Romanttisinta mitä miehesi on tehnyt sinulle?

Niin, nyt antakaa tulla siirappista ja hunajaista kerrontaa romanttisimmista hetkistä miehesi kanssa =)

Minun mies lauloi mulle Sua vain yli kaiken mä rakastan...kun soutelimme järvellä...ihan kuin siinä vanhassa suomalaisessa elokuvassa ja yhtenä hääpäivänämme hän yllätti minut olohuoneessa soi hempeä musiikki ,lattialla oli ripoteltuja ruusun terälehtiä ja hän oli tehnyt juustotarjottimen, viiniä oli kaadettu laseihin...niin mieheni on ihan umpiromantikko :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Homemami: miten vanhoja sun lapset on? Entä itse? Olet kovin nuoren ja kauniin näköinen, mäkin haluaisin näyttää tuolta!!
Kiitos :snotty: =)
Niin meillä poju lähtee toiselle luokalle, tyttö eskariin, kolmas lapsemme tyttö on 3v ja nuorin tyttö myöskin on 9 kk.
Mulla tulee 34 v.kohta täyteen :whistle: joten ei tässä enää mikään nuorikko olla :D



 
tulee mieleen ihan alkuaikoina kun seurusteltiin, mies teki mulle sydämen muotosen suklaa täytekakun, ja oli kaikki vatkannu käsin ku ei sillä ollu sähkövatkaint. sit sain silloin korvikset myös.
se oli aika mukavaa, toki sen jälkeen on muutakin tapahtunut. =)
 
ölkjölkj
no ei tule mullekaan mitään romanttista mieleen. Kosintakin oli luokkaa että mieti mitähän jos mä kosin joskus sua niin mitäköhän sä vastaisit ja siihen piti vastata että voit sä kosia heh heh.
 
TiiMari
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Niin, nyt antakaa tulla siirappista ja hunajaista kerrontaa romanttisimmista hetkistä miehesi kanssa =)

Minun mies lauloi mulle Sua vain yli kaiken mä rakastan...kun soutelimme järvellä...ihan kuin siinä vanhassa suomalaisessa elokuvassa ja yhtenä hääpäivänämme hän yllätti minut olohuoneessa soi hempeä musiikki ,lattialla oli ripoteltuja ruusun terälehtiä ja hän oli tehnyt juustotarjottimen, viiniä oli kaadettu laseihin...niin mieheni on ihan umpiromantikko :heart:
Anteeks vaan mut mulle tulis ainaki tosi vaivaantunu olo jos mun mies alkais meidän veneillessä yhtäkkiä laulaan mulle...

 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiMari:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Niin, nyt antakaa tulla siirappista ja hunajaista kerrontaa romanttisimmista hetkistä miehesi kanssa =)

Minun mies lauloi mulle Sua vain yli kaiken mä rakastan...kun soutelimme järvellä...ihan kuin siinä vanhassa suomalaisessa elokuvassa ja yhtenä hääpäivänämme hän yllätti minut olohuoneessa soi hempeä musiikki ,lattialla oli ripoteltuja ruusun terälehtiä ja hän oli tehnyt juustotarjottimen, viiniä oli kaadettu laseihin...niin mieheni on ihan umpiromantikko :heart:
Anteeks vaan mut mulle tulis ainaki tosi vaivaantunu olo jos mun mies alkais meidän veneillessä yhtäkkiä laulaan mulle...
On se sitten hyvä että sun mies älyää olla paatissa laulamatta :flower:

 
Mies on tehny aika usein kaikkea. Pitää oikeen hetki miettii, mikä ois oikein sykähdyttänyt

6v hääpäivänä se oli laittanu auton hansikaslokeroon timanttisen kaulakorun. Löysin sen vasta pari päivää myöhemmin kun hain jotain lappua, ei usein tuu kateltua hanskalokeroon.

Sit kerran muistan kun oltiin ravintolassa syömässä, niin mies tiputti haarukkansa lattialle muka vahingossa ja kysyi viitsinkö nostaa sen. Siinä haarukan vieressä olikin pronssinen talon sydän- kaulakoru

Se ei ikinä anna mulle lahjaa "normaalisti", aina jonku kommervenkin kautta, esim taikoo korvasta tms

Ja kun sen pikkuveli meni naimisiin, syötiin aamupalaa ennen häihin menoa, niin mies sano mulle "jollet sinä ois siinä ei mullakaan olisi yhtään mitään" :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alyssa:
no vaikka se että tuo pitsaa ja kahvia sänkyyn ja sanoo että eihän sitä jaksa mököttää jossei mitään syö välillä..(meitsi mökötti sängyssä jotain jonnin joutavaa)
Ihana mies sulla. Mun miehen "romanttisin" teko on varmaan ollut se, kun se kotiin kävellessään oli jostain ruusupensaasta napannut mulle yhden piikkisen ruusun.
 
Ehkä se kun se lähti pariks viikkoo Usa:an ja osti mulle sieltä kihlasormuksen. Vei minut ihanan romanttiseen ravintolaan ja kosi mua siellä timanttisormuksen kera. :heart:
On muitakin pikkujuttuja, mutta tuo ehkä ikimuistoisin =)
 
Tuavetti
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Minun mies lauloi mulle Sua vain yli kaiken mä rakastan...kun soutelimme järvellä...ihan kuin siinä vanhassa suomalaisessa elokuvassa
Kylläpä tuo romanttista toellae oesi: akka soutaa ja ukko laalaa venneen perässä: sua vaen ylj kaeken mä rakastan ...

 

Yhteistyössä