Onko siinäkin nyt sitten jotain ihmeellistä, jos mies pissaa istuen?

  • Viestiketjun aloittaja taas ihan pihalla
  • Ensimmäinen viesti
taas ihan pihalla
Mun mies teki niin jo ennen kuin tapasimme. En ole pyytänyt istuen enkä seisten kusemaan, ihan on itse aina vessakäyntinsä hoitanut. Pitäiskö mun nyt puuttua tähän istumiseen?
 
bla
Kyllä tuo omakin ukkeli taitaa istuen pissiä, tosin aloitti vähän sen jälkeen, kun muutettiin yhteen. Ilmeisesti tässä kämpässä pönttö on jotennii erilainen, että kusi roiskuu omille jaloille seisaaltaan, mutta edellisessä kämpässä ei. Pissi sitten mihin kohtaan tahansa :D
 
Mia
Mun mies aloitti muutama vuosi sitten pissimään istuviltaan.Ihmettelin tuolloin asiaa-mietin johtuuko iästä(37v)?vai kun on lihonnut?vai mistä?ei selvinny mulle koskaan miksi aloitti.Minä en pidä että se istuviltaan pissii,minusta se on niin naismaista.viimoisetkin miehisyyden rippeet katosi.Kun saisi sen takas miehekkäästi seisten kusemaan!
 
xx
Musta on todella kuvottavaa jos aikuinen mies kusee aina istuen... en halua mitään ämmää itselleni. (ja joo, meillä pestään vessa, joten ei jää mitään kusiroiskeita haisemaan. lisäksi, emme ole hysteerisia hygienian suhteen...)
 
Hannah
No ei vois vähempää kiinnostaa se, miten mieheni pissaa.
Miten voi aikuinen ihminen suhtautua niin tunteen palolla tälläseen asiaan, että oikein "kuvottaa jos aikuinen mies kusee aina istuen"?

Tästä sai kyllä päivän naurut, kiitos siitä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Musta on todella kuvottavaa jos aikuinen mies kusee aina istuen... en halua mitään ämmää itselleni. (ja joo, meillä pestään vessa, joten ei jää mitään kusiroiskeita haisemaan. lisäksi, emme ole hysteerisia hygienian suhteen...)
Ihan oikeasti? Miksi se on kuvottavaa? Mites se ei sitten ole kuvottavaa, kun se sama mies paskoo istuen? Tai jos aikuinen nainen kusee istuen?
 
hei
Istualteen miunkin ukko ja ihan on äiti näin "opettanut" ts. perheessä miehillä muillakin sama tapa. Mulle oli tuli ihan puun takaa tämä, en ollut koskaan ennen mieheni tapaamista ajatellutkaan että miehet voisi tehdä niin :D

Mutta siis hyvä näin. Paljon vähemmällä vessan pesulla pääsee! Opettaisin omiakin poikia samaan, mutta on vain tyttöjä :)

Mut heitänpä sellaisen kysymyksen tähän jatkoks, että pyyhkiikö teidän miehet sitä hepin päätä pissin jälkeen? :D
 
mua oudoksuttaa
mun mies on alkanut tekemään tätä samoin ristimään jalkojaan istuessa.. En todellakaan pidä näistä uusista tavoista. Kai se alkaa keski-iässä naishormoonia pukkaamaan.. :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Istualteen miunkin ukko ja ihan on äiti näin "opettanut" ts. perheessä miehillä muillakin sama tapa. Mulle oli tuli ihan puun takaa tämä, en ollut koskaan ennen mieheni tapaamista ajatellutkaan että miehet voisi tehdä niin :D

Mutta siis hyvä näin. Paljon vähemmällä vessan pesulla pääsee! Opettaisin omiakin poikia samaan, mutta on vain tyttöjä :)

Mut heitänpä sellaisen kysymyksen tähän jatkoks, että pyyhkiikö teidän miehet sitä hepin päätä pissin jälkeen? :D
Ei pyyhi. Sun?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Istualteen miunkin ukko ja ihan on äiti näin "opettanut" ts. perheessä miehillä muillakin sama tapa. Mulle oli tuli ihan puun takaa tämä, en ollut koskaan ennen mieheni tapaamista ajatellutkaan että miehet voisi tehdä niin :D

Mutta siis hyvä näin. Paljon vähemmällä vessan pesulla pääsee! Opettaisin omiakin poikia samaan, mutta on vain tyttöjä :)

Mut heitänpä sellaisen kysymyksen tähän jatkoks, että pyyhkiikö teidän miehet sitä hepin päätä pissin jälkeen? :D
Mistä h****tistä minä sen tietäisin? Tietääkö monetkin vastauksen tähän. En ole tainnut olla koskaan siinä hollilla, että tämän tietäisin, eikä ole kyllä valitettavasti koskaan tullut mieleen edes kysyä. :LOL:
 
Mia
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Istualteen miunkin ukko ja ihan on äiti näin "opettanut" ts. perheessä miehillä muillakin sama tapa. Mulle oli tuli ihan puun takaa tämä, en ollut koskaan ennen mieheni tapaamista ajatellutkaan että miehet voisi tehdä niin :D

Mutta siis hyvä näin. Paljon vähemmällä vessan pesulla pääsee! Opettaisin omiakin poikia samaan, mutta on vain tyttöjä :)

Mut heitänpä sellaisen kysymyksen tähän jatkoks, että pyyhkiikö teidän miehet sitä hepin päätä pissin jälkeen? :D
KYLLÄ! ja se vasta ällöttävää.
 
Mia
Alkuperäinen kirjoittaja mua oudoksuttaa:
mun mies on alkanut tekemään tätä samoin ristimään jalkojaan istuessa.. En todellakaan pidä näistä uusista tavoista. Kai se alkaa keski-iässä naishormoonia pukkaamaan.. :(
Siis oikeestikko naishormoonit erittyy?vai oliko toi heitto?
 
mua oudoksuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Alkuperäinen kirjoittaja mua oudoksuttaa:
mun mies on alkanut tekemään tätä samoin ristimään jalkojaan istuessa.. En todellakaan pidä näistä uusista tavoista. Kai se alkaa keski-iässä naishormoonia pukkaamaan.. :(
Siis oikeestikko naishormoonit erittyy?vai oliko toi heitto?
Keski-iässä naisilla alkaa kehittymään mieshormoonia- naishormoonipitoisuus laskeen (vaihdvuodet) ja miehillä käy toisin päin. Etkö tiennyt?
 
Mia
Alkuperäinen kirjoittaja mua oudoksuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Alkuperäinen kirjoittaja mua oudoksuttaa:
mun mies on alkanut tekemään tätä samoin ristimään jalkojaan istuessa.. En todellakaan pidä näistä uusista tavoista. Kai se alkaa keski-iässä naishormoonia pukkaamaan.. :(
Siis oikeestikko naishormoonit erittyy?vai oliko toi heitto?
Keski-iässä naisilla alkaa kehittymään mieshormoonia- naishormoonipitoisuus laskeen (vaihdvuodet) ja miehillä käy toisin päin. Etkö tiennyt?
En. Ja koulun kävin laiskasti juu,oli paljon muuta mielenkiintoisempa tekemistä...
 
Mulle MIES eikä mitään naisenkuvatusta
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Istualteen miunkin ukko ja ihan on äiti näin "opettanut" ts. perheessä miehillä muillakin sama tapa. Mulle oli tuli ihan puun takaa tämä, en ollut koskaan ennen mieheni tapaamista ajatellutkaan että miehet voisi tehdä niin :D

Mutta siis hyvä näin. Paljon vähemmällä vessan pesulla pääsee! Opettaisin omiakin poikia samaan, mutta on vain tyttöjä :)

Mut heitänpä sellaisen kysymyksen tähän jatkoks, että pyyhkiikö teidän miehet sitä hepin päätä pissin jälkeen? :D
KYLLÄ! ja se vasta ällöttävää.

Ihqut feministimiehet kusevat istualtaan. Ei ole ihme, ettei niistä ole enää lapsiakaan siittämään - kai ne nukkuvatkin nalle kainalossa vaaleanpunaisessa mekossa ja TIETENKIN käyttävät sukkahousuja talvella - nehän on tosi kätevät kun ei tarvitse erikseen sukkia?

HYI SAATANA MITEN HINTTIMÄISTÄ!!!!
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan alan lääkärit eli urologit ihan suosittelee nykyään miehiä virtsaamaan istualleen. Istuessa rakko tyhjenee paremmin kuin seisten.
Ihan itsekö olet keksinyt tuon?

Olen muuten urologi ja voin kertoa, ettei tuollasia suosituksia missään anneta.

Naispuolisena lääkärinä väittäisin, että kyse on jonkinlaisesta vääristymästä mieheksi kasvamisessa. Istualtaan virtsaaminen on erittäin naisellinen tapa.

Oletko aivan varma, että olet suhteessa heteromiehen kanssa?

 

Yhteistyössä