Mikä olis hyvä punainen hiusväri?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja canislupus laiskana:
Mulla on ainakin parhaiten liven värit säilyny haalistumatta, tietty sit värjätyille hiuksille aineet hoidossa.
Aijaa kun minä niitä olen karttanut kun ihan siinä luulossa että haalistuu heti viikon kulutta, niissä kyllä hyviä värejä. Pitääpä kokeilla, vähän piristystä tähän maantien harmaaseen =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
mikä siulla ap on pohjaväri?
nyt en yhtään muista, mutta joku punasävynen se on, mutta enemmänkin ruskea ja tietyssä valossa punertava.
:LOL: kuin niin et muista? Heititkö peruukin viikonlopuks nurkkaan???

Minkä väriset on sinun hiukset siis nyt? Se vaikuttaa siihen mimmonen väri kannattaa laittaa. :) Samaa tummuusastetta lähinnä oleva aina varmin, noissa kaupan väreissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
mikä siulla ap on pohjaväri?
nyt en yhtään muista, mutta joku punasävynen se on, mutta enemmänkin ruskea ja tietyssä valossa punertava.
:LOL: kuin niin et muista? Heititkö peruukin viikonlopuks nurkkaan???

Minkä väriset on sinun hiukset siis nyt? Se vaikuttaa siihen mimmonen väri kannattaa laittaa. :) Samaa tummuusastetta lähinnä oleva aina varmin, noissa kaupan väreissä.
Niin siis purkista tämäkin väri enkä muista nimeä, mutta joku punertava keskiruskea väriltään.Tummuusaste onkin ihan hyvä nyt mutta sais vaan punasempi olla.

 
jep
Mä haluun sellaset kunnon punaset räikeet hiukset ihan siiiis niin kunnon punaset ei mitään semmosia vivahteita vaaan ihan vaan PUNASET !!! Niin siis mistä niitä shokkivärejä saa??+:O:O:O kertokkaaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mä haluun sellaset kunnon punaset räikeet hiukset ihan siiiis niin kunnon punaset ei mitään semmosia vivahteita vaaan ihan vaan PUNASET !!! Niin siis mistä niitä shokkivärejä saa??+:O:O:O kertokkaaa
Monesta paikasta, minä käytän näitä https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=prolist&cat=46
 
"pöö"
Kestävin, hienoin ja intensiivisin punainen hiusväri on ehdottomasti Schwarzkopf LIVE XXL Hypnotic Red. Kaikki Garnierin ja muiden punaset hiusvärit haalistuu iha kamaliks jo paris pesussa, kokemusta on. Noi Schwarzkopfin LIVE värit on muuteki vedenkestäviä. Punanen on kuiteki heti shokkivärien jälkee nopeiten haalistuva väri, joten suosittelen KC:n Color Maskia (sävyä Pepper). Se saa hiukset oikeesti näyttämään taas vastavärjätyiltä kun sen antaa 5-10 minuuttia vaikuttaa päässä. Ja se jättää hiukset kans tosi hyvän tuntusiks. Kannattaa ennen värjäämistä ottaa värinpoisto jos haluut kirkkaat. Ja jos haluut oikein paloauton punaset ja tosi kirkkaat nii sitte suosittelen CrazyColorin shokkiväriä, mut ne on suoravärejä eli ne ei imeydy hiuksiin vaan jää vaan hiusten pintaan ja kestää vain 5-8 pesua. Mut nii, Schwarzkopf LIVE XXL on luotto.
 
"pöö"
Cybershopista kannatta noi shokkivärit ostaa, siel ne on hyvii ja halpoi, varsinkin toi CrazyColor. Se on semmosseessa pienessä purkissa, ja jos väriä jää yli nii sitä voi vielä säilyttää siinä purkissa kunha korkin laittaa hyvin kii. Ja itteensä ei tartte hämmentää niitte värien sekoittelussa ku sen voi laittaa vaa purkista suoraa hiuksiin. Mut muistakaa aina kun värjää hiuksia nii niitte pitää olla puhtaat
 
HeiHeluna
Joo mullakin on ollu noita LIVE XXL väreja ja ne kyllä on hyvii! <3, ei haalistu helposti ja pysyy hyvin, kannatan! <3
Oon värjänny live xxl :n ruskeista hiuksista blondix ja nyt värjään Midnight red:ksi <3
 

Yhteistyössä