Romanttisinta mitä miehesi on tehnyt sinulle?

Niitä on paljon, mutta ei mitään kuohari/timanttisormus/hotelli juttuja (en oikein perusta sellaisista), vaan ihan arjen keskellä tapahtuvia pieniä asioita, sydäntä lämmittäviä sanomisia, viestejä, tekoja. Kukkiakin joskus tuo, vaikka en niistä silleen perusta, ihana ele kuitenkin.:heart:

Isompaa romantiikka on luvassa kun mies järkkää meille reissun korpeen. Siellä nukutaan teltassa, istutaan iltaa nuotion äärellä, naida naksutellaan tähtitaivaan alla, käydään naku-uinnilla, huooh ihanaa!.:heart:
 
Mieheni tykkää järjestää yhteisiä lomareissuja ja hän näkee niiden onnistumiseksi välillä tosi paljon vaivaa. Väliin mennään kaksin, välillä koko perheen voimin. Minusta ihanaa, kun matkat ovat aina suunniteltu niin, että mulle olis hyvä. Ja minusta se, että on rakentanut meille talon, on aikamoinen rakkaudenosoitus. Ihaninta kuitenkin on se, että mies tekee pikkuruisia rakkauden tekoja tavan arjessa. Tuo lähileipomosta mun lempisämpylöitä, käy tankkaamassa auton, ostaa mulle junaliput, hieroo jalkoja, tuo kupillisen iltateetä jne.
 

Yhteistyössä