*

Mikä olis hyvä punainen hiusväri?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 26

Ketju: Mikä olis hyvä punainen hiusväri?

vieras
    Vierailija

Mikä olis hyvä punainen hiusväri?

Haluaisin kunnolla punaiset hiukset, mikä olis hyvä kaupan väreistä?
    Kuviakin saa laittaa jos jollain on että minkä väriset tuli jostakin.

mulla on pohjana värinpoisto, päällä liven red passion tjs... ja sen päällä directionsin pillarbox red ja tää näkyy varmaan pimeessäkin!!

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä
    mulla on pohjana värinpoisto, päällä liven red passion tjs... ja sen päällä directionsin pillarbox red ja tää näkyy varmaan pimeessäkin!!
    Onko kuvaa?

vieras
    Vierailija
    Onko nuo liven värit hyvä, kestääkö hyvin ettei heti kulu pois?

canislupus laiskana
    Vierailija
    Mulla on ainakin parhaiten liven värit säilyny haalistumatta, tietty sit värjätyille hiuksille aineet hoidossa.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja canislupus laiskana
    Mulla on ainakin parhaiten liven värit säilyny haalistumatta, tietty sit värjätyille hiuksille aineet hoidossa.
    Aijaa kun minä niitä olen karttanut kun ihan siinä luulossa että haalistuu heti viikon kulutta, niissä kyllä hyviä värejä. Pitääpä kokeilla, vähän piristystä tähän maantien harmaaseen

---
    Vierailija
    mulla liven värit ei pysy... monia kokeillu ja muut pysyy huomattavasti paremmin

Osta shokkiväriä saat kunnon punaset jotka varmasti huomataan...Niin mäkin tein..

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja pintelin
    Osta shokkiväriä saat kunnon punaset jotka varmasti huomataan...Niin mäkin tein..

No ehkä en ihan semmosia halua, mutta semmoset mitkä on punaset eikä puna vivahteiset.

mikä siulla ap on pohjaväri?

mikä tää on? nimim. haluaa oikeesti tosi punaset hiukset

Mun kampaaja sanoi että "lämpimät" punaiset ei pysy kauaa hiuksissa, "kylmät" sävyt pysyy paremmin

mistä noita shokkivärejä saa? hintaluokka suurinpiirtein? pysyvätkö hyvin? onks ne sävytteitä vai kestovärejä?

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu
    nyt en yhtään muista, mutta joku punasävynen se on, mutta enemmänkin ruskea ja tietyssä valossa punertava.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    nyt en yhtään muista, mutta joku punasävynen se on, mutta enemmänkin ruskea ja tietyssä valossa punertava.
    kuin niin et muista? Heititkö peruukin viikonlopuks nurkkaan???

Minkä väriset on sinun hiukset siis nyt? Se vaikuttaa siihen mimmonen väri kannattaa laittaa. Samaa tummuusastetta lähinnä oleva aina varmin, noissa kaupan väreissä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä
    mä heitän sulle linkin yv:nä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä
    mä heitän sulle linkin yv:nä.
    jep.. kiitti..

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    kuin niin et muista? Heititkö peruukin viikonlopuks nurkkaan???

Minkä väriset on sinun hiukset siis nyt? Se vaikuttaa siihen mimmonen väri kannattaa laittaa. Samaa tummuusastetta lähinnä oleva aina varmin, noissa kaupan väreissä.
    Niin siis purkista tämäkin väri enkä muista nimeä, mutta joku punertava keskiruskea väriltään.Tummuusaste onkin ihan hyvä nyt mutta sais vaan punasempi olla.

jep
    Vierailija

mistä saa niitä 'shokki värejä' ??

Mä haluun sellaset kunnon punaset räikeet hiukset ihan siiiis niin kunnon punaset ei mitään semmosia vivahteita vaaan ihan vaan PUNASET !!! Niin siis mistä niitä shokkivärejä saa??+ kertokkaaa

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja jep
    Mä haluun sellaset kunnon punaset räikeet hiukset ihan siiiis niin kunnon punaset ei mitään semmosia vivahteita vaaan ihan vaan PUNASET !!! Niin siis mistä niitä shokkivärejä saa??+ kertokkaaa
    Monesta paikasta, minä käytän näitä https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=prolist&cat=46

bröööt
    Vierailija
    jos haluaa KUNNON punaiset hiukset kannaattaa sekoittaa directions fireä ja poppy rediä! puol purkkia kumpaaki ja hyvä tulee, kokemuksella voin sanoa

"pöö"
    Vierailija
    Kestävin, hienoin ja intensiivisin punainen hiusväri on ehdottomasti Schwarzkopf LIVE XXL Hypnotic Red. Kaikki Garnierin ja muiden punaset hiusvärit haalistuu iha kamaliks jo paris pesussa, kokemusta on. Noi Schwarzkopfin LIVE värit on muuteki vedenkestäviä. Punanen on kuiteki heti shokkivärien jälkee nopeiten haalistuva väri, joten suosittelen KC:n Color Maskia (sävyä Pepper). Se saa hiukset oikeesti näyttämään taas vastavärjätyiltä kun sen antaa 5-10 minuuttia vaikuttaa päässä. Ja se jättää hiukset kans tosi hyvän tuntusiks. Kannattaa ennen värjäämistä ottaa värinpoisto jos haluut kirkkaat. Ja jos haluut oikein paloauton punaset ja tosi kirkkaat nii sitte suosittelen CrazyColorin shokkiväriä, mut ne on suoravärejä eli ne ei imeydy hiuksiin vaan jää vaan hiusten pintaan ja kestää vain 5-8 pesua. Mut nii, Schwarzkopf LIVE XXL on luotto.

"pöö"
    Vierailija
    Cybershopista kannatta noi shokkivärit ostaa, siel ne on hyvii ja halpoi, varsinkin toi CrazyColor. Se on semmosseessa pienessä purkissa, ja jos väriä jää yli nii sitä voi vielä säilyttää siinä purkissa kunha korkin laittaa hyvin kii. Ja itteensä ei tartte hämmentää niitte värien sekoittelussa ku sen voi laittaa vaa purkista suoraa hiuksiin. Mut muistakaa aina kun värjää hiuksia nii niitte pitää olla puhtaat

HeiHeluna
    Vierailija

Thumbs up

Joo mullakin on ollu noita LIVE XXL väreja ja ne kyllä on hyvii! <3, ei haalistu helposti ja pysyy hyvin, kannatan! <3
    Oon värjänny live xxl :n ruskeista hiuksista blondix ja nyt värjään Midnight red:ksi <3

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus