*

Halterneck ja tissiliivit
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 48

Ketju: Halterneck ja tissiliivit

Halterneck ja tissiliivit

Ostin elämäni ensimmäisen halterneck-topin eilen ja nyt on sitte onkelmana että onko se ihan juntin näköne jos on tavis-rintsikat alla, mustat ja sellaset ihan perusolkaimet.

...
    Vierailija
    VIe hiukan paidan ideaa..

Niin on
    Vierailija
    Ole ilman rintsikoita, helppoa vai mitä?

vieras
    Vierailija
    No ei ny stna tavisliivejä alle olkaimet EI SAA NÄKYÄ vaikka olis mimmonen paita, se on äärettömän rumannäköistä!

vieras
    Vierailija
    No ei se ihan täysin juntin näköstä oo, mutta ite pistän sinne alle kyllä sellaset rintsikat jotka saa myös niskan taakse.. haluan tuoda olkapäät esille kun pidän niskalenkkitoppeja, joten en kaipaa olkaimia siihen.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Niin on
    Ole ilman rintsikoita, helppoa vai mitä?
    noku nää mun kansallispuvun taskut ei oo kovin edustavat ilman rintsikoita

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    No ei ny stna tavisliivejä alle olkaimet EI SAA NÄKYÄ vaikka olis mimmonen paita, se on äärettömän rumannäköistä!
    no miten jos on spagettiolkaintoppi?

jep
    Vierailija
    osta halterneckliivit/olkaimettomat tai sellaiset joissa olkaimet pystyy muuttelemaan vaikka miten. Kyllähän noita käytetään niin että tavisliivien olkaimet näkyy, mutta eri asia onko kuinka fiksun näköistä.

Laitan olkaimet niskan takaa.
    Mut ihan arkikäytössä jos pidän niin mulle on ihan sama mitenpäin ja minkä väriset liivit alla on
    Kaupassa jos satun käymään ja jotain häiritsee moinen moka, niin senkus ahistuu siinä

onko sellasia liivejä mistä saa olkaimet pois? tai sitte ne läpinäkyvät olkaimet

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Piipa
    no miten jos on spagettiolkaintoppi?
    Joko olkaimettomat liivit tai ne silikoniolkaimet (eli "näkymättömät") tietysti. Ei ainakaan mitään kontrastivärisiä leveäolkaimisia saati selkää ylös kipuavia liivejä...

Läpinäkyviä olkaimia minäkin suosittelen, jos ei ole kamalan painavat rinnat. Minulla ne näyttää aika hassuilta, kun olkain painaa hartiaan kuopan... tulee muhkuraiset hartiat

Ihan peruskäyttöön ostin, ei mistään juhlatopista ole kysymys. Mulla on huonoja kokemuksia rintsikoista joista saa olkaimet irti, mulla ne on aina irtoilleet omia aikojaan. Siksi ei oo käytössä nyt sellasia, mut pitääpä kahtella kaupoista. Siihen asti mennään siis tavisressuilla ku en minä paljoa piha-kauppa-kirjasto-akselilta poikkea.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush
    Kaupassa jos satun käymään ja jotain häiritsee moinen moka, niin senkus ahistuu siinä
    Niin no, ei se varmaan ketään ahista, mitä nyt naurattaa että eikö ole silmiä päässä tai tyylitajua pätkääkään.

Mites se olikaan, suomalaiset ja pukeutuminen... ehkä se tuulipuku onkin hyvä valinta niin ei tuu näitä naurettavia rintsikkamokia.

:)
    Vierailija
    mites ootte ratkassu asian imetysaikana, kun ei nää mun tissit ainakaan mahu mihkään ennen imetystä käytettyihin

Niin no, ei se varmaan ketään ahista, mitä nyt naurattaa että eikö ole silmiä päässä tai tyylitajua pätkääkään.

Mites se olikaan, suomalaiset ja pukeutuminen... ehkä se tuulipuku onkin hyvä valinta niin ei tuu näitä naurettavia rintsikkamokia.
    Onneksi en omista tuulipukua..
    Mutta oikeesti, minä En ala vaihtamaan rintaliivejä tai sopivampaa paitaa sen takia että joudun käymään pikaisesti lähisiwassa maitoa ostamassa
    Kyllä minä muuten katselen mitä päälleni laitan, meikkaan hieman jokapäivä ja yritän tukkaakin kammata

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja :)
    mites ootte ratkassu asian imetysaikana, kun ei nää mun tissit ainakaan mahu mihkään ennen imetystä käytettyihin
    ostanu isompia B)

vieras
    Vierailija
    Olisko kuitenkin fiksumpaa laittaa semmonen paita jonka alta liivit ei paista, siihen saakka kun on ne oikeanmalliset liivit?

vieras
    Vierailija

Mutta oikeesti, minä En ala vaihtamaan rintaliivejä tai sopivampaa paitaa sen takia että joudun käymään pikaisesti lähisiwassa maitoa ostamassa
    Kyllä minä muuten katselen mitä päälleni laitan, meikkaan hieman jokapäivä ja yritän tukkaakin kammata
    No älä vaihda. Mutta turha sitten murjottaa jos sulle nauretaan.

mun mielestä on paljon pahempi moka on olla ilman rintsikoita joku toppi päällä ja rinnat on kun jotku kärpäslätkät...

No älä vaihda. Mutta turha sitten murjottaa jos sulle nauretaan.
    En minä sellaisesta murjota

:)
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja :)
    ostanu isompia B)
    mut sit ei enää taida saada olkaimettomia

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vicy

mun mielestä on paljon pahempi moka on olla ilman rintsikoita joku toppi päällä ja rinnat on kun jotku kärpäslätkät...
    No ihan samanmoinen moka se on.

Hitto, suomalaiset ei TODELLAKAAN osaa pukeutua. "Mitä se haittaa jos mulla on kellastuneet, ympärysmitaltaan 10 cm liian väljäksi kulahtaneet mammarintsikat halterneck-topin alla?"

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Piipa
    Ihan peruskäyttöön ostin, ei mistään juhlatopista ole kysymys. Mulla on huonoja kokemuksia rintsikoista joista saa olkaimet irti, mulla ne on aina irtoilleet omia aikojaan. Siksi ei oo käytössä nyt sellasia, mut pitääpä kahtella kaupoista. Siihen asti mennään siis tavisressuilla ku en minä paljoa piha-kauppa-kirjasto-akselilta poikkea.
    Leikkaa vanhimmista (roskikseen tuomituista...) tavisrintsikoistasi olkaimet takaa poikki ja ompele ne yhteen niskan taakse pidettäväksi. Jälki ei välttämättä ole kovinkaan kaunis sellaisenaan, mutta ajaa asian, mikäli rintsikat eivät sitten vilku paidan alta.

Tämä oli minun hätäratkaisuni saman ongelman edessä.

suomalainen
    Vierailija
    vieras:

Mitä sinulla on tällä hetkellä päällä, kiinnostaisi kovasti tietää ehkä jopa kuvan kera?

*eräs joka kotona pitää rintsikoita paidan kuin paidan kanssa*

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus