Ystävänpäivälahja miehelle

  • Viestiketjun aloittaja Peppi81
  • Ensimmäinen viesti
Voi, en mäkään oo ajatellu. Näinkö tuo kuuluuko äijällekin ostaa? :eek:

muoks. Mulla on kyllä tapana ostella vaatetta ym. muutoinkin ilman mitään syytä, että totta sitä vois vaikka seuraavan ostoksen laittaa ystävänpäivän piikkiin :D
 
mimmi
viime vuonna tein taulun: rakastan sinua koska...ja siihen sitten lauseita miksi häntä rakastan,olen antanut ulkoilupuvun,kaikkia pehmojuttuja,tehnyt kaakun...hmmm...mitäköhän vielä?vasta muutama ystävänpäivä takana meillä
 
lämminsydän
Olisikos mahdollista järjestää kahden keskistä aikaa? Siis jos omalle puolisolle ajattelet lajaa..se voisi olla kivaa kumpaisellekkin,eiks juu..Hyvää ruokaa tms..Mutta jos haluat jotain materiaalia,niin sitten ehkä jotain autoon sopivaa...Mikäs olisi harrastuksena,löytyisikö sieltä jotain pientä kivaa? Mitä tarvitsisi juuri nyt? =)
 
Minä ajattelin tilata kaikille ihan muutenkin nyt lehdet, miehelle riista lehden, tytölle prinsessa lehden ( oli näemmä tarjouksessa) ja pojalle jonkun. Annetaan nyt sitten vaikka ystävänpäivä lahjaksi tieto tästä =) !
 
Ehkä jotain pientä. Eihän meillä oo vielä ku kolmas tulossa, sillo ekana ihan jotain pientä sydänjuttua ostin (oltiin niiiin vastarakastuneita :heart: :heart: :heart: :heart: )
Viime vuonnakin joku ihan pien juttu.
Tänä vuonna vois vaikka vähän yrittää panostaa tuohon muistamiseen jos keksin jotain kivaa....
 
täällä
Mun mies on kyllä ystävä, mutta en mä häntä ystävänpäivänä muista,
muutoin kyllä.

joten vaikee sanoa, tästä tietty ollaan montaa mieltä..

mulletoi.com sivuilla on jotakin hupikamoi ystävänpäiväksikin:)
 
koiramäkeläinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sehän onkin oikeasti Valentines day eli kullille niitä lahjoja kuuluu ostaa :D
Tosiaan se on ystävyyden ja rakastavaisten päivä. Suomessa vaan kulkee nimellä ystävänpäivä. Itse ostan miehelle joka ystävänpäivä jotain pientä kivaa ja tänä vuonna saa pienen hienon kaktuksen :D
 
di
Kurkkaa ideoita.
Teetä valokuvasta magneetti, jolla on merkitystä saajalle.
tekstinä voi olla runo, ajatelma tai ihan mikä tuntuu hyvältä kuhunkin tilanteeseen.
www.brunni.fi
 
namutäti
Miehet osaa olla herkkusuita. Itse ajattelin tilata suklaagalleriasta jotkut tummat konvehdit ja siihen vaikka pikku pullo konjakkia kylkeen. Ei ainakaan mitään mikä jää nurkkiin pyöriin, vaikka huomioinen on kyllä se tärkein juttu.
 
momee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies on mun rakastettu, ei ystävä.
Tai siis on tietty ystäväkin, mutta mun mielestä ystävänpäivänä muistetaan kavereita, ei puolisoa.
niin sori nyt vaa..toi on suomenettu vääri toi "ystäväpäivä" mua ärsyttää tota aina ..perintesesti se on rakauspäivä joka vietettää juuri romaattinen ilta kahdestaa mies ja nainen,,ja tietenkin ystävä kuuluu myös mutta vähemmän..

 

Yhteistyössä