Siis ei perkele!!!! Onko joku päässyt tosta kalsarikerho-PROVEA:sta irti?????

JVM-193
Hyviä boksereita, hinta ja laatu kohdallaan.Helposti pääsee irti klubista , jos haluaa. Vaatii vain puhelimen tai nettiyhteyden - on turhaa höpinää ja jos jättää maksamatta, lasku tulee varmasti.
Tämä on tätä päivää, asiakkaalla pitää olla myös jotain korvien välissä.Turha valittaa !!
 
veera89
Olen joskus ollut heidän asiakas jopa kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olen hyvin pystynyt irtisanomaan koko homman ja ikinä sieltä ei ole tullut mitään irtisanomisen jälkeen. Heillä on selkeet ohjeet paketin mukana. No netti sivut on muuttunut näköjään vuosien varrella.
 
Suvikki74
Olen maksanut laskun syyskuussa, nyt on isänpäivä. Eivät hyväksyneet muuta tiedostoa kuin pdf:n, olen lähettänyt sen heille kolmesti ja sieltä tulee vakiovastaus ettei muu kelpaa kuin pdf. WTF?
Puhelimessa kehoitetaan maksamaan uudestaan ja sitä en aio tehdä. Heillä ei ole asiakaspalvelussa esimiehiä. Ihme pulju. Seuraavaksi kuluttajaneuvontaan yhteys, jos heillä olisi ratkaisu.
Olen ollut ahkera tilaaja ja tunnollinen maksaja, mutta ei kyllä harmita lähteä koska peli on tätä.
 

Yhteistyössä