*

miksi aamukahvin/tupakan jälkeen..
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 27

Ketju: miksi aamukahvin/tupakan jälkeen..

vieras
    Vierailija

miksi aamukahvin/tupakan jälkeen..

tulee aivan hirvittävä pjaskahätä?
    vilkastuttaako kahvi/tupakka suolentoimintaa noin paljon?

siis kun välillä joutuu kesken aamukahvin lähtee istumaan

hepuli
    Vierailija
    sama homma mulla...en kyl keske kahvi joudu lähtee,mut kotiin saa juosta(käyn anopil aamukahvil ja matkaa kotii sen 50-100m)!!!

Aattele, jos ois sama ymp¨¨ari vuorokauden, niin se ois kätevä laihis

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku
    Aattele, jos ois sama ymp¨¨ari vuorokauden, niin se ois kätevä laihis
    no niimpä!
    hassua että tää on vain aamusin,eipä iltapäivä kahvista paskahätää tuu.
    ajattelin jo että olen ainoo jonka suoli toimii kahvilla

etkä varmasti ole ainoa joka tuosta kärsii.....

ap
    Vierailija
    pitää varmaan lähettää johonkin akuuttiin tms. kysymys tuosta että mihin perustuu.
    kiinnostais vaan tietää sikäli että kahvilla saa sen paskan tulee HETI

Juu kyllä ne tuntuu laksatiiveja olevan. Silloin kun join kahvia oli se vakio et kahvi=paska

hmm
    Vierailija
    molemmat kiihdyttää aineenvaihduntaa... mulle käy samoin aamulla.

Mä en juo kahvia, mutta tee ja tupakka aamulla toimii ihan yhtä hyvin kuin kahvi ja tupakka.

vieras
    Vierailija
    sama jos juo paljon kahvia,siis itellä inakin pannullinen riittää niin rupee ilma kiertää mahassa ihan toden teolla.ja pierettää pirusti

nekku
    Vierailija
    monta kinkkistä tilannetta takana kun tosiaan aamukahvin ja tupakan vedän aina vasta töissä. Seuraus siis sama kuin näköjään monella muullakin

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nekku
    monta kinkkistä tilannetta takana kun tosiaan aamukahvin ja tupakan vedän aina vasta töissä. Seuraus siis sama kuin näköjään monella muullakin
    siis MIKÄÄN ei ole niin hirveetä kun huomata töissä tai kylässä että paskalle pitäs päästä.
    meillä on semmonen iso vessa joss avaan sermit eli ihan varmasti kuuluu tai sitten toinen vaihtoehto on semmonen pikkukoppi.
    kivat seuraavalle joka pyörtyy sinne sit

aineenvaihdunta kiihtyy ja sitä jollain tavalla rentoutuu siinä poltellessa

Sama juttu..

nekku
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nekku
    siis MIKÄÄN ei ole niin hirveetä kun huomata töissä tai kylässä että paskalle pitäs päästä.
    meillä on semmonen iso vessa joss avaan sermit eli ihan varmasti kuuluu tai sitten toinen vaihtoehto on semmonen pikkukoppi.
    kivat seuraavalle joka pyörtyy sinne sit
    Näinpä... Sama homma rahikaisella

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    pitää varmaan lähettää johonkin akuuttiin tms. kysymys tuosta että mihin perustuu.kiinnostais vaan tietää sikäli että kahvilla saa sen paskan tulee HETI
    jep!välillä ei tarvi ottaa ku kuppi kahvia käteen niin johan läks jos ne osais jossai viisaammat selittee,tupakilla tai siis sikarilla sama vaikutus...

jaa-a,en tiiä :/

Useimmiten tupakka jää kesken kun lähden kuin ammus vessaan.Joskus saa polteltua tupakin kokonaan kun oikein tiukkaan puristaa poskia yhteen.

vieras viisastelija
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja hmm

Aineenvaihdunta ei kyllä liity millään tavoin tähän... jännä ku ihmiset joiden suolentoiminta on vilkasta, puhuvat,että on nopea aineenvaihdunta mitä aineita siellä oikein "vaihtuu"? Vois hiukan perehtyä ihmisen fysiologiaan ensin paremmin... ehkä sitä aineenvaihduntaa tapahtuu ihan tuolla solutasolla, paskantamiseen se ei taida juuri vaikuttaa.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras viisastelija

Aineenvaihdunta ei kyllä liity millään tavoin tähän... jännä ku ihmiset joiden suolentoiminta on vilkasta, puhuvat,että on nopea aineenvaihdunta mitä aineita siellä oikein "vaihtuu"? Vois hiukan perehtyä ihmisen fysiologiaan ensin paremmin... ehkä sitä aineenvaihduntaa tapahtuu ihan tuolla solutasolla, paskantamiseen se ei taida juuri vaikuttaa.
    sori vaan, mutta eritys on yhtä lailla aineenvaihduntaa. ja se ei tapahdu soluissa vaan imu-ja verisuonistossa....

vieras viisastelija
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin

sori vaan, mutta eritys on yhtä lailla aineenvaihduntaa. ja se ei tapahdu soluissa vaan imu-ja verisuonistossa....

mitä aineita siinä VAIHTUU? Ei käsittääkseni mitään jos eritystä tapahtuu.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin

mitä aineita siinä VAIHTUU? Ei käsittääkseni mitään jos eritystä tapahtuu.
    erittäessä ne aineet mitä paat suuhus tulee ulos, hikoillessa tulee nestettä ulos, hengittäessä nestettä haihtuu kropasta.. ja tiiät varmaan anatomian ja fysiologian ammattilaisena että verisuonissa kulkee veren lisäks muitaki nesteitä kuten esim. ureaa ja mitähän kautta se tulee ulos? oisko imusuonten kautta hikenä kainaloista. elikkä siis ajatus tässä on se, että se mikä tulee ylhäältä alas, tulee ennen pitkää alhaalta ulos. eli aine vaihtuu.

Lunatic
    Vierailija
    Sama ensimmäisen kaljan kanssa.

Mulla riippuu paljolti missä asennossa olen tupakalla

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus