Nyt kaikki vinkit joilla hien haju pois vaatteista

eli kun miulla on sellainen onkelma et mulla on aina kainalot märkänä vaikka mitä dödöä/rollia käyttäis ja sen mukaan sitten vaatteet alkaa haisemaan kainaloista jos en heti saa niitä käytön jälkeen pesuun...huomasin juuri että taas alkaa haisemaan parhaat lempipaidat kun olin niitä ripustelemassa kuivumaan...eli mitä parhaita vinkkejä teillä ois siihen?

Ja annostuksetkin kiitän...on siis sekä vaaleaa että tummaa vaatetta..

...kalliiksi tulee ostaan parin kk välein uudet paidatkin.. :ashamed:
 
lissu
en tiedä mitä dödöä käytät, mutta jos et oo vielä kokeillut, niin haepa apteekista vichyn vihertäväkorkkinen roll-on. Pitää kainalot kuivina ja hajuttomina 24 tuntia. Mulla se auttaa, kaupan dödöistä ei pienintäkään hyötyä.
 
vieras
Deodorantti + Hiki

1, Esikäsittele nestemäisellä pyykinpesuaineella.
2. Pese entsyymipitoisella pyykinpesuaineella korkeimmassa hoito-ohjeen sallimassa lämpötilassa. (Hienhaju vaatii usein 60 asteen pesun.)
3. Liota 1/2 tuntia etikkaliuoksessa (2 dl etikkaa, 10 l haaleaa vettä). Huuhtele. Pese koneessa hoito-ohjeen mukaan. Kokeile ensin, että tuote kestää käsittelyn.
4. Esikäsittele oksaalihappoliuoksella (1tl oksaalihappoa, 1 dl haaleaa vettä). Huuhtele. Pese koneessa hoito-ohjeen mukaan. Kokeile ensin johonkin huomaamattomaan kohtaan, että tuote kestää käsittelyn.

http://www.martat.fi/neuvonta/kodinhoito/pyykki_puhtaaksi/tahranpoisto/
 
Miehen lenkkivaatteet haisevat joskus epämääräiselle. Esipesu, huuhteluaine ja tuo 60 peseminen vievät hajun pois.
(Ethän nyt loukkaannu tästä kommentistani aiheen vierestä, mutta hienhajuun auttaa dödön lisäksi kainalokarvojen ajeleminen pois?)
 
martat tietää... ehkäpä?
Deodorantti + Hiki

- Esikäsittele nestemäisellä pyykinpesuaineella.
- Pese entsyymipitoisella pyykinpesuaineella korkeimmassa hoito-ohjeen sallimassa lämpötilassa. (Hienhaju vaatii usein 60 asteen pesun.)
- Liota 1/2 tuntia etikkaliuoksessa (2 dl etikkaa, 10 l haaleaa vettä). Huuhtele. Pese koneessa hoito-ohjeen mukaan. Kokeile ensin, että tuote kestää käsittelyn.
- Esikäsittele oksaalihappoliuoksella (1tl oksaalihappoa, 1 dl haaleaa vettä). Huuhtele. Pese koneessa hoito-ohjeen mukaan. Kokeile ensin johonkin huomaamattomaan kohtaan, että tuote kestää käsittelyn.

http://www.martat.fi/neuvonta/kodinhoito/pyykki_puhtaaksi/tahranpoisto/

Mä itse kokeilisin tuota etikkaa ihan ekana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Miehen lenkkivaatteet haisevat joskus epämääräiselle. Esipesu, huuhteluaine ja tuo 60 peseminen vievät hajun pois.
(Ethän nyt loukkaannu tästä kommentistani aiheen vierestä, mutta hienhajuun auttaa dödön lisäksi kainalokarvojen ajeleminen pois?)
Karvat ajellaan säännöllisesti ;) paljonkos se apteekin dödö maksaa? jos sitä vaikka koklais seuraavaksi....onko kukaan todennut onko siitä vaaleanpunaisesta purkista mitään apua noihin hajuihin vaatteissa? kun on 2 lasta perheessä, niin voisin ostaa sitä tahranpoistoa varten, ois tietty +++ jos se veis pahat hajutkin pois
 
http://www.mt-exima.fi/

Mä käytän tota eximaa kaikkiin tahroihin, vie hienhajunkin, eteenkin jos käyttää säännöllisesti. Stokka möi aikasemmin ton firman tuotteita mut sen jälkeen kun ne lopetti niiden myymisen tilasin suoraan yritykseltä yhden laatikon noita pulloja. Laatikossa oli 6 suihkepulloa ja makso positkuluineen jotain 30 euroo. Siitä on nyt pari vuotta ja vielä taitaa olla yks pullo jäljellä.

 
lissu
http://www.escentual.com/vichy/body_care/3300045.html

Tossa linkki että näet minkälainen purnukka on kyseessä. Se maksaa apteekeissa kympin paikkeilla, mutta mulla ei ole koskaan yksikään mu dödö kestänyt yhtä kauaa kuin tuo. Eli maksaa itsensä takaisin! :) Ja muistin väärin, teho olikin 48 tuntia. Teho pysyy vaikka kävis suihkussa useamman kerran dödönlaittojen välissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
http://www.escentual.com/vichy/body_care/3300045.html

Tossa linkki että näet minkälainen purnukka on kyseessä. Se maksaa apteekeissa kympin paikkeilla, mutta mulla ei ole koskaan yksikään mu dödö kestänyt yhtä kauaa kuin tuo. Eli maksaa itsensä takaisin! :) Ja muistin väärin, teho olikin 48 tuntia. Teho pysyy vaikka kävis suihkussa useamman kerran dödönlaittojen välissä.
se on siis rolli? onko siinä jokin aika mitä sitä pitää käyttää että tulee se teho vai alkaako se teho jo 1 käyttökerrasta?
 
Peset vaatteen normaalisti. Sekoitat ämpärilliseen vettä pari desiä etikkaa ja annat vaatteen liota siellä reilun vartin. Sitten huuhtelet ja peset uudelleen normaalisti. Tällä konstilla olen saanut vanhat jumppavaatteetkin taas käyttökuntoon, vaikka ovat haisseet "kissanpissalle".
 
vieras2
ite käytin jonkin aikaa palmoliven for men wild forrest -roll-on dödöä. Auttoi, tosin tuntui aika tujakalta aineelta, varmaan alumiinit alkoi syöpymään ihon läpi:) Oon nyt käyttänyt ruohonjuuresta löytyvää Speick naturalia (deo stick) tehosi talven ajan mut nyt alkaa hiki puskee läpi. Täytyypä katsoa josko se vichyn sopisi. Ja täytyy myös kokeilla etikkaa, kuulostaa tehoavan tosi hyvin hienhajuisiin paitoihin eikä värikään (toivottavasti) lähde!
 
"taru"
Dödönä suosittelen käyttämään LRwoldin Mikro Silver rollonia sekä vaatteiden raikastamiseen, Swipe Ballia jota käytetään yhdessä pyykinpesua-aineen kanssa. Tuo viimeksi mainittu on tilattavissa Home Carelta. Sisältää hopeaionia jotka tuhoavat bakteereita ja pitävät vaatteesi useamman päivän raikkaana.
 

Yhteistyössä