Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

AdaIllusia kyllä siinä hailu näkyy. Olikos sullakin Sofi one stepit? On meinaan niin aikaset dpot dpo5 että mahtaako olla kiinnittyminenkään tapahtunut? Mun testit kanssa ollut Sofeja. Nyt tuli fiilis että antaako ne aina noita hailuja? Sanokaas joku kokemuksia! Toivotaan että lähtisi tummenemaan sinullakin! :heart: =)
 
Välli Sofi One Stepit mullakin ja ne kahdessa päivässä jo kaikki dippailin. Viime kierrossa lopussa niin ihmeellisiä oireita, että tilasin kymmenen kympillä. Mies ei tykännyt hyvää ja nyt varmaan vielä pahempi kun sanoin tänään että tilasin parempia testejä, väitin että joku oli ollut 2kk raskaana kun Sofilla oli testannut. Ja mies uskoo kaiken. Voi ei. :LOL: Mutta ihana kuulla, että joku muukin saattaisi nähdä siinä hailukoiden hailukan! Toivotaan että meidän testit on oikeessa. :heart:
 
AdaIllusia kyllä mäkin siinä jotain näen. On vaan aika aikasta testata. :) oon kyllä itsekkin himotestaajana aloittanut testailun ajoissa. Tuliko tuo testiajalla?
Itse testasin tänään davidilla. Lääkäri sai minut innostumaan jos olisinkin jo raskaana, sanoi että limakalvoni paksuus viittaisi siihen. Jos tämä pitäisi paikkaansa, niin olis dpo 11. Se mikä,nyt mietityttää on, että testiajalla näin jo häivähdyksen viivasta ja kun testi kuivui näin sen vieläkin. Se vaan että se vahvistui kun testiajasta oli kulunut jo puolisen tuntia... TIEDÄN, ÄLÄ LUOTA TESTIAJAN JÄLKEEN ENÄÄ TULOKSEEN! Eli ei tarvitse saarnata siitä. :) se vaan kun se oli haalea jo testiajalla. Mitäs mieltä ootte? Voiko se tummua vasta myöhemmin?
 
Hei jollakulla teistä on varmaan kokemusta niistä Pregchekin liuskatesteistä? Mä ostin tänään paketin niitä kun halusin päästä halvalla :D Kyselisinkin, että onko niillä mitään toivoa testailla ennen kierron loppua vai onko parasta vaan odottaa sinne asti että menkat on myöhässä? Mulla tänään kp 25 ja eilen aamulla testattu se tännekin linkitetty haamu ja tänään pikkuisen vahvempi haamu taas aamupissasta. Olen vain niin hitsin malttamaton :D

Heilanga Mulla ainakin eilinen ja tän aamuset testit tummeni testiajan jälkeen kun testi oli kuivunut. Testiajalla piirtyi haalea haamu jotai ei tarvinnut käännellä sitä nähdäkseen ja kuivuttuaan tosiaan vieläkin selkeämpi :) Edelleen niitä käynyt kurkkimassa huvin vuoksi vaikka testauksesta kohta 12h xD
 
Viimeksi muokattu:
Miulla pelkkää hyvää sanottavaa PregChekin liuskoista. Ikinä ei haamua tullu, ennenkun sitten kun sen pitikin. Apteekin omien kanssa yhtä hyviä, mut halvempia..
Suosittelen niitä. Ja näkyy haamutkin ajoissa, jos haluaa olla himotestaaja ja saada viivat näkyviin heti.. =)
 
  • Tykkää
Reactions: pupup
Hei kaikille!

Nyt viimeinkin tämäkin nainen uskaltautui rekisteröityä kaksplussaan. Ehkä tämä kuumeilu on nyt sitten virallista.

Oon kattelu teijän haamuviivoja ja ollut niin onnellinen teidän kaikkien puolesta. Nyt ehkä onnistaa minuakin, kunnollista kuvaa en vain saanut otettua. :LOL:

Dpo7 meneillään ja viivanpaikka tai hailukan hailukka haamu tulee testiin. Tiedän että ihan liian aikaista ja siksi hätähousuihin tulinkin. Mies ei vauvaa haluaisi vielä, mutta minusta aika voisi olla hyvä. Valmistun keväällä ja sitten vaan töiden hakuun (tänään itseasiassa pistin jo useammankin hakemuksen menemään). Miehellä jo todella hyvä työ, hän vain ei halua yksinään elättää minua ja vauvaa (nyt elättää jo minua. Hups!).

Sofi One Step oli käytössä. Kahden päivän aikana olen käyttänyt seitsemän (?!?!?!) testiä. Kyllä se vaan taitaa selkeämmin vaan näkyä se kuviteltu tai olemassa oleva viiva. Ehkäisyrenkaan käyttö loppui syyskuussa päänsärkykierteen vuoksi ja kumi ollut käytössä siitä saakka. Mutta niin siinä vaan kävi että oviksen aikoihin olin tarpeeksi viettelevä tilanteessa jossa kumia ei ollut saatavilla, että mies lankesi. Varmaan olisi lopahtanut siihen jos oviksesta olisi tiennyt. Peruslogiikalla olisi kyllä itsekin tajunnut että taitaa olla juuri se aika meneillään, mutta eipä tuo minua haittaa. :kiss:

Voi toivontoivontoivon niin tuota "vahinkoa" (6-vuotiaasta asti vauvakuumeillut!) meille. :heart:

Plussa tuulia teille kaikille! Toivottavasti tännekin!
Tarkkaanhan ei koskaan voi sitä munasolun kiinnittymistä tietää..se tapahtuu välillä 3-8vrk..jos siulla kiinnittyminen tapahtunut nopsaan, siitä kiinnittymisestä 2vrk sisään, herkkä testi(10mIU/ml)hyvinkin voi bongata haamujen haamun.:heart:
(olen ulkolaisilta sivustoilta lukenut, että aikaisintaan 2vrk:n kuluttua kiinnittymisestä, on mahdollista tämä näkyä testissä)

toivotaan..toivotaan:heart:

 
Viimeksi muokattu:
Välli Sofi One Stepit mullakin ja ne kahdessa päivässä jo kaikki dippailin. Viime kierrossa lopussa niin ihmeellisiä oireita, että tilasin kymmenen kympillä. Mies ei tykännyt hyvää ja nyt varmaan vielä pahempi kun sanoin tänään että tilasin parempia testejä, väitin että joku oli ollut 2kk raskaana kun Sofilla oli testannut. Ja mies uskoo kaiken. Voi ei. :LOL: Mutta ihana kuulla, että joku muukin saattaisi nähdä siinä hailukoiden hailukan! Toivotaan että meidän testit on oikeessa. :heart:
Voi noita miehiä..helppo "ällyyttää"..välistä:LOL:
 
AdaIllusia kyllä mäkin siinä jotain näen. On vaan aika aikasta testata. :) oon kyllä itsekkin himotestaajana aloittanut testailun ajoissa. Tuliko tuo testiajalla?
Itse testasin tänään davidilla. Lääkäri sai minut innostumaan jos olisinkin jo raskaana, sanoi että limakalvoni paksuus viittaisi siihen. Jos tämä pitäisi paikkaansa, niin olis dpo 11. Se mikä,nyt mietityttää on, että testiajalla näin jo häivähdyksen viivasta ja kun testi kuivui näin sen vieläkin. Se vaan että se vahvistui kun testiajasta oli kulunut jo puolisen tuntia... TIEDÄN, ÄLÄ LUOTA TESTIAJAN JÄLKEEN ENÄÄ TULOKSEEN! Eli ei tarvitse saarnata siitä. :) se vaan kun se oli haalea jo testiajalla. Mitäs mieltä ootte? Voiko se tummua vasta myöhemmin?
Kyllä voi kuivuessaan vahvistua..vaikka ei oikiasti plussaksi luettaiskaan.
..HCG-hormonia vasta niin pikkasen, että testi ei sitä näytä testiajalla..mut-ta..jos varman päälle haluaa pelata - tulkitsee testin testiajan sisään.


Halutaan nähdä kuvaaaaaaaa!!!;)

Plussatuulia.:heart:

 
Viimeksi muokattu:
Hei jollakulla teistä on varmaan kokemusta niistä Pregchekin liuskatesteistä? Mä ostin tänään paketin niitä kun halusin päästä halvalla :D Kyselisinkin, että onko niillä mitään toivoa testailla ennen kierron loppua vai onko parasta vaan odottaa sinne asti että menkat on myöhässä? Mulla tänään kp 25 ja eilen aamulla testattu se tännekin linkitetty haamu ja tänään pikkuisen vahvempi haamu taas aamupissasta. Olen vain niin hitsin malttamaton :D

Heilanga Mulla ainakin eilinen ja tän aamuset testit tummeni testiajan jälkeen kun testi oli kuivunut. Testiajalla piirtyi haalea haamu jotai ei tarvinnut käännellä sitä nähdäkseen ja kuivuttuaan tosiaan vieläkin selkeämpi :) Edelleen niitä käynyt kurkkimassa huvin vuoksi vaikka testauksesta kohta 12h xD
Toki voi dippailla ennen, kuin menkatkaan myöhässä..testit ovat nykyään niin herkkiä, että näyttävät tärpin parhaillaan jopa 7vrk ennen kierron loppua.
..onko sitten järkevää dippailla aikaiseen..se toinen juttu:confused:..noita aikaisia keskenmenoja sattuu aika paljon: testit näyttää ennen kierron loppua plussaa..ja ei siitä sitten enää vahvistukkaan kierron loppua kohden, haalenee pois..ja vuoto voi alkaa hieman viiveellä.

Mikäli tuon muistaa - testailla voi, se on parhaillaan jännääkin:)..jatkuessaan vuosia, ei sitten enää.
 
*mur-mur* Näetkö todella myös?? Ihanaa, kumpa alkaisi vahvistumaan. Toivoa siis on vaikka jo dpolla 11-12 mennään? Oletpas ihana kun jaksat täällä kannustaa ja piristää päivää! :hug::heart::flower:
 
Välli - kyllä miun näytöllä aavistus punertavaa testiiviivasta näkyy:heart:..vaikka välistä miullahin on ne vaa.punaiset prillit silmillä - näkyy kaikissa tetsissä jokin asteinen toinen viivanen..:D

..ja ei dpo11-12 tartte mitään vahvaa vielä näkyäkkään, sekin on ihan siitä omasta HCG:n noususta kiinni - toisilla nousee nopsaan, toisilla hieman pidempään menee vahvemman viivan samisessa näkyviin..toivotaan parasta - vahventumista.:heart:

..mutta tuossa viimeisimmässä laittamassasi kuvassa, sen näen paremmin kuin ekassa, vaikka kuva onkin huonolaatunen - kamerakännylläkö otettu?
 
*mur-mur* kyllä, puhelimella napsin.. Koitan malttaa huomisen olla testaamatta ja odotella aukeisko hanat! Perhesuunnittelujen sivut johon laitetaan kolmet edelliset kuukaudet, antaa menkkojen alkamispäiväksi maanantain kun taas Womanlog sovellus iPhonessa perjantain. Ja itsekkin kyllä laskeskelin perjantaille alkamispäivän. Ovis oli ilmeisesti kp17-18. Tätä mieltä gyne oli =) Kiitos kun viitsit tihrustella kuviani! :heart:
 
Tänään aamulla sain sillä Pregcheckin liuskatestillä tämmösen Aijaa.com - 11886666 , livenä järkyttävän selvä viiva xD

Olen siis nyt kolmena aamuna peräkkäin testannut ja viiva on selkeästi vahvistunut, itseasiassa paljonkin selkeämpi eilisestä mutta testikin on kyllä eri. Menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna, mutta voi olla ettei nyt sitten alal :whistle: =)
 
ViiruP Tein eilen iltapissaan (Juoksin kyllä kokoajan pissalla juotuani paljon pepsiä, eli suht laimee oli..) PC-testin. Testiajan jälkeen vasta tuli just ja just erottuva viivanpaikka/haamu. Eli en sitten tiedä mitä meinaa.. :'(

pupup onnea plussasta!! :flower::heart:
 
Hei ihunaiset hätäpöksyt!:wave:
Täällä vanha kananen heräsi talviuniltaan aivan höperehtimään..kuumeilemaan..:ashamed:
..vain tämä kierto ja sitten taas nohevoidun normi eloon.:)

Näkyykö muuta, kuin 1 viivanen, testinä Sofi One Step 10mIU/ml..nyt dpo9..
Dippaus testiajalla..

n. 40min

..aamupäivän dippaus, kuvattu 1h dippauksesta..


..oireita ei mitään..hieman väsyttää ja päätä on särkenyt parina päivänä, jopa migreenikohtauksenhin iski:$..dpo4-6 oli paljonhin masulla ja hävyllä tuntemuksia - loppuivat sitten kuin seinään.

Vanhat konkarit - ja uudetkin saa, nyt silmät kierossa siristellä, väännellä ja käännellä näyttöjään - kiitos kaunis jo edeltä kommenteistanne.:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Haamuilee, vahvistumisia sinne! :heart:

Mun on nyt sitten pakko laittaa taas kuvaa, testasin äsken haaleammasta iltapissasta PC 25mIU.
Luonnossa näkyy haamunen joka tuli 1 min testin teosta.. Eilisessä PC:ssä ei näkynyt pahemmin mitään eli vahvistunut on nyt vähän. Sanokaa mielipiteitä, vai ollaanko vaan miehen kanssa liian hulluja kuumeessamme! :whistle::stick: :(
Aijaa.com - 11889570
 
mur-mur minäkin nään haaleen punertavan viivan keskimmäisessä kuvassa! Oi olispa sitä ittiään ja vahvistuisi plussaksi saakka! <3

Vällillä näkyy ensimmäistä kertaa haamuviivanen mun silmään! :) Etköhän sinä ole kuule raskaana! Ja tuo kuumeilun hulluus..se on tuttua se. ;)
 

Yhteistyössä