Kaksikymppiset toiveilijat 2014



KESKIVIIKKO 1.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll.......................kp62/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp44/?..............24v...........yk15...........1.lapsi
Neitiina19.............kp41/29-37........20v...........yk16...........1.lapsi

Kp 21-30


Ellukana...............kp30/28.............24v..........yk2............1.lapsi
viltsu92................kp25/27.............21v..........yk2............1.lapsi

Kp 11->20


peikkotytsy..........kp18/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp18/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp16/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp16/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp16/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp13/?................22v...........yk1............1.lapsi
Yztlas..................kp13/26-27..........20v...........yk6............1.lapsi

Kp 1-10


Sahrai..................kp9/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi
Tuuuli+.................kp2/35............?..............yk?............1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v.........yk1............1.lapsi
PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritang513.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Onnea kaikki jotka plussasitte viime vuoden puolella. :)

Oon nyt ite niin sekavilla fiiliksillä ollu. Olo on, että tekis mieli hakea testi. Mutta kaiken tän elämäntilanteen muutosten takia en nyt kyllä toivoisi että vielä plussaa tulis. Tai toivon, mut...
Meillä ei se vesivahinko asia oo edenny mitenkää. Ei oo voitu aloittaa korjaamista kun ei tiedetä meneekö myyjän vastuulle. Kuukausi menny ihan hukkaan. Koko touhu on iha suoraan sanottuna p*rseestä. Sit nää kaikki pyhäpäivät sotkee ettei voi hoitaa mitään asioita. Kaiken huipuksi varmistu, että mies joutuu lähteä armeijaan. Yritettii saada se tähä lähelle tai siirtää alootusta, mutta paskat. Mitä tua valtio mistään mitään piittaa. Koko armeija on yhtä pelleilyä. ARGH. Ketuttaa. Jään siis yksin hoitelee asioita tänne, ku mies maanantaina lähtee. Ymmärrätte varmaan, miks en oo halunnu testiä lähteä hakee. Enkä oo miehelle puhunu oireista mitään ku sitä masentaa toi armeijaan lähtöki ihan tarpeeks. Ja sit toisaalta se odottaa vauvaa jo niin kovasti että tulis nii iso pettymys jos ei tää nyt tarkoittaiskaa plussaa. Melkoinen vuodatus, mutta ku ärsyttää! :/

Plussatuulia ja taikaa tulevalle vuodelle! :)
 
Surullista, peikkotytsy. PALJON jaksamista sulle ja teille.:hug:

Jotenkin aivan ihanaa että saa aloittaa puhtaalta ketjulta 2014 niinsanotusti.
Ikävät uutset on, että Mulle voi murheen murtamana päivittää KP 3.. menkat siis tulivat n. viikon myöhässä "kiertopäivänä" huikea 40 ja harmittaa ihan pirusti.

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille ja uusia plussia kehiin 2014 vuoden aikana. Harkitsin jo ehkäisylaastarin aloittamista sillä tuntuu että joko on varma ehkäisy ettei tarvitse jännätä onko tärpännyt vai ei TAI sitten jatketaan tjottailua [mikä kyllä syö mieltä mikä taas ei ole hyväksi Meille, olen kuitenkin aloittanut liikunnan ja toivon sen auttavan + vieläkin parempi ruokavalio ]. :O Puhuin äitini kanssa ja hän kertoi että hänellä itsellään oli yksi selkeä keskenmeno ennen kuin sai 3 tyttöä ongelmitta. Lisäksi hän kertoi että hänen kiertonsa on aina heitellyt miten sattuu ja PMS on tuttua juttua, lieneekö periytyneet! :attn: siltä tuntuu.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja pysytään hyvinä, kai sitä jaksaa kun on muuten asiat ihan ok.
ainiin: olen testannut viimeisen viikon aikana 4 kertaa raskautta mutta negaa on tullut,
ovistakin tikutin kahdesti huvikseni ja tulokseksi on tulleet haaleat haamut.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Täälläkin meni joulu rauhallisesti molempien perheiden kanssa oleskellessa. Uusi vuosikin tuli otettua vastaan rennosti mökillä. Uimaankin vielä pääsi (tai pulahtamaan) mikä on aika harvinaista tähän aikaan :D
Fritang Mä en uudenvuoden lupauksia laatinut tälle vuodelle muutakun ett pyrin lopettamaan turhan stressin.. :D
En haluaisi tikutella oviksiakaan koska sit vasta stressaantuukin mutta kun tuntuu etten edes ovuloi niin kait se on pakko ottaa selille. :p

Onnea tosiaan kaikille plussanneille ja nyt toivotaan että loputkin ketjulaiset plusssaisivat tän vuoden aikana. <3 <3
 
Viltsu92, onnea onnea! Kuinka ihanaa :)

Mä en myöskään tehnyt mitään uudenvuoden lupauksia. Nyt vaan ruokavalio takaisin normaaliin, että sais tän törkeen turvotuksen pois.

Mulla olis nyt about dpo2, jos kierto olis 28pvää. Ei oo mitään hajuakaan kuinka pitkä kierto mulla on, viimeks luonnollinen kierto joskus 5 vuotta sitten :D Tuntuu vaan taas ettei aika kulu näin lomalla. Koska sitä uskaltais lähtee testaa? vasta myöhästyneillä päivillä?

Kaikille tasapuolisesti +++++++++++ :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi pitkästä aika! Ihanasti on tullut plussanneita poissaoloni aikana. :)

Tänne ei ihmeempiä eikä ainakaan mitään uutta. Viime kierto venähti muutamalla päivällä ja nyt odotellaan menkkojen loppumista. Nyt siis Kp 4/28-33 yk 3. Laskin kiertopäivät tämän alkaneen perjantain mukaan.

Nämä menkat kyllä sai muistamaan, miksi aiemmin halusin e-pillerit.. Tulva ja hirveät kivut yllättivät täysin. :( Toivottavasti seuraavia menkkoja ei tarvitse kokea pitkiin aikoihin!! Se on tähtäyksessä. Sanoin miehellenikin, että seuraavia menkkoja ei sitten tule! Mieheni oli mukana tässä ja sanoi, että hän sitoutuu siihen täysin. :D Aiemmin olemme olleet mielellä "tulee jos on tullakseen" ja emme ole tällä tavalla puhuneet vielä kertaakaan. Emme kuitenkaan aio ottaa mitää poppamies-konsteja käyttöön, vaan jatkamme näin kuin aiemminkin. Ehkä se pienokainen tulee sieltä meillekkin.

Vaa'alla käytyäni huomasin, että olen turvonnut aikamoiseksi.. Pitäisi varmaan ruveta kuntokuurille, niin ehkä se tärppi tulisi nopeammin. Aiemmin ajattelin, että ensin lapset ja sitten kroppa kuntoon, mutta nyt sitä painoa tuntuu vaan kertyvän.. Harrastan varmaan lohtusyömistä. :D
 
Heippa! Kiva kun Fritang on ehtinyt tehdä joo uuden ketjunkin! Koitan olla stressaamatta joten en ole kauheasti käynyt päivittelemässäkään. Täällä ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ovis kuitenkin hyödynnetty ja testattu.
Lapsettomuus tutkimuksiin en ole vielä varannut aikaa, mutta piakkoin varmaan varailen, jos vähenis tää stressi kun tietää, et mikä mättää. Tai sitten on ollu vaan huono tuuri. Mutta ihan hyvillä fiiliksillä edelleen. :)

Paljon onnea plussanneille! Ja muille parempaa onnea uuteen vuoteen!
 
tosi paljon onnea viltsu92 :hug:

huom! aloitin ehkäisypillerit tänään ja tulen syömään niitä seuraavat 2kk.. sen jälkeen uusi yritys ellen hae jatkoa noille zoely-merkkisille pillereille :rolleyes: minut voi siis laittaa taustalle tai menossa mukana osioon sillä tulen tänne välillä seurailemaan ja onnittelemaan :) syy tälle päätökselle on yksinkertainen: mieli ei kestä tätä jatkuvaa pettymistä ja turhautumista, voi kumpa olisin aloittanut pillerit aiemmin, saattaisi nyt olla jo tärppi tullut. Mua neuvottiin viimeisen keskenmenon jälkeen muutenkin aloittamaan pillerit jotta kroppa pääsis tasapainoon ja sitä mä todella tarvitsen enemmän kuin koskaan. Nähdään! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: viltsu92
Oioi! Onnea kaikki plussanneet <3 Täällä olen ihan jäljessä kaikissa jutuissa! Oltiin siis miehen sukulaisten luona Porissa ja siksi en ole päässyt täällä käymäänkään. Mulla siis menossa nyt kp 4 ja yk 5 edelleen koska ei olla päästy tässä kuussa edes yrittämään.. Menkat tuli siis 2 kertaan tässä kuussa.. :/ Ovistestejä ajattelin tehdä kp 8 alkaen jos vaikka onnistais nyt tammikuussa. Ultrassa kävin nyt 30.12. eikä mitään poikkeavaa löytynyt. :) Seuraavaksi pohdintaankin onko miehessä jotain jos ei tärppää.
 


PERJANTAI 3.1.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp64/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp46/?..............24v...........yk15...........1.lapsi

Kp 21-30



Kp 11->20


peikkotytsy..........kp20/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp20/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp18/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp18/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp18/27............21v...........yk5............1.lapsi
kriy......................kp15/?................22v...........yk1............1.lapsi
Sahrai..................kp11/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 1-10


Tuuuli+.................kp4/35............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp4/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp4/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v.........yk1............1.lapsi

PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritang713.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
peikkotytsy, onpa tylsä homma :/ Tuollaisten asioiden hoitaminen on todella ikävää ja vielä yksin... Joutuuko miehesi siis johonkin kauemmaskin lähtemään? Voimia :hug:

viltsu92, onnea kovasti! Oliko sulla jotain oireita, en muista vanhan ketjun puolelta enkä jaksa mennä katsomaan... :D

kriy, dpo14 olisi varmaan jo suht järkevää testailla, ellei menkat ole silloin jo alkaneet. Itse kyllä sorrun testaamaan aina joskus dpo10 :D

Täällä on taas vaihteeksi kaikenlaisia tuntemuksia... :rolleyes: dpo3-5 oli sellaista lievää jomotusta alavatsassa ja reisien sisäpinnoilla, ehdin jo kuvitella että kuukautiskivut tekee jonkun uuden ennätyksen ja alkaa pari viikkoa ennen vuotoa... Mutta sitten nuo kivut aika pitkälti loppuivat. Mikä ei luultavasti tarkoita mitään normaalista poikkeavaa. Olen myös nukkunut aivan törkeästi, viime yönä meni kevyesti 12 tuntia, samoin sitä edellisenä... No, toiveet on taas korkealla, sieltä on hyvä sitten tipahdella :)
 
Hyvät uudet vuodet kaikille ja onnea peliin runsain mitoin muillekin! :heart:

Joulu meni ja tuli. Nyt ollaan oviksen lähellä ja yritystä on ollut paljonkin (oletettu ovis siis sunnuntaina...) :) Ainoa, että sama ongelma vaivaa jälleen kroppaani, hiivamaiset oireet! En tajua mikä minua vaivaa, enkä jaksa mennä gynelle (tällä kunnalla ei ole gynejä, muutakuin neuvolassa ja minä en muka ole tervetullut neuvolaan, koska kyse ei ole ehkäisyasiasta... Näin minulle kerrottiin kun koitin gyneaikaa varata...), sillä yksityinen on liian kallis (70-150e riippuen mitä tehdään). Ehkä kärvistelen ongelmieni kanssa vielä tai menen ostamaan apteekista lääkkeitä, jotka helpottavat hetkeksi...

Toivon suuresti että tärppi kävisi, sillä yritys lopetetaan toukokuun korvalla (näin ollaan siis puhuttu...) mikäli ei tule tärppiä, koska sitten saan käydä tämän kouluni loppuun ilman keskeytyksiä... Harmittaa suuresti että jokainen ympärilläni raskaanaoleva henkilö on tullut raskaaksi "vahingossa" tai heti ensiyrittämältä, enkä voi itse kertoa heille tästä yrityksestä, sillä he tykkäävät kehua ennemmin omalla hedelmällisyydellään... :/ Tämä asia painaa minua suuresti ja välillä vaivunkin aikamoiseen kiukkumasennukseen...
 
Fritang: kyllä sinne useamman sadan kilometrin matka on. :( ei siis iltalomillakaa ole avuksi.

Toivepulla: toi kuullostaa niiiin tutulta. Mulle sanottii neuvolasta kans sama ettei mitään asiaa kun ei oo ehkäisyasiasta kyse. Muutenki kunnallisella puolella vaan yks gyne ja seki mies. :S ajattelin kuitenki kattoo tän kierron loppuun ja soitan sit terveyskeskukseen ja kysyn mihin mun pitäis ottaa yhteyttä. Viime keväänä olis ko pitäny papa-koe teettämäs mut se on vähä jääny... Muutenki haluaas tietää että kaikki on kunnos.

Itellä ei oo ketää tuttuja jotka yrittäis lasta, eikä muutenkaa paljo luottoystäviä. Onneks tää sivusto on täällä. :)

Onnea viltsu92! :)
 
Nyu
Onnea plussanneille! Ja onpa kiva kun on uusi ketju, jospa "uusi startti" tois meillekin onnen kantamoisen :).

En todellakaan usko, että tästä kierrosta olisi tullut tärppiä. Oletettu ovis tapahtui tuntemusteni mukaan viime viikon lauantaina illalla. Mies oli tietysti töissä toisella paikkakunnalla ja edellisen kerran oltiin nähty intiimeissä merkeissä torstai-iltana ja tuli kotiin sunnuntai-iltana. Että jos ei ole tärpännyt, vaikka olisi aikataulut natsanneet täydellisesti, niin tuskin nytkään.
 
Mistäs te oottekaan niitä testejä tilanneet? En nyt yhtäkkiä sitä linkkiä taas löytänyt. :)
Ajattelin, et vois helpommalla saada useemman testin ku en kaupasta viitti hakia ku joka kassalla on joku tuttu tai tutun tuttu... Hmph.

Oireita ainaki ois ja yrityksen puutteestakaan ei täs kierros voi valittaa. :) miehellä tuon armeijaan lähdön takia ollu univaikeuksia, joten on sitte vähä väsyttämällä yritetty unta. ;)
 
Päivitetty lista ilman kuvia, kun en osannu tabletilla niitä laittaa. Eikä linkitkään toimi. Tehköön joku joka osaa kuvien kera. :)

Sunnuntai 5.1.


Nimimerkki..............kp.............. .....ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->

Belll....................kp66/37.............21v..........yk5......... ...1.lapsi
Keliaakikko...........kp48/?..............24v...........yk15....... ....1.lapsi

Kp 21-30
peikkotytsy..........kp22/37.............21v..........yk6......... ...1.lapsi
Nyu......................kp22/27.............24v..........yk16........ ...1.lapsi

Kp 11->20

sinsa....................kp20/29-30........21v..........yk9.............1 .lapsi
Toivepulla............kp20/34-35........20v...........yk8...........1. lapsi
Fritang.................kp20/27............21v...........yk5......... ...1.lapsi
kriy......................kp17/?................22v...........yk1...... ......1.lapsi
Sahrai..................kp13/30-(85).......26v...........yk7............ 1.lapsi

Kp 1-10

Tuuuli+.................kp6/35............?..............yk?........ ....1.lapsi
Ellukana...............kp6/28-33..........24v..........yk2............ 1.lapsi
Yztlas..................kp6/26-27..........20v...........yk5........... .1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v... ......yk1............1.lapsi

PIINAILIJAT

Nimimerkki dpo jännäpäivä
Fritang 9. 13.1


MUKANA MENOSSA

ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
peikkotytsy, kun painat edellisen listan alapuolelta "lainaa", saat kuvat yms. muotoilut mukaan :) Muistat vaan poistaa ne quotet pois alusta ja lopusta.

Minä olen tilannut raskaustestit täältä: Etusivu - Raskauskeiju

Halvemmallakin varmaan saa jostain (ebay?), mutta en ole jaksanut ulkomaille asti vaivautua. Viimeksi tilasin 20kpl ja yhden testin hinnaksi tuli 0,9€ suunnilleen.
 
!! Dpo11 ja sain haalean viivan :O en ole koskaan ennen saanut raskaustestiin _mitään_ kontrolliviivan lisäksi, en edes viivanpaikkaa... Teen parin päivän päästä testin uusiksi, lähtisipä se viiva vahvistumaan :heart:
 
Helou!
Olen tosiaan mukana menossa, vaikkakin kirjottelen "enempi" tuolla lapsettomuuspuolella nyt.. vuosi pärähtäny täyteen ja yksi kemiallinen raskaus takana -.- noh.. tänään pitäis neuvolaan varailla aikaa asian suhteen niin näkee kuinka tää tästä lähtee selviämään. :( mutta käyn täällä kuitenkin lueskelemassa ja ilmottelemassa ittestäni välillä :) tuun ilmotteleen mitä neuvolassa sanotaan, jos pääsee läpi, kun soittoaika vaan puoli tuntia...
Plussatuulia joka tapauksessa ihan kaikille! :)

Ps. Jos joku on ns. Vastaavassa tilanteessa ja haluaa siitä keskustella, niin mulle voi laittaa viestiä. Toki saa muutenki! :)
 
Tiistai 7.1

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Belll....................kp68/37.............21v..........yk5............1.lapsi
Keliaakikko...........kp50/?..............24v...........yk15...........1.lapsi

Kp 21-30


peikkotytsy..........kp24/37.............21v..........yk6............1.lapsi
Nyu......................kp24/27.............24v..........yk16...........1.lapsi
sinsa....................kp22/29-30........21v..........yk9.............1.lapsi
Toivepulla............kp22/34-35........20v...........yk8...........1.lapsi
Fritang.................kp22/27............21v...........yk5............1.lapsi


Kp 11->20



kriy......................kp19/?................22v...........yk1............1.lapsi
Sahrai..................kp15/30-(85).......26v...........yk7............1.lapsi

Kp 1-10


Tuuuli+.................kp8/35............?..............yk?............1.lapsi
Ellukana...............kp8/28-33..........24v..........yk2............1.lapsi
Yztlas..................kp8/26-27..........20v...........yk5............1.lapsi
Jasmina20............kp?...................20v.........yk1............1.lapsi

PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Fritang713.1


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Yritys/lapsettomuusblogi Grill)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Fritang viivalle vahvistumista :heart:

Minä siis taas listan kärkipäässä, ja fiiliksiä ei ole suuntaan eikä toiseen. Aloitin Detox kuurin lauantaina, eli juon sitä juomaa 1,5l päivässä enkä syö viljaa tai maitotuotteita, ja sokerin olen yrittänyt minimoida. Siitä huolimatta olo on turvonnut kuin pullataikina, en ymmärrä. Josko paino lähtis laskemaan pikkuhiljaa, helmikuussa alkaa sitten treenaaminen kun uusi sali aukeaa tähän lähelle :)

Periaatteessa voisin olla raskaanakin, mutta en jaksa siihen uskoa ja rahojani tuhlata testeihin kun oon tälläisen pitkän kierron kokenut aikaisemminkin. Nyt siis odotellaan vaan ! Mieskin lähti maanantaina kuukaudeksi pois, koulutukseen, eli olis hyvä jos menkat alkais vasta parin viikon päästä, niin mies olis oviksen aikaan jo kotona :p

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille !
 
Onpa ikäviä nuo kiertosi Belll :/ Onko niihin jotain syytä tiedossa? Ja minä en jaksaisi edes tätä omaa 27 päivää odotella, terveisin kärsimättömyyden multihuipentuma.

Enkä toki ollut myöskään yhtään kärsimätön, kun tänään... öh... aamuyöllä viiden aikaan.... :ashamed: tein toisen raskaustestin. Viiva vahvistuu! Eli kyllä siellä nyt varmastikin jotain on, eri asia kuinka kauan se siellä meinasi pysytellä, toivottavasti nyt sen 9kk. Menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, silloin ajattelin digillä testailla.

Ehkä näitä oireitakin uskaltaa jo listailla?

- hidastunut ruoansulatus, vatsa kuplii, ilmavaivoja... ihan ovulaatiosta asti
- dpo 7 monen tunnin jomotus lantiossa, jaloissa ja vatsalla. Kiinnittyminen?
- väsymys, joka näkyi lähinnä yöunien pituudessa
- akne :kieh: kuin yläasteelle olisin menossa, aargh
- huono olo ollut pari päivää, syöminen helpottaa, aamulla pahin
- nälkä. Aina, jatkuvasti.
- ja nyt kolmisen päivää ollut menkkamaisia kipuja, jotka kestävät maks. pari minuuttia mutta saattavat olla tosi voimakkaitakin välillä, vissiin kuitenkin ihan normaalia... Pitää käydä panadolia hakemassa, meillä on vain buranaa.
 

Yhteistyössä