Porvoosta uusia äitikavereita!!

Heippa Lu!

Täällä myös yksi äiti Porvoosta ja äitikaveria vailla ????
Olen 26-vuotias ja kahden pienen tytön äiskä.
Oletko ihan porvoolainen vai kenties juuri muuttanut tänne? Itse en ole porvoolainen, muutin tänne v.2007 ????
 
Lu
Heippa vaan, nyt vasta huomasin teidän viestit :) mulla tosiaan kaksi poikaa. 4- ja kohta 6-vuotiaat. Tosiaan kolmas tulossa tammikuussa. Itse olen asunut Porvoossa vuodesta 2004. Asutaan kaarenkylässä, lähellä askola. Missä päin te asutte?
 
Moi, joo tää on vähän hidasta kirjoittaa tänne palastalle, kun tulee aika harvoin käytyä täällä kurkkimassa.. :|
Mulla on 4-vuotiaat pojat ja vuoden nuorempi kuopus ja asutaan tällä hetkellä Näsin suunnalla, mutta muuttamassa nyt syksyn aikana Suomenkylään. Ja minä oon myös 29-v. Ootteko te vielä kotona lasten kanssa vai jo työ/opiskeluelämässä?
 
Minä oon päivät töissä ja lapset päiväkodissa, joten päivisin minusta ei saa seuraa, mutta iltoihin ja viikonloppuihin kaipaisin kylläkin kavereita. Oisko jollain teistä halukkuutta kirjoitella esim. sähköpostitse tai facebookissa, kun tää on aika hidas tapa tutustua..? Voitais vaihtaa yhteystietoja vaikka yv:llä, jos kiinnostaa =)
 
Moi, joo tää on vähän hidasta kirjoittaa tänne palastalle, kun tulee aika harvoin käytyä täällä kurkkimassa.. :|
Mulla on 4-vuotiaat pojat ja vuoden nuorempi kuopus ja asutaan tällä hetkellä Näsin suunnalla, mutta muuttamassa nyt syksyn aikana Suomenkylään. Ja minä oon myös 29-v. Ootteko te vielä kotona lasten kanssa vai jo työ/opiskeluelämässä?
Hei

Otan yhteyttä, kun etsin Porvoosta leikkikaveria meidän pojalle. Olit kirjoittanut jo syksyllä ja toisille äideille, mutta anteeksi väistämättä tulee kysyttyä voisiko meidän poika saada teidän pojista leikkikaveria, kun olemme muuttaneet vasta suomenkylään, jos nyt sitten asutte täällä olisimme naapurustossa? Poika 5v.
Laita s-postia, jos tavoitat tämän kaveripyynnön minnimirella@gmail.com
 

Yhteistyössä