*

Valokynän käyttö?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 25

Ketju: Valokynän käyttö?

Valokynän käyttö?

Onko teillä antaa jotakin vinkkejä siihen? Mihin kohtaan laitatte sitä ja missä vaiheessa meikkaamista? Onko Lumenen valokynä hyvä?

Toivottavasti harmaa mamma ainakin vastaa, hänellä tuntuu olevan tietoa käytöstä, kun kerran riippuvainenkin on valokynästä.

Tipu Topakka
    Vierailija
    Minä laitan ennen muuta meikkiä. Silmien alle ja silmä kulmiin. Taputtelen sen sormenpäällä tasaseksi. ja sit vaan meikkivoide+muut pakkelit päälle Mulla Givenchyn valokynä ja on ollut tosi hyvä!

jep
    Vierailija
    Markkinakoneiston hapatusta herkkäuskoisille.

kenkele
    Vierailija
    silmänalusiin ja silmän sisänurkkaan,nenänpieliin,leukaan. ja laitan aina ihan ensimmäiseksi ja sit puuteri.itse en käytä meikkivoidetta olenkaan

Mä laitan sitä puuterin jälkeen (en käytä meikkivoidetta ollenkaan) ja laitan sitä silmän alusiin ja suupieliin vähän valoa tuomaan.

En tiedä Lumenesta, mulla on YSL ja on kyllä paras.

vieras
    Vierailija
    Juonteisiin häivyttämään, korkeisiin paikkoihin korostamaan. Poskipäihin ja kulmakarvan alapuolelle laitan itse juonteiden lisäksi. Korostaen ja hävyttäen sitä käytetään.

http://www.pirkka.fi/muotikauneus/kauneusvinkit?nid=3990

Tossa on tosi hyvät kuvalliset ohjeet

mä en oo uskaltanu käyttää sen jälkeen kun joku kertoi että se loistaa "pimeässä" valossa - eli UV-valossa.
    En mä missään diskossa käy ikinä, mutta mistä sen tietää vaikka ne keksisi laittaa semmosen lampun aikuisten tanssipaikkaan.

Muuten kun kuulin tuosta, niin ekana tuli mieleen, että miten sais piirrettyä jotain hilpeää kollegan kaljuun...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja juuei
    Muuten kun kuulin tuosta, niin ekana tuli mieleen, että miten sais piirrettyä jotain hilpeää kollegan kaljuun...

mamma
    Vierailija
    Valokynällä korostetaan tai häivytetään. Itse ehkä lähinnä häivytän iän mukanaan tuomia juonteita.. Ja korostan tai kohotan silmäluomia (kulmakarvojen alapuolelle viirut ja häivytys )
    Valokynä laitetaan meikkivoiteen päälle mutta puuterin alle. Itse en käytä meikkivoidetta arkisin vain valokynää ja puuteria!

Googleta valokynä, löytyy muutama ihan hyvä vinkki

Pitääpä varmaan ostaa tuo, olen kyllä monta kertaa kaupassa kattellut valokynää ja samalla kironnut kallista hintaa.

Niin ja jos sitä valokynää levittelee sekä ylä- että alaluomelle niin saa hienot pandasilmät! En kyllä suosittele kokeilemaan..

http://www.dermoshop.com/article.asp?id=4916 tuossa kanssa ohjeita

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak
    Niin ja jos sitä valokynää levittelee sekä ylä- että alaluomelle niin saa hienot pandasilmät! En kyllä suosittele kokeilemaan..
    Onko kokemusta?

Minä käytän peitevoidetta. Mielestäni toimii paremmin kuin valokynä. Peitevoiteeni on dermolta.

http://www.dermoshop.com/product.asp?id=12074&purpose=makeup

vieras
    Vierailija
    Joo silmän sisänurkkaan vain. EI koko alaluomelle! Se tekee sellasen silmäpussiefektin.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava
    Onko kokemusta?
    Ei oo omakohtaista Kaveri kerran näytti yhtä julkkiskuvaa, en nyt muista kuka se tyyppi oli, mahtavat valkoset rinkulat silmien ympärillä ja kuvateksti jotai et "ihan ittekkö laitoit valokynää?!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava
    Onko kokemusta?
    Ei oo omakohtaista Kaveri kerran näytti yhtä julkkiskuvaa, en nyt muista kuka se tyyppi oli, mahtavat valkoset rinkulat silmien ympärillä ja kuvateksti jotai et "ihan ittekkö laitoit valokynää?!
    Ai kamala. Eli tätä pitää välttää.

Panda
    Vierailija

Lumenen valokynä paras

Lumenen valokynä on paras. YSL:n liian kallis ja huonompi.

Mä laitan meikkivoiteen päälle ennen puuteria, niin pysyy siinä kohtaa mihin sen on laittanut.

YSL
    Vierailija
    Lumene on mun mielestä liian paksu ja kuivuu tosi herkästi. Pari kynää ehtinyt käyttää vain osittain.

YSL menossa nyt ehkä viides kynä. Sitä saa paria (kolmea?) eri sävyä kaiken lisäksi. On sopivan ohut ja kestää hyvänä loppuun asti.

öö
    Vierailija
    pitääks sitä lumenen valokynää pyörittää kuinka kaua ku ei se toimi tai mite se toimii?

1
    Vierailija

1

-1'

1
    Vierailija

1

-1'

Tuossa :)
    Vierailija
    http://www.ostolakossa.com/2009/07/paiva-169-valoleikkeja.html

Pikavastaus Pikavastaus