*

Kuinka paljon hiukset voi maksimissaan kasvaa kuussa?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 26 - 47. Osumia 47
Tykkääjät1Tykkää

Ketju: Kuinka paljon hiukset voi maksimissaan kasvaa kuussa?

-Mirri-
    Vierailija
    Voisitteko auttaa HALUUNHIUKSETÄKKIIPIDEMMÄKS! hjelp

joku
    Vierailija
    haluaisinpitkän tukan mutta tukka ei kasva -.-' En ole sitten 5kk nähnyt mtn eroa hiuksissani

heips
    Vierailija
    miten raskaus vaikuttaa muuten hiusten kasvuun?

Ernoomoi
    Vierailija

lol

tuli leikkautettua hiukset jossain vtn amatöörillä.. -.-'' hiukset on ny ihan pilalla.. ku tietäsitte miten hienot ne oli... ei mikään ihme että makso 5 e..

terve
    Vierailija

moooi

Jaa-a minäkin kasvatan hiuksia, vaikka on jo yli rintojen pituuden.

moi
    Vierailija
    kj

vieras
    Vierailija
    Onkohan ihan huhua se juttu,että oluella kasvaa hiukset tosi nopeasti ja niistä tulee kiiltävät ja paksut? Eli siis että oluella pestään hiukset tietyin väliajoin,ei juomalla

Friikki
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89
    Te, jotka kasvatatte pitkiä hiuksia niin kuinka usein tasoitatte latvat ja paljonko niitä tasoitetaan? Mä haluaisin kasvattaa n. puoleen selkään asti, en takapuoleen saakka kuitenkaan .

Kasvata vaan takapuoleen asti, saat sen möhkäleen piiloon.

Cissy
    Vierailija

nii..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja -Mirri-
    Oli virhe leikata hiukset näin lyhyiksi. Miten saisin nopeimmin kasvatettua?
    Haluaisin aika nopeasti kuitenkin myös vastauksen tähän, Kiitos. (=
    sama jutuu.. vi**ttaa ne kampaajat, jotka ei yhtään kuuntele vaa sanoo vaa et "joo joo" ja "mä tiiän mikä tyyli sopii sulle" ja sit harmittaa monta kuukautta et anto sille periks x/

anteeks valitus. (=

jonzka
    Vierailija

-.-'

ärsyttää ku multa piti mennä leikaan hiukset silli kerroksittai nii lyhyeks nii nyt mä näytän iha sillai rumalta -.-' että vaan ärsyttää -.-'

12 wee
    Vierailija

12 wee

normaalisti hiukset kasvaa 1 cm kk. mulla tosin kasvaa enemmän mut normaalisti

"janskuliini"
    Vierailija

^^

Itsellä on sama projekti menossa : D Bongailen täältä aina hyviä vinkkejä ja hiukset on jo puolessa välissä selkää menossa ^^ Tästä se lähtee =P

terttu20
    Vierailija

minun hiukset

Minulla kasvaa hiukset kuukaudessa jotakin 6cm hoidan mun hiuksia laittamalla kaakaojauhoa ja kananmunaa sekoitettuna hiuksiin saippuan kera! hyvä lopputulos olen saanut nytten itellä hiukset johonki vähä yli perseen )

"kirva"
    Vierailija

hiusten kasvu

hei terttu20! tämä ohje on todella hyvä kun olen itse kokeillut kans sitä mutta minulta meinasi lähteä puolet hiuksistani irti

"jessi"
    Vierailija
    Tähän nyt vaikuttaa monetkin seikat, kuten ruokavaliot sunmuut. Mutta toi 1-2 cm luulisin. Pitkiä hiuksia yritän itsekkin kasvattaa takaisin, nyt on vähän rintojen yläpuolelle ja alapuolelle ois tarkotuksena :--) saisivat kasvaa nopeammin ! tuntuu ettei mitään muutosta

"vieras"
    Vierailija
    2 km

hiusten kasvattaja!
    Vierailija

Miten?

Miten saan hiukset nopeasti kasvamaan?

lulululu
    Vierailija

Red face moi

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja terttu20 Näytä viesti
    Minulla kasvaa hiukset kuukaudessa jotakin 6cm hoidan mun hiuksia laittamalla kaakaojauhoa ja kananmunaa sekoitettuna hiuksiin saippuan kera! hyvä lopputulos olen saanut nytten itellä hiukset johonki vähä yli perseen )
    kasvaako hiukset oikeasti tollein,aika outoa

"hönö"
    Vierailija
    Itse annoin hyvän kaverini leikata minulle kerroksia näihin. nyt kaduttaa ja paljon kun on nää kerrokset tosi paksut ja nämä latva osat jäi aika ohuiksi. hiukset on kyllä kasvanut tämän vuoden aikana melkein 15 senttiä ,mutta haluaisin että tulis paljon paksummiksi nämä. miten hiukset saa paksummiks ja tuuheemmiks? onks siihen mitään muuta konstia kun öljyn syöminen ja kalkkitapletit?
    toimiiko shamppoon pois jättäminen tosiaan?
    entä ne ihme pillerit mitä voi tilata netistä?
    olis kiva saada kysymyksiin vastauksia kun mietityttää ja paljon

hiusihminenen
    Vierailija

Smile whaaatt?????

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "kirva" Näytä viesti
    hei terttu20! tämä ohje on todella hyvä kun olen itse kokeillut kans sitä mutta minulta meinasi lähteä puolet hiuksistani irti

Toimisko toi oikeesti kasvuun!! Miten se voi muka auttaa??
    Mutta miten irti? En kyllä aio sitten kokeilla jos hiuksia voi lähteä irti paljon sillä minulla on ohuet hiukset..

näsis
    Vierailija
    Ihan saman verran kuin maassakin.

"mä vaan"
    Vierailija
    Mulla on nyt ristiselkään ulottuvat, tuntuvat edelleen puolipitkiltä :o leikkautan aika usein koska inhoon sellaista luirua

Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Pikavastaus Pikavastaus