Verkkokauppa.com

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
Joo mut eipä koske JUST tätä liikettä.. nimittäin juuri näin kävi tänään ja aika ihmeissäni oli! Tuote menee ensin huoltoon ja sinne jonot 5-10pvä ja sen jälkeen miettivät mitä tekevät.. Outoa mutta totta! Varokaa koko liikettä!!
 
viivi
Ei meillä oo ollu kyllä kuin hyviä kokemuksia. Kerran ostettiin tuote joka hajosi liian nopeasti, eikä mitään ongelmaa palauttaa. Toisella kerralla etsittiin erästä tuotetta joka oltiin netistä löydetty ja hyvin palvelualttiisti myyjä sen meille kävi hakemassa. Netin kautta en kylläkään ole tilannut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö ittelles:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
Virheettömistä tavaroistahan tässä puhuttiin, tietenkin.
Joo mut jos ostat liikkeestä tavaran nii et kai sinä rikkinäistä sieltä oota saavas?? Kyllä minä ainakin haluan tavaran toimivan jonka ostan enkä heti kotia päästyäni kiikuttaa huoltoon!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
Joo mut eipä koske JUST tätä liikettä.. nimittäin juuri näin kävi tänään ja aika ihmeissäni oli! Tuote menee ensin huoltoon ja sinne jonot 5-10pvä ja sen jälkeen miettivät mitä tekevät.. Outoa mutta totta! Varokaa koko liikettä!!
Tietenkin menee ensin huoltoon. Sitä vartenhan siinä takuu on. Jos huoltokaan ei saa korjattua niin silloin on mahdollisuus saada uusi tilalle tai perua kauppa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö ittelles:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
Virheettömistä tavaroistahan tässä puhuttiin, tietenkin.
Joo mut jos ostat liikkeestä tavaran nii et kai sinä rikkinäistä sieltä oota saavas?? Kyllä minä ainakin haluan tavaran toimivan jonka ostan enkä heti kotia päästyäni kiikuttaa huoltoon!
Eihän kukaan odota rikkinäistä saavan! Mutta jos se ei toimi niin aina ensin menee sinne huoltoon jossa katsotaan mitä sille voi tehdä.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
Joo mut eipä koske JUST tätä liikettä.. nimittäin juuri näin kävi tänään ja aika ihmeissäni oli! Tuote menee ensin huoltoon ja sinne jonot 5-10pvä ja sen jälkeen miettivät mitä tekevät.. Outoa mutta totta! Varokaa koko liikettä!!
Tietenkin menee ensin huoltoon. Sitä vartenhan siinä takuu on. Jos huoltokaan ei saa korjattua niin silloin on mahdollisuus saada uusi tilalle tai perua kauppa.
mutta onko siinä mitään järkeä? käyt ostamassa tavaran ja menet kotia ja testaan laitetta.. mutta hups! se ei toimikkaan.. mitä teet?? Viet sen samantien takas huoltoon ja odotat 5-10 vrk että kattovat mikä on vialla... Tuskimpa! Kyllä minä odotan ainakin että saisin edes samantien tilalle toimivan tavaran!
 
lakimimmi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
Joo mut eipä koske JUST tätä liikettä.. nimittäin juuri näin kävi tänään ja aika ihmeissäni oli! Tuote menee ensin huoltoon ja sinne jonot 5-10pvä ja sen jälkeen miettivät mitä tekevät.. Outoa mutta totta! Varokaa koko liikettä!!
jos kone hajoaa, toimintamalli on aina seuraava:

1. huolletaan kohtuullisessa ajassa kuntoon
2. vaihdetaan uuteen
3. jos edelliset ei mahd. voidaan antaa hinnanalennusta
4. puretaan kauppa

näin se mene, mutta poikkeuksia ja tulkintaeroja on. laitteen hintakin toki vaikuttaa. monia ei edes huolleta, mutta silti joutuu odottelemaan sen uuden laitten huollosta, eikä saa hyllystä.

palautusoikeus koskee vain ja ainoataan posti-, koti ja kokousmyyntejä.
 
Allina
Vaikka kirjallisesti sovittiin (toista kertaa käytössä olevan) laitteen huoltotoimenpiteistä, niin kovalevyni hukattiin ja eteen lyötiin vain uusi laite. Kaikki tiedostot menivät useamman vuoden takaa. Ei saa kiinni ketään vastuullista, eikä ketään muutenkaan heidän henkilökunnasta saa tietää nimeltä ja kerrottiin, ettei heillä ole suoria puhelinnumeroitakaan. En suosittele kellekään, enkä koskaan enää asioi Verkkokauppa.Comissa.
 
V*ttuuntunut
Kun ostat verkkokauppa.comista ja laitteessa on vikaa niin ei verkkokauppa.com korjaa sitä vaan sanoo että vikaa ei ole vaikka lait ei toimi.

Joten EN SUOSITTELE VERKKOKAUPPA.COMIA. Takuuhuollot ei toimi.
 
Ex-asiakas
Laajakaistamodeemi hukkasi alusta asti verkon muutaman minuutin välein, vaikka valitsin portin, jossa ei ollut palomuuria. Annoin tietokoneen oman palomuurin hoitaa sen puolen. Yhteyden löytyminen kesti suurinpiirtein saman verran kuin mitä yhteys sitten taas kesti. Palautusosaston työntekijä ei suostunut antamaan uutta tuotetta tilalle, vaan laittoi sen huoltoon! Hän vain antoi paperin, jossa luki kuinka minulta tullaan veloittamaan siinä tapauksessa, jos laitteesta ei löydy vikaa.

Hän myös vetosi kaupan ehtoihin ja sopimukseen. Kysyin että mistä sopimuksesta tämä puhuu. Hän tarkoitti nettimyynnin sopimusta, joka asiakkaan tulee hyväksyä voidakseen tilata, mutta olin ostanut tuotteen myymälästä. Sitten hän väittikin tarkoittaneensa lakia, jonka perusteella hän ei vaihda tuotetta. Hän siis valehteli ja asetti sanansa varsin tarkoitushakuisesti; viestihän oli ettei missään olosuhteissa tuotetta vaihdeta. Tässä hän myös vetosi siihen, että olin avannut pakkauksen. Niin olin, mutta tuote oli täysin ostohetken veroisessa kunnossa, ilman naarmuja, likaa, tai hankaumia.

Mitään vastuuta Ruoholahden Verkkokauppa.Com ei ota virheellisestä tuotteesta, vaan korkeintaan vierittävät asian eteenpäin. En lainkaan hämmästele, että jonotusaikanani palvelutiskillä asioivat ihmiset olivat vihaisimpia mitä olen vastaavassa tilanteessa nähnyt. Lähes jokainen tyrmistyi nihilististä ja ylimielistä käytöstä, joka selvästi oli annettu ohjenuoraksi työtä suorittaville. Ei ole helppoa heilläkään. Pitää valehdella työkseen.

Verkkokauppa.Comin huolto ja palautukset näyttävätkin olevan jo varsinainen käsite.

Täällä joku kirjoitti:
"Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on."
Niin minäkin luulin. Verkkokauppa.Com vain oli sitä mieltä, että saan pärjätä ilman laajakaistamodeemia, tai hankkia uuden, koska eihän se heitä kiinnosta.

On ne kusipäitä eivätkä vain näyttele.
 
entinen asiakas
Huolto ei kertakaikkiaan vaan toimi. Ostat uuden tuotteen, se ei toimi. Laittavat sen huoltoon ja nyt on taas 2kk odoteltu. Sitten ne 50 euron aiheettomat huoltomaksut vielä mitä veloittavat lähinnä pärstäkertoimella.

Älkää ikinä ostako tästä kaupasta. Jos tulee vikaa, olet omillasi.
 
saamis
jos joku ei toimi tai alkaa mättää, niin tulee erittäin kalliiksi tapella näiden tyyppien kanssa (jos edes saat heidän nimiään tietää!!).

asiakas jää aina verkkokauppa.comissa altavastaajaksi. kokemusta on, eikä uusia tule..
 
Verkko.huijattu.com
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
netistä tilatulla vehkeellä on palautusoikeus mutta liikkeestä ostetulla ei...
Höpö höpö, kyllä liikkeestä ostetunkin saa palautta jos siinä joku vika on.
En minä ainakaan saanut. Ottivat huoltoon, pitivät sitä viikkotolkulla, lähettivät takaisin, väittivät ehjäksi ja laittoivat mukaan laskun. Kiva ylläri, kun laite ei vain toiminut ennen eikä jälkeen huollon. Ei ollut mitään asiallista keskusteluyhteyttä firman puolesta, vaan pelkkiä syytöksiä, valheita ja muotokieltä. Huh!
 
CopyWriter
Sama täällä. Kun ostaa uuden tuotteen, luulisin saavani uuden tuotteen. Vaan toisin kävi.
Ilmiselvästi laitetta käytetty / kokeiltu / ollut "huollossa" tms..
Johdinsarjoja avattu. Suojapusseja avattu. Ei kun vaihtoon.
On sitten eriasia jos ostaa tietoisesti käytetyn laitteen.
Pistää kyllä harkita tarkemmin seuraavaa ostosta mistä sen ostaa.
 

Yhteistyössä