Astianpesuaine vertailu (koneeseen)

  • Viestiketjun aloittaja Kokematon
  • Ensimmäinen viesti
Kokematon
Mulla on nyt Rainbowin jauheena ja se jää lokeroon klimiksi joten ei liukene kokonaan. Onko teillä mimmosia kokemuksia eri aineista?

Sunia meinasin ostaa kun äitilläkin on ja hyvää ollu.

Muita hyviä? Sain just koneen joten olen hakusedssa noitten aineiden kanssa.

Tablettina ois mikä hyvä? Kun niissä meinasin sitä yhdistelmää jossa on jo suola ja kirkaste mukana.
 
vieras
Laitatko ainetta liikaa? Meillä käytössä sama aine, eikä moista ongelmaa ole ollut.

Tulipa vaan mieleen, että muutama vuosi sitten (Työtehoseura tms.) oli testattu konetiskiaineiden paremmuutta. Yllättävää kyllä, halppistuote Daily oli voittaja!
 
Salama
Ei ole merkilä väliä kun huuhtelee ruoanjämät pois ennen koneeseen laittoa, tulee puhdasta ja kone on aina siisti.

Meillä käytössä välilllä Pirkka-jauhe ja välillä tarjouksesta Sun tms.
 
Salama
Ei ole merkilä väliä kun huuhtelee ruoanjämät pois ennen koneeseen laittoa, tulee puhdasta ja kone on aina siisti.

Meillä käytössä välilllä Pirkka-jauhe ja välillä tarjouksesta Sun tms.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Salama:
Ei ole merkilä väliä kun huuhtelee ruoanjämät pois ennen koneeseen laittoa, tulee puhdasta ja kone on aina siisti.

Meillä käytössä välilllä Pirkka-jauhe ja välillä tarjouksesta Sun tms.
Huuhteken astiat aina ennen koneeseen laittoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
mä en enää käytä muutakuin nestemäistä pesuainetta,mulla meni hermo noiden tablettien ym kans ja kone on ihan siistinä pysyny B)
Minä mietin kans sitä nestemäistä kun kattelin kaupan hyllyjä.
 
pullamurmeli
Nuo powerdropsit on aika jees, nyt on käytössä Sun-tabletit. Meidän kone on Witt-merkkinen, siinä on erikseen sellanen pikkuruinen kori tiskitabletille, se laitetaan yläkorin alapuolelle etureunaan roikkumaan, siitä sitten hyvin liukenee.

Jos tabletti ei kunnolla liukene pesussa, kun sen laittaa pesuainelokeroon, niin todennäköisesti lokeron kannessa on sillon vikaa, se ei aukea riittävän aikaisin. Pistä tabletti lusikkakoriin, tai jonkun astian päälle alakoriin tai yläkoriin, niin se liukenee siitä paremmin, työpaikalla tehdään noin, kun on rikki se lokero, ettei aina aukea.
 
Natsku
Älkää hyvät ihmiset käyttäkö tabletteja, tai jos niin jakakaa se yksi useampaan osaan. Siinähän on tiivistettynä aika hemmetinmoinen määrä ainetta. Meille korjaaja sanoi, että ei tarvi kun noin ruokalusikallinen jauhetta laittaa koneeseen. Pyykkikoneeseen kaksi korkeintaan. Pesuainepakettikin kestää huomattavasti pitempään ja tulee ihan yhtä puhdasta. Ainejäämiä voi sitten olla myös vähemmän astioissa, toivon niin ainakin. ::
 

Yhteistyössä