Opettajan korttiin runoa tms..

  • Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti
sara
Mitä te olette kirjoittaneet opettajalle korttiin, kun lapsenne menee yläasteelle?
Olisi niin mukavaa saada kiittää opettajia yhteisistä vuosista ja siitä miten hyvää opetusta ovat antaneet. :)

Miten olette muistaneet opettajaa, ostatteko vain sille lapsen omalle opettajalle vai muistatteko myös muita, jotka ovat lastanne opettaneet?
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Mitä te olette kirjoittaneet opettajalle korttiin, kun lapsenne menee yläasteelle?
Olisi niin mukavaa saada kiittää opettajia yhteisistä vuosista ja siitä miten hyvää opetusta ovat antaneet. :)

Miten olette muistaneet opettajaa, ostatteko vain sille lapsen omalle opettajalle vai muistatteko myös muita, jotka ovat lastanne opettaneet?

:)
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Mitä te olette kirjoittaneet opettajalle korttiin, kun lapsenne menee yläasteelle?
Olisi niin mukavaa saada kiittää opettajia yhteisistä vuosista ja siitä miten hyvää opetusta ovat antaneet. :)

Miten olette muistaneet opettajaa, ostatteko vain sille lapsen omalle opettajalle vai muistatteko myös muita, jotka ovat lastanne opettaneet?

:)
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Mitä te olette kirjoittaneet opettajalle korttiin, kun lapsenne menee yläasteelle?
Olisi niin mukavaa saada kiittää opettajia yhteisistä vuosista ja siitä miten hyvää opetusta ovat antaneet. :)

Miten olette muistaneet opettajaa, ostatteko vain sille lapsen omalle opettajalle vai muistatteko myös muita, jotka ovat lastanne opettaneet?

:)
Löytyisikö joltakin sopivaa esim värssyä? KIITOS!! :)
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Mitä te olette kirjoittaneet opettajalle korttiin, kun lapsenne menee yläasteelle?
Olisi niin mukavaa saada kiittää opettajia yhteisistä vuosista ja siitä miten hyvää opetusta ovat antaneet. :)

Miten olette muistaneet opettajaa, ostatteko vain sille lapsen omalle opettajalle vai muistatteko myös muita, jotka ovat lastanne opettaneet?

:)
Löytyisikö joltakin sopivaa esim värssyä? KIITOS!! :)

:) :) <3
 
höh
Et sitten sen vertaa siihen lapseesi luota, että hän osaisi pari riviä opettajalle kirjoittaa? Kai se opettaja semmosta arvostaisi paljon enemmän kuin jotain tusinarunoa?
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Et sitten sen vertaa siihen lapseesi luota, että hän osaisi pari riviä opettajalle kirjoittaa? Kai se opettaja semmosta arvostaisi paljon enemmän kuin jotain tusinarunoa?
Tässä ei ole siitä kysymys, ettenkö luottaisi lapseeni... Todellakin luotan!!!

Ja olisi toki hienoa kirjoittaa itse omasta päästä jotain korttiin ja kertoa miten kiitollinen on kaikesta jne.., mutta joskus on kivaa kirjoittaa kortti runon/värssyn tms. muodossa.

 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no kai se sinun lapsesi nyt osaa riimin tai kaksi keksiä? Keksikää yhdessä. Luottamuspulalta tuo kyllä kuullostaa.
ANTEEKSI, nyt vain mutta sinuna olisin hiljaa, jos et ymmärrä pointtiani...Ja kun et tiedä lapseni asioista mitään. Mä en kaipaa tuollaisia tyhjänpäiväisiä vastauksia, vaan ihan asiallista palautetta. Kiitos!!

 
luokanope
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no kai se sinun lapsesi nyt osaa riimin tai kaksi keksiä? Keksikää yhdessä. Luottamuspulalta tuo kyllä kuullostaa.
Siellä on taas kotipsykologit vauhdissa. Kyllähän tuo sen perusteella, että äiti etsii korttiin runoa, on selvästi perheneuvolan asia..

Ja näin opettajana vielä, että tuntuu (nykypäivänä) todella hyvältä saada opettajana vaativasta työstä arvostusta ja mukavaa palautetta.
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no kai se sinun lapsesi nyt osaa riimin tai kaksi keksiä? Keksikää yhdessä. Luottamuspulalta tuo kyllä kuullostaa.
Siellä on taas kotipsykologit vauhdissa. Kyllähän tuo sen perusteella, että äiti etsii korttiin runoa, on selvästi perheneuvolan asia..

Ja näin opettajana vielä, että tuntuu (nykypäivänä) todella hyvältä saada opettajana vaativasta työstä arvostusta ja mukavaa palautetta.


:)
 
Sanni
mä tässä keksin yhden runon, saa toki lainata, mutta älkää nyt riidelkö jostakin runosta. Anteeksi vain! :) ::
Kiitos sulle opekulta,
sain hyvän opin sulta.
Jaksoit aina kannustaa,
lukemaan ja laskemaan.

Keksin tämän runon koulussa! :))))
 
laiskimus madonius harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
mä tässä keksin yhden runon, saa toki lainata, mutta älkää nyt riidelkö jostakin runosta. Anteeksi vain! :) ::
Kiitos sulle opekulta,
sain hyvän opin sulta.
Jaksoit aina kannustaa,
lukemaan ja laskemaan.

Keksin tämän runon koulussa! :))))
Tämä on muutes aika kiva, jos et pahastu niin taidan lainata tätä kun tyttäreni menee kolmannelle ja hällä vaihtuu ope.
 
vieras
meilläpäin on ollut tapana kerätä lahjalistaan jokaiselta luokkalaiselta 2-3 euroa.kertyneellä summalla sitten on ostettu opelle koko luokan yhteinen lahja.

ylä-asteelle siirtyessä poika vei ala-asteen opelle ruusun kiitokseksi.
tyttö osti myös oman lahjan opelle.
 
sara
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
mä tässä keksin yhden runon, saa toki lainata, mutta älkää nyt riidelkö jostakin runosta. Anteeksi vain! :) ::
Kiitos sulle opekulta,
sain hyvän opin sulta.
Jaksoit aina kannustaa,
lukemaan ja laskemaan.

Keksin tämän runon koulussa! :))))
Kiitos, kivasta runosta :) Jos löytyisi muitakin, niin olisin todella kiitollinen!! <3
 
hennes
Juu, kyl toi mustakin oli tosi tyhmä aihe riidellä, toki se on paras kun itse keksii runon, se on aina hienoin ja mukavin, mutta toki jos päähän ei mitään tule, pakko kai se on ottaa valmis jos nyt välttämättä hienon kortin tahtoo tehdä :)) < minun kantani asiaan.
 
Nessa
Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no kai se sinun lapsesi nyt osaa riimin tai kaksi keksiä? Keksikää yhdessä. Luottamuspulalta tuo kyllä kuullostaa.
ANTEEKSI, nyt vain mutta sinuna olisin hiljaa, jos et ymmärrä pointtiani...Ja kun et tiedä lapseni asioista mitään. Mä en kaipaa tuollaisia tyhjänpäiväisiä vastauksia, vaan ihan asiallista palautetta. Kiitos!!
niinpä sen pitäisi ola ns. jotain erikoisempaa kuin keksiä noin vaan.
 
ope
Itse opena olen aidosti tykännyt kaikkein eniten kaikesta sellaisesta, minkä lapsi on itse kirjottanut ja tuottanut. Esim. runo (ei tarvi olla mitenkään erityinen tai lahjakas!) tai sitten vaan ihan lapsen itse muotoilemana jotain mitä haluaa sanoa opettajalleen. Ne on monesti myös tosi liikuttavia.
 
Ramona
Tässä kysyttiin ymmärtääkseni neuvoa runoon.Niin,miksi ei voi vaan olla vastaamatta jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin arvostellä ja sättiä.!

Itse olen käytänyt joskus tätä:

Kun mietimme kaikkea, sitä mikä olisi jäänyt oppimatta ja kokematta,olemme kiitollisia/iloisia,että olet olemassa.
 
äippä
hei.ymmärsin kyllä kysyjän pointin ja olen samaa mieltä. kaikki ei vaan älyä...sääli. löysyn netistä pari kivaa runoa ja niitä yhdistelin. se oli joku suomi 24???? hakusana runoja opettajalle. tsemppiä sinulle ja hauskaa kesää. itse haeskelen vielä lisää kahdella lapsella vaihtuu ope ja kahdelle muutoin vain
 

Yhteistyössä