen. Ei tässä olla enää parhaassa mahdollisessa hedelmällisyysiässä, ja muutenkin luulisin että e-pillereidenkin vaikutus vielä tovin saattaa kestää. On kyllä ihana tämä tällainen 40+ foorumi, missä saa olla ikäistensä vauvahaaveilijoiden ja äityleiden kanssa ajatuksiaan jakamassa. :)
 
Sydämellisesti tervetuloa memmu05! :)
Täällä tosiaan iloitaan toisten onnistumisista ja tsemppaillaan niissä elämän kurjemmissakin käänteissä! Aivan ihania ihmisiä olkkari täynnä, jotka kaiken lisäksi jakavat saman haaveen... :heart:

Mä sain yhytettyä ukkokullan illalla talletteluun, pitäis mennä aikalailla kohdilleen, kun tuo kierto on nyt ollut sen 28 vuorokautta. Viikonloppu ollaankin kahdelleen, kun lapset isosiskollaan kyläilemässä, jos vaikka varmuuden vuoksi vielä pistäis "pökköä pesään"! :D Ja sitten taas jännitellään, kyttäillään oireita ja toivotaan. ;)
 
Huomenia!... tai taitaa olla jo päivää =) Heräsimme vasta tunti sitten! :ashamed:
Taitaa olla loma!

Ja komppaan heti Marzaa =) Elämä ihana! Äiskä

Tervetuloa Memmu Ihanaa saada joukkoon uusia kuumeilijoita, täältä olkkarista onkin väki vähentynyt ihanien uutisten kera Joten siulle kovasti heti alkuun toivottelen tärpikästä kesää!

Fiialiia Eih... sinnekin :'( :hug:

Mur-muriiii :wave:

PippuriPiia hienoa hienoa!! Hyppäätkö piinailijoihin?

Mulla on aikas outo tunnelma... Haluaisin vain käpertyä itseeni ja jättää koko touhun kesken :confused: Kuuluukohan tämä tylsiin alkupiinapäiviin vai pelkoon jos ei pieni haluakkaan tulla enää meille Ja miun piti niin ulkoistaa itseni kyttäilystä :D Solis dpo4 :heart:

Ai niin Talvi.... Hih! Jokos kylkiäinen pääsi töihin?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset tervetulotoivotuksista. :)

Täällä ilmeisesti aika moni raskaustoiveinen käyttää ovulaatiotestejä? Miehen kanssa mietittiin, että jos vain luotettaisiin siihen että tärppi käy muutoinkin, mutta toisaalta nuo testit saattaisivat kyllä auttaa asiaa. Ja minä kyllä tahtoisin plussata mahdollisimman pian. Tosi malttamaton olo. Miehellä on entisestä avioliitosta kaksi lasta, jotka ovat meillä joka toinen viikonloppu, ja varsinkin silloin aina korostuu se kuinka paljon minä omaa lasta kaipaisin. Tähän yrittämisvaiheeseen päästiin vähän mutkien kautta, kun piti rukata lääkitys sikiöturvalliseksi. Joskus taannoin olin siinä luulossa ettei minusta sairauden/lääkityksen takia ikinä voi äitiä tulla, mutta tässä sitä nyt kuitenkin lopulta ollaan yritysvaiheessa. :) En olisi vielä pari vuotta sitten uskonut. :)

Eikö niin, että tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. :D Siispä kysyn, että kuinkahan tärkeää mahtaisi olla se että seksin jälkeen köllöttelee jalat pystyssä, vai onko ihan sama vaikka menisi suoraa päätä pesulle? Ja jos pitää varmistaa että "tavara" pääsee perille, niin kauanko pitäisi kölliä?
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Eikö niin, että tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Siispä kysyn, että kuinkahan tärkeää mahtaisi olla se että seksin jälkeen köllöttelee jalat pystyssä, vai onko ihan sama vaikka menisi suoraa päätä pesulle? Ja jos pitää varmistaa että "tavara" pääsee perille, niin kauanko pitäisi kölliä?

Juuri näin memmu05 - kaikkea saa kysellä ja mieluusti vastailemme tietotaitomme mukaan!=)

..ja mitä tulee tuohin kysymykseesi: ei tartte jäädä köllimään(ellei halua)ja jalkoja pitää taivasta kohden - simot ui tosi vikkelään ejakulaation jälkeen kohdunkaulan suulle ja siitä sisään.:)

Noista ovistesteistä..voithan alkuun mennä ihan "tuntemusten" mukaan..mutta jos ei oikein osaa tunnistaa ovistuntemuksiaan, kannatan O-testien käyttöä.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: memmu05
Tässä dippaukseni iltapäivältä tulkitsemisajalla..

..testinä 10mIU/ml liuska..eipä siinä mitään näy luonnossa ja kontrastia säätämälläkään ei mitään selkeää..tänään siis luulen olevan dpo10..
Vuodon pitäisi alkaa huomenna..jos taas ovis oli vasta Kp21/3.6 - vasta 16.6 maanantaina.

Kahellaan..
 
Hei memmu05 ja kiva että löysit tiesi tähän pinoon :D
Lämpimästi tervetuloa :heart:
vaikkakin miulla näyttää siltä että kohta poistun täältä kokonaa odottajiin :D

Oliivitar miullakin oli ihan samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla viime ja tässä kierrossa piinapäivillä että haluun jättää koko touhun kesken ja nyt minulla tulos tämä :D,,, joskos enteilis sinullekkin ihanainen jotain hyvää :kiss::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Iltaa Ihanat!

Tervetuloa Memmu Täällä on sitten mukavata! =)

Ja kiitos kysymästä Oliivitar kylkiäinen poltteli vaikken halunnut sitä vielä.... Mutta jokin PAKOTTI mut pissimään kippoon ja dippidippi. Hölmöä, aivan liian hölmöä. Eihän siellä mitään ollut, ei muuta kuin kontrolli viiva ihanan punaisena. Ja sitten punaisena mun pää,ihan vaan siksi kun olin niiiiiin pölkky. :headwall: Ja kuinkas sitten heti alkoi masussa nipistellä ja tulla täti tuntemuksia :mad: Jos ne nyt sitten ohi menee niin dippaan sitten vasta maanantaina. Paraskin sanoja :kieh:

Iltojen jatkoja ja olkaahan muutkin nyt yhtä pöhköjä,etten ihan yksin :ashamed:

:heart: :wave:
 
Voi ihuna Talvi, pöhköhän se täälläkin :D Maanantaina dpo8 ja dippaan...varmasti jo aiemmin :LOL:

Kuuleppas, jos ne siun tuntemukset tässä vaiheessa olisivatkin kiinnittymisestä johtuvia :heart: Ja hölmöä tai ei Tervetuloa piinailijoihin oikein olan takaa ... ja aikaa on...

Äiskä :kiss: Kiitos!

Mur-mur Kyllä tuossa jotain näkyypi... Onko siulla tuntemuksia, oletko mittaillut lämpöjä =)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä minä taas pitkästä aikaa... uusiakin on tullut kuumeilemaan ainakin Memmu05 tervetuloa. meikä alkaa olla samoilla fiiliksillä kuin Mafinkatuossa taannoin... mun on vaan NIIN vaikea sopeutua ajatukseen ja tulevaisuuteen lapsettomana... Täällä mennään nyt kp 33... Se ois ihme, mikäli olisin raskaana...
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
huomenta ja tervetuloa memmu ihana totta vie saada uusiakin mukaan ja oikeesti tulee ikävä aina jos joku plussaa ja vaihtaa ketjua ja toivonkin että aina kävisi kuulumisia kertoilemassa.
tänään piti illalla miehen kera ulkona istua ja kuunnella ylex parasta ennen alkaa aina perjantaisin klo 20.00 se on meitin rutiini perjantaisin niin eikös tuo sadetta lupaillu koko illaksi.no miestä ei sade oo koskaan haitannu ja tuolla nuotiolla istuu mankka jemmassa ja jytä soi...ihana mies
mulla aamusta poikani villen tiimoilta perheneuvolapalaveri kun se koulunkäynti ollu mitä on ja nyt siirtyy tuohon pihakouluun mikä on talomme edessä josko auttas asiaa.
ex kävi illalla hakeen pojan sinne yökylään ja sanoin että muista aamulla se perheneuvola ja ex sano että kaikkea jonninjoutavaa ihan turhanpäiväsiä juttuja!!!
ai että otti mua pähän sanoin mun miehelle kun ne pakkas exän autoon meidän toista uima allasta niin että aika pökästi on kun nuin aattelee.
no se siitä mutta pitäs kopeentua itekkin aamusta siis liikkeelle ja apteekkiin paniikkihäiriölääkkeet hakeen kun alkaa olla lopuillaan nekin.
sitten jos sitä jotakin nannaa illaksi ostelis kummiskin jos se ilma vaan näyttää tolle ja arska mölly taivaalla heräiskin :whistle:
 

Yhteistyössä