*

Mikä mulla on??? Hillitön päänsärky ja ripuli ;( Ei edes 800mg burana auttanut päänsärkyyn
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10

Ketju: Mikä mulla on??? Hillitön päänsärky ja ripuli ;( Ei edes 800mg burana auttanut päänsärkyyn

kipeä
    Vierailija

Mikä mulla on??? Hillitön päänsärky ja ripuli ;( Ei edes 800mg burana auttanut päänsärkyyn

Tosi heikko/huimaava olo vielä lisäks. Tosi kiva olla yksin 2v lapsen kanssa tällases kunnos...

lääkäriin!! voi olla vaikkapa nestehukkaa... Ja soita joku sinne sun kanssa, ei tommosessa kunnossa saa lapsen kanssa olla yksin...

vieras
    Vierailija
    Millon otit sen buranan? Kauanko oireet kestänyt? Onko muita oireita? Perussairauksia? Ootko syöny? Juonu?

onko kuumetta/ kurkkukipua?

vieraileva
    Vierailija
    Oisko se Burana tullut heti ripulin mukana pois, ettei ehtinyt vaikuttaa?

ap
    Vierailija
    Mulla on ollut jo kuukauden flunssaa. Tosin nyt se on lähes ohi. Ihme kyllä just tänään ei ole edes kurkku kipeenä vaikka melkein kuukauden on sekin ollut kipeenä. Eikä ole kuumetta. Aamulla oli vielä hyvä olo, mut puolen päivän jälkeen alkoi tää outo olo.

iida
    Vierailija
    ei buranaa päänsärkyyn vaan panadolia!!

maitohappobakteereja nyt ensiksi. Sulla voi myös olla selkä jumissa, jonka vuoksi se päänsärky ei lakkaa.

.
    Vierailija
    Enterorokossa voi aikuisella tulla päänsärkyä,ripulia ja kurkkukipua.

,,
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja iida
    ei buranaa päänsärkyyn vaan panadolia!!
    Jaa, no mulla ei auta kuin ibuprofeeni (burana, ibuxin tms.) päänsärkyyn. ei vaikka vetäisin paketillisen panadolia.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot