Runo ystävälle

sippeCc--:
Missä milloinkin, rakas silloinkin. Tää tarina tuntuu unelmalta, jota ei voi koskaan kohdata. Ainutlaatunen, tärkee, et sä mun sydäntäni voi särkee ? En menetä sinua, näen sua harvemmin. Olen paniikissa, mitä teen, kun olet poissa.. Ilman sinua, miten onnistun? Rakastan sua ikuisesti, ja oot mun sydämmessäni ? Siellä tärkeimmissäni ?
 
"Aino1"
Kuulen kuiskauksen luulen että se on tuulen puiskaus, mutta kun taakse katson huomaan että siinä oot sä apua pyytämässä, apua annan sulle kultapieni milloin vain tarviit, älä pelkää sitä tulla pyytää, tääl lämmin syli sua odottamassa on aina <3
 
"Aino1"
En muuta tarvii jos tänne tuut, mulla on yks suuri paikka ja sen sulle tahtoisin omistaa. Sulle mä aina tahtoisin kertoo kuinka paljon susta oikeesti välitän, sä oot luotettava,kiltti ja mukava, ja se mut aina iloiseksi saa, sateisenakin päivänä sä auringon paistamaan saat hymylläs <3
 
tellervooxs
ITE KEKSIN JA LÄHETIN KAVERILLE <3

saat mut ajattelemaan toisin/
sun ansiosta mä hymyilen /
oot se jolle kerron kaikki murheeni ja ilo asiat/
kuuntelet aina mua /
naurat mun kanssa /
oot se paras kaveri /
se oikea ja todellinen /
kukat kukkii ku sä tuut /
älä hylkää mua /
en kestäis sitä , ilman sua /
mistä musta jää , jos sua ei olis/
mitä mulle jäis, ilman sua /
todellisuus mulla ei olis mtn ilman sua ja sun ihanaa hymyä /
 
"Pekko"
voisittekos lähettää minulle joku oiken rakkaus runon ystävälleni. minusta teillä jotka olette kirjoittaneet kaikkia runoja niin on paskaa ja kusta pää täynnä , että hyyyyyyyyyyyyyy vaan kaikille kusi paska aivoille. Pankaa ja nussikaa sitä teidän häpy huultanne kun tekee niin mieli nussia. aaaaaaahah hah ah aha ha aha ha ihanaa. Voi vittu perse, paskan ja vitun ja sitruunan sevoitus. lolo lol lol lol lol lol lol lol lol lolo lilil ililili lo lo lo lo l ol kiki ki k i k ik juj u j u ki k i l o lo loloki kikikikikikiki9kilololololloöpoöpqweqr. Lukekaa persenne kaikki kusi aivot.
 
Shiya <3
Sua aattelen joka päivä joka yö en sua unohda vois olet enkeli joka aina mun seurana ois vaikka oisin yksin olisit mun rinnallain auttaisit vaikka kuitenkin katoaisit en maan päällä enää sua tapais mut tiedät että me vielä kohdataan meitä ei mikään voi erottaa olemme kuin vasta kohdat mutta silti kukaan ei voi meidän väliämme tulla sotkemaan <3
 
"ninni"
Onko täälä besu, missä on mun pressu. Onko täällä kala, vai sala. Omppun varkaissa käytiin, ja hypättiin kyytiin. Karkuun juostiin koulussa oltiin. Miksi sals toisiltamme ihastukset pidettäis?XD
 
"ninni"
Olet hyvin rakas kamu. ketjun teemme. Salassa pidämme. miksi kalassa olemme vai olemmeko salassa?
presssun allee hiippailimme salassa tää pitää pitää.Lennämme yhdessä ntaivaaseen tää pelota ei yhtään.
 
Sitä mä en tiiä!
Ystävyyteen ei tarvitse runoja, minulle riittää se että minulla on sinut. Olet kaikkeni. Annoin sinulle sydämmeni ja haluan jakaa sydämmeni sinun kanssasi. Luotan sinuun. ÄLÄ JÄTÄ MINUA KOSKAAN!
 
Valvoja!
Eikös tänne ole tarkoitus laittaa runoja ei mitään "kukkaa päässää nananan" juttuja?
Siis niin tyhmiä ihmisiä.
Pyytäisin ooikeasti jos keksitte runoja laittakaa niitä runoja.. EI PELLEILYJÄ.
Tänne voi laittaa kaiken laista tekstiä. Mutta se ei tarkoita että laitatte tänne mitä tahan juttuja.
Joku raja tässäkin.
 

Yhteistyössä