turkilmas!

Turkilmas
Voi kiitos kysymästä, hyvin jakselen =) :hug: . Eilen olin Tyksissä kontrollissa ja siellä huomattiin että paikat on jo aika hyvin auki ja kanava kokonaan hävinnyt. Eli vauva kuulemma syntyy milloin tahansa. Ja sekä minun että vauvan vointi ja terveys on hyvät, eli nyt TAAS meinattiin ettei sitä raskausmyrkytystä olis.

Sain myös takaportin, eli ens keskiviikko aamulla käynnistetään synnytys jos ei ennen sitä tapahdu.

Tänään tuli jotain ihme limaista vuotoa ja tällä hetkellä lasken supistuksia...joita tulee peräti 7 minuutin välein... tosin melko kivuttomina vielä.

Missäs sä olet lauantaista asti ollut :eek: ? Hitto mulle tulis pahat palstailuviekkarit :snotty:
 
Uiuiui, sulla on jo jännät paikat :D :heart: Toivotaan että kohta rupeaa tapahtumaan. :) Kiva kuulla, että on hyvin menny, eikä se raskausmyrkytys sit päässytkään valloilleen.

Miehen siskon luona oltiin kylättelemässä tuolla Keski-Suomessa (Itä-Suomessa ite asustellaan). Lauantai-aamuna lähdettiin ja tänään tultiin, no arvaa vaan oliko vieroitusoireet palstailusta :D

Oonkohan mie missannut meheviä palsta-juoruja poissa ollessa.. :LOL:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Uiuiui, sulla on jo jännät paikat :D :heart: Toivotaan että kohta rupeaa tapahtumaan. :) Kiva kuulla, että on hyvin menny, eikä se raskausmyrkytys sit päässytkään valloilleen.

Miehen siskon luona oltiin kylättelemässä tuolla Keski-Suomessa. (Itä-Suomessa ite asustellaan) Lauantai-aamuna lähdettiin ja tänään tultiin, no arvaa vaan oliko vieroitusoireet palstailusta :D

Oonkohan mie missannut meheviä palsta-juoruja poissa ollessa.. :LOL:
Eiköhän ne mehevät jutut täällä jonkin aikaa aina pyöri ;) . Mulle ei ainakaan tuu mieleen mitään hirmu mullistavaa... =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mut kohta se tulee sit sullekin palstailutauko, vai meinasitko ottaa kannettavan mukaan sairaalaan? :D
Juu pakko kai se on kestää pieni tauko, en ajatellut ottaa kannettavaa mukaan :). Toisaalta mä ihan pikkasen luulen että hetken aikaa mulla on muutakin mietittävää kuin palsta...vaan mistäpä sen tietää :snotty: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mut kohta se tulee sit sullekin palstailutauko, vai meinasitko ottaa kannettavan mukaan sairaalaan? :D
Juu pakko kai se on kestää pieni tauko, en ajatellut ottaa kannettavaa mukaan :). Toisaalta mä ihan pikkasen luulen että hetken aikaa mulla on muutakin mietittävää kuin palsta...vaan mistäpä sen tietää :snotty: .
Juup, jos on sellainen vauva mikä vaan syö ja nukkuu, niin kerkeehän sitä täälläkin olla. Meidän poika oli alkuun ihan päinvastainen :kieh: :kieh:
Mut hyviä vointeja, palataan asiaan! :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Voi kiitos kysymästä, hyvin jakselen =) :hug: . Eilen olin Tyksissä kontrollissa ja siellä huomattiin että paikat on jo aika hyvin auki ja kanava kokonaan hävinnyt. Eli vauva kuulemma syntyy milloin tahansa. Ja sekä minun että vauvan vointi ja terveys on hyvät, eli nyt TAAS meinattiin ettei sitä raskausmyrkytystä olis.

Sain myös takaportin, eli ens keskiviikko aamulla käynnistetään synnytys jos ei ennen sitä tapahdu.

[b9Tänään tuli jotain ihme limaista vuotoa[/b] ja tällä hetkellä lasken supistuksia...joita tulee peräti 7 minuutin välein... tosin melko kivuttomina vielä.

Missäs sä olet lauantaista asti ollut :eek: ? Hitto mulle tulis pahat palstailuviekkarit :snotty:
Olisiko limatulppaa?Mulla tuli kolmosesta aamulla klo 06 limaa ja 12.46 oli tyttö maailmassa :)

 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tänään tuli jotain ihme limaista vuotoa ja tällä hetkellä lasken supistuksia...joita tulee peräti 7 minuutin välein... tosin melko kivuttomina vielä.
Peukut pystyyn että olisi NIITÄ OIKEITA supistuksia!!


 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tänään tuli jotain ihme limaista vuotoa ja tällä hetkellä lasken supistuksia...joita tulee peräti 7 minuutin välein... tosin melko kivuttomina vielä.
Peukut pystyyn että olisi NIITÄ OIKEITA supistuksia!!
Kyl ne varmaan oli niitä oikeita ku ei mitään kuulu :D

 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Tänään tuli jotain ihme limaista vuotoa ja tällä hetkellä lasken supistuksia...joita tulee peräti 7 minuutin välein... tosin melko kivuttomina vielä.
Peukut pystyyn että olisi NIITÄ OIKEITA supistuksia!!
Kyl ne varmaan oli niitä oikeita ku ei mitään kuulu :D

Toivottavasti!
 
Turkilmas
Ei kun mä olin välissä syömässä ja lueskelemassa kirjaa. Mä en yhtään halua hihkua, mutta kyllä nyt on aika säännöllisiä nuo supistukset. Mua vaan hämää kun ne ei oo lainkaan niin kivuliaita mitä esikoisesta oli...

Mies on ihan varma että mä herätän sen yöllä, mutta itse en uskalla hihkua.

Nyt meen hetkeksi kävelemään koiran kanssa, saas nähdä tuleeko se lähtö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei kun mä olin välissä syömässä ja lueskelemassa kirjaa. Mä en yhtään halua hihkua, mutta kyllä nyt on aika säännöllisiä nuo supistukset. Mua vaan hämää kun ne ei oo lainkaan niin kivuliaita mitä esikoisesta oli...

Mies on ihan varma että mä herätän sen yöllä, mutta itse en uskalla hihkua.

Nyt meen hetkeksi kävelemään koiran kanssa, saas nähdä tuleeko se lähtö.
Mulla oli kaikista kolmesta raskaudesta vasta 60-45min ennen syntymää kipeitä supistuksia!!!

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei kun mä olin välissä syömässä ja lueskelemassa kirjaa. Mä en yhtään halua hihkua, mutta kyllä nyt on aika säännöllisiä nuo supistukset. Mua vaan hämää kun ne ei oo lainkaan niin kivuliaita mitä esikoisesta oli...

Mies on ihan varma että mä herätän sen yöllä, mutta itse en uskalla hihkua.

Nyt meen hetkeksi kävelemään koiran kanssa, saas nähdä tuleeko se lähtö.
Mulla oli kaikista kolmesta raskaudesta vasta 60-45min ennen syntymää kipeitä supistuksia!!!
Jaa no sitten... kun tosiaan esikoisesta oli hirmu rajuja ja kivuliaita supistuksia, mutta toisaalta mä olin täysin kiinni kun menin sairaalaan ja 4-5 tunnin päästä oli poika ulkona. Eli rajusti avauduinkin...

Pitää seurata tilannetta. Näitä lupaavia tilanteita on ollut niin monesti ennenkin ja sitten on taas lopahtanut. Siksi en uskalla yhtään hihkua...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei kun mä olin välissä syömässä ja lueskelemassa kirjaa. Mä en yhtään halua hihkua, mutta kyllä nyt on aika säännöllisiä nuo supistukset. Mua vaan hämää kun ne ei oo lainkaan niin kivuliaita mitä esikoisesta oli...

Mies on ihan varma että mä herätän sen yöllä, mutta itse en uskalla hihkua.

Nyt meen hetkeksi kävelemään koiran kanssa, saas nähdä tuleeko se lähtö.
Mulla oli kaikista kolmesta raskaudesta vasta 60-45min ennen syntymää kipeitä supistuksia!!!
Jaa no sitten... kun tosiaan esikoisesta oli hirmu rajuja ja kivuliaita supistuksia, mutta toisaalta mä olin täysin kiinni kun menin sairaalaan ja 4-5 tunnin päästä oli poika ulkona. Eli rajusti avauduinkin...

Pitää seurata tilannetta. Näitä lupaavia tilanteita on ollut niin monesti ennenkin ja sitten on taas lopahtanut. Siksi en uskalla yhtään hihkua...
Juu,älä hihku.Parempi niin.Me hihkutaan sun puolesta:)
Ja noista kolmesta olen saanut mennä suoraan synnytyssaliin ja ekasta supistuksesta saanut ponnistaa.Ei kun kolmannesta ehdin olla vähän aikaa (noin vartin) käyrillä :whistle:
 

Yhteistyössä